Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Ben jij vrijgezel op 14 februari?
wellicht wel 24 43,64%
wellicht niet 18 32,73%
absoluut nog geen flauw idee van 13 23,64%
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 7 februari 2009, 21:11   #181
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Bovendien is West-Vlaanderen helemaal niet ver. Vreemd toch, dat bijvoorbeeld Frankrijk of Italië als vakantiebestemmingen vlakbij beschouwd worden en dat een dagje-nachtje West-Vlaanderen als "ik weet niet hoe ver" bestempeld wordt.

Waar een wil is, is een weg.
Vakantie-bestemmingen idd. Daar ga je dan ook naartoe voor minstens een week. Ik toch. Bij Nyn's thuis is dat denk ik niet de bedoeling. Nochtans ben je evenlang onderweg...

Goed, soms ga ik zelfs voor een namiddagje naar zee vanuit het centrum van het land.
Maar dan wìl ik gaan, zie je ...

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 februari 2009 om 21:12.
Groentje-18 is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:13   #182
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Vakantie-bestemmingen. Daar ga je naartoe voor minstens een week. Ik toch.

W-Vl is evenlang onderweg zijn, maar dan voor een paar uurtjes.
Goed, soms ga ik zelfs voor een namiddagje naar zee vanuit het centrum van het land.
Maar dan wìl ik gaan, zie je ...
Ik ben ooit eens ei zo na voor een weekend naar San Francisco geweest. Waren de prijzen van de vliegtuigtickets op dat moment iets goedkoper geweest, had ik dat stomme idee in mijn kop nog uitgevoerd ook.
Zwartengeel is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:13   #183
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Praetorian!

Da's lang geleden. Alles goed?
Euh ja, ik was druk bezig met allerlei lesvoorbereidingen, zowel voor ASO als voor unief. Hier zal ook wel niets veranderd zijn. Alles goed met jou?
Oud 7 februari 2009, 21:15   #184
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ik ben ooit eens ei zo na voor een weekend naar San Francisco geweest. Waren de prijzen van de vliegtuigtickets op dat moment iets goedkoper geweest, had ik dat stomme idee in mijn kop nog uitgevoerd ook.
Mja , der zijn der nog die ontnuchteren op't vliegtuig naar New York ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:15   #185
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Euh ja, ik was druk bezig met allerlei lesvoorbereidingen, zowel voor ASO als voor unief. Hier zal ook wel niets veranderd zijn. Alles goed met jou?
Best wel. Zeker omdat ik geslaagd ben voor alle vier de examens van januari. Zit de kans erin dat ik ooit les krijg van jou?
Txiki is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:18   #186
Groentje-18

Standaard

Citaat:

Ik heb ook al ooit even overwogen een dagje op en af naar Italië te gaan hoor, shoppen hé.
Ware het niet dat ik dat niet ethisch te verantwoorden vindt.
Voor mezelf dan, als anderen die behoefte voelen, er niet aan kunnen weerstaan en op die manier gelukkig zijn, doen ze maar.

't Is wel triestig dat je evenlang onderweg bent naar de luchthaven, als naar Italië.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 februari 2009 om 21:19.
Groentje-18 is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:20   #187
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik geef geen bal om 14 februari, mij maakt het dus niet uit.
Ik heb hetzelfde. En hey, lang geleden!
Oud 7 februari 2009, 21:21   #188
Praetorian

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Standaard

Citaat:
Best wel. Zeker omdat ik geslaagd ben voor alle vier de examens van januari. Zit de kans erin dat ik ooit les krijg van jou?
Ik geef alleen gastcolleges aan UGent. Momenteel voor geschiedenis, hoop er ook voor vergelijkende literatuurwetenschappen eentje te mogen geven.
Proficiat trouwens.
Oud 7 februari 2009, 21:24   #189
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een WE naar SF ?? Dan was de kans groot, dat de vlucht (+/- 10h00 vliegen) langer had geduurd, dan je verblijf

Laatst gewijzigd door Pietje : 7 februari 2009 om 21:24.
Pietje is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:26   #190
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef alleen gastcolleges aan UGent. Momenteel voor geschiedenis, hoop er ook voor vergelijkende literatuurwetenschappen eentje te mogen geven.
Proficiat trouwens.
Dan is de kans heel klein, zoniet onbestaande. Jammer.
Txiki is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:27   #191
Praetorian

Standaard

Citaat:
Ik heb hetzelfde. En hey, lang geleden!
+Mijn lief verjaart een week vroeger en ik een week later. We zouden platzak zijn voor een dag van de commercie.

Oud 7 februari 2009, 21:29   #192
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik heb ook al ooit even overwogen een dagje op en af naar Italië te gaan hoor, shoppen hé.
Ware het niet dat ik dat niet ethisch te verantwoorden vindt.
Voor mezelf dan, als anderen die behoefte voelen, er niet aan kunnen weerstaan en op die manier gelukkig zijn, doen ze maar.

't Is wel triestig dat je evenlang onderweg bent naar de luchthaven, als naar Italië.
Ik heb voor mijn job al een aantal keer zo van die dagtripjes met het vliegtuig gedaan....

Tis niet aan te radan. Zodra ge vertraging hebt met het vliegtuig wordt het een uitputtingsslag.
Tavek is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:32   #193
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Een WE naar SF ?? Dan was de kans groot, dat de vlucht (+/- 12h00 vliegen) langer had geduurd, dan je verblijf
Met het weekend bedoelde ik uiteraard mijn verblijf ter plaatse, heen- en terugreis niet inbegrepen. Nu ja, goede vriend van me is net als ik fan van een paar bands die tonnen jeugdnostalgie vertegenwoordigen maar ondertussen al lang de pijp aan Maarten gegeven hebben. Komen een paar van die bands in 2001 speciaal voor een benefietconcert in SF toch wel nog eens éénmalig samen, en dan zou je letterlijk hemel en aarde verzetten om erbij te zijn. En dan begin je 'het zot in je koppeke te krijgen', zoals dat heet...
Zwartengeel is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:43   #194
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik heb voor mijn job al een aantal keer zo van die dagtripjes met het vliegtuig gedaan....

Tis niet aan te radan. Zodra ge vertraging hebt met het vliegtuig wordt het een uitputtingsslag.
Daar kan ik inkomen. Zelfs na een half dagje naar zee of gewoon allerlei dingen doen keer ik zelf al uitgeput huiswaarts.

Ik heb ook een paar vrienden die regelmatig van die tripjes maken voor hun werk/studie. Daarna zie ik ze meestal een paar weken niet.
Oud 7 februari 2009, 21:45   #195
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met het weekend bedoelde ik uiteraard mijn verblijf ter plaatse, heen- en terugreis niet inbegrepen. Nu ja, goede vriend van me is net als ik fan van een paar bands die tonnen jeugdnostalgie vertegenwoordigen maar ondertussen al lang de pijp aan Maarten gegeven hebben. Komen een paar van die bands in 2001 speciaal voor een benefietconcert in SF toch wel nog eens éénmalig samen, en dan zou je letterlijk hemel en aarde verzetten om erbij te zijn. En dan begin je 'het zot in je koppeke te krijgen', zoals dat heet...
En ik dacht al dat ik gek was om speciaal naar Londen te gaan om een band aan het werk te zien. Het zou dus nog gekker hebben gekund.
Pietje is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:46   #196
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik dacht al dat ik gek was om speciaal naar Londen te gaan om een band aan het werk te zien. Het zou dus nog gekker hebben gekund.
Ik heb dat gevoel al als iemand me verteld dat ie naar Duitsland of Nederland gaat...
Txiki is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:49   #197
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ken je Dream Theater? Een paar kennissen van me zijn zulke hevige fans van die band dat ze, wanneer die naar Europa komen, steevast alle concerten in de onmiddellijke omgeving van hier proberen mee te pikken. Als hun bankrekening het toelaat, gaan die dus gaan kijken zowel in Brussel, Amsterdam, Keulen, Parijs,...
Zwartengeel is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:58   #198
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar kan ik inkomen. Zelfs na een half dagje naar zee of gewoon allerlei dingen doen keer ik zelf al uitgeput huiswaarts.

Ik heb ook een paar vrienden die regelmatig van die tripjes maken voor hun werk/studie. Daarna zie ik ze meestal een paar weken niet.
Ik zou eens graag nog eens naar Parijs of Londen willen gaan voor een weekendje.

Opt gemak wat wandelen, goed eten, leuke dingen zien en doen....
Tavek is offline  
Oud 7 februari 2009, 21:59   #199
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb dat gevoel al als iemand me verteld dat ie naar Duitsland of Nederland gaat...
Ja, dat geeft de indruk van "ik weet niet hoe ver" te zijn. Terwijl het eigenlijk een paar uur rijden is.
Pietje is offline  
Oud 7 februari 2009, 22:04   #200
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ken je Dream Theater?
Nee, maar dat geeft niet

Citaat:
Een paar kennissen van me zijn zulke hevige fans van die band dat ze, wanneer die naar Europa komen, steevast alle concerten in de onmiddellijke omgeving van hier proberen mee te pikken. Als hun bankrekening het toelaat, gaan die dus gaan kijken zowel in Brussel, Amsterdam, Keulen, Parijs,...
Bof, als ze zich daar bij goed voelen, no prob with me.
Er zijn er wel die voetbalploegen overal in Europa volgen tijdens de Champions League. Zal ook wel niet "gratis" zijn.
Pietje is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be