![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=83E-Q6x5Rec
Iere, als ge vijftig minuten van uw leven kunt missen ![]() En zegt dan nog eens dat er "weinig" over te vinden is. Ik denk dat deze van NGC komt Op die zeiksmoel na da er tussen komt en zich de punisher waant hahahaha
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 10 maart 2009 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() het new age sausje laat ik over aan de gevestigde archeologen die geen open minded geest hebben en die blijven vasthouden aan hun eigen interpretaties |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
nogmaals, hoe kun je na 12000 jaar nog ganse beschavingen vinden? geloof me er zit een lijn in, alleen zijn er te weinig feiten gekend om een volledig beeld te krijgen van die lijn. als ik u alles moet opsommen ben ik een eeuwigheid bezig lees anders de boeken van maurice cotterell, graham hancock, zecharia sitchin, robert bauval, alan f alfond en vele andere eens. en kom nu niet af dat dit zeveraars zijn als je de boeken nooit gelezen hebben want ik heb tenminste de gevestigde archeologie gelezen en geleerd en ben niet zo arrogant om alles wat hier tegen in gaat af te doen als gezever |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jama tis kei neutraal man... gewoon de vijf delen zien... echt neutraal zenne
![]() |
#186 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En Hancock is al lang door de mand gevallen met zijn ongefundeerd Orion-gedoe. Je bent trouwens de opper fantast vergeten, Von Däniken. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Der wordt van de maya's tot de bijbel gesproken over orakels en noem maar op.
Allemaal voorspellingen dat zijn uitgekomen he... Nouja, moet jij weten als je er niets in ziet, maar gaat ook over vorige voorspellingen dat wel zijn uitgekomen in de geschiedenis.
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dan is het alles behalve moeilijk om uit tienduizenden gebeurtenissen door de eeuwen heen iets te zoeken waar een bepaalde, lang vervlogen vage voorspelling misschien op zou kunnen geslaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ziet dan op zen minst deel vijf he lol, daar wordt het boeiend... je zal de gelijkenissen van vandaag zien met wat dan voorspelt is
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 10 maart 2009 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen probleem voor mij hoor.
Toch als je bleef kijken zag je dat ze wel degelijke profetische voorspellingen maakte die allemaal TOT OP DE DAG zijn uitgekomen. Niet jaartal, geen tijdperk, op de dag!
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 10 maart 2009 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
conclusie geloof wat je wil maar net zoals ik niet kan bewijzen dat er een grote oudere beschaving is geweest met harde feiten zo kun jij ook niet bewijzen met harde feiten dat ze er niet is geweest want er zijn duidelijk sporen die niemand kan weerleggen |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga hem nog eens posten, want blijkbaar heeft iedereen er gewoon overheen gezien. Check dit: http://video.google.com/videosearch?...um=4&ct=title# Dan zie je wat je nog vind van een beschaving na enkele 10000den jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Burgemeester
|
![]() aliens, 9/11 conspiracy , en nu 2012 ik vraag mij stilekes af wat dat nog met politiek te maken heeft. straks zitten hier allemaal jehova's of zo iets op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onze moderne 'beschaving' is zo wijdverspreid en heeft zoveel rotzooi teweegebracht dat er na 6500 jaar er nog ontzettend veel van terug te vinden is zelfs als heel der grote kuststeden volledig verzwolgen zouden worden 't enigste waar je vanuit zou kunnen gaan is dat de beschaving(en) _ bv omdat ze niet zo vér of totaal anders ontwikkeld zouden zijn _ die na die 6500 jaar acheologische opgravingen ed zouden gaan uitvoeren er maar bitter weinig van zouden maken en in al die objecten als wat anders gaan bekijken. dat heeft dan misschien het gevolg dat men bepaalde regio's in het slechtste geval als apart _ ik denk hier bv aan loutere stijlverschillen die wij nu als zuiver esthetisch en cultuur verschillen beschouwen die later door hun als significant anders worden beschouwd _ beschouwd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Afleiding is goed
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|