Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2009, 16:26   #181
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Mijn punt is dat exteem-linkse websites en forummers op hun achterpoten staan omdat er één of andere extreem-linkse betoger een paraplu in zijn gezicht heeft gehad, terwijl je niemand van hun hoorde reclameren nadat er vorig jaar een agent met levensgevaar in het ziekenhuis lag dankzij extreem geweld. Dat is op z'n minst hypocriet.
een paraplu ...
Nuja het geweld gebruikt door extreem links in het verleden is geen vrijgeleide voor extreem rechts nu hoor. Dus dat punt gaat helemaal niet op... zelf al gaat het om een raar fenomeen...een paraplu .

Dat beide kanten zo hypocriet zijn als maar kan moet je mij niet zeggen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 20:52   #182
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

neen, maar serieus... hoe is het gelukt dat je met 4 man met een (lichhhhhhhte!) paraplu je een kerel tanden uitslaat, kaak breekt,etc.. en dat de 25 man -die dan ook nog volges jouw versie de agressors waren- totaal geen schade aanrichten en gewoon op die afranseling zaten te kijken ?

voor alle duidelijkheid, ik kan me inbeelden dat manipulatie even goed van Comac kan komen. m

maar puur objectief gezien, dit gevecht moet iets heel spectaculairs gehad hebben

geen meer details van enige betrokken (de 25 agressieve met stokken en allehande bewapende bloeddorstige antifas of de onschuldige 4 vrije, sociale en nationale medeburgers) ?
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 12:41   #183
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
neen, maar serieus... hoe is het gelukt dat je met 4 man met een (lichhhhhhhte!) paraplu je een kerel tanden uitslaat, kaak breekt,etc.. en dat de 25 man -die dan ook nog volges jouw versie de agressors waren- totaal geen schade aanrichten en gewoon op die afranseling zaten te kijken ?

voor alle duidelijkheid, ik kan me inbeelden dat manipulatie even goed van Comac kan komen. m

maar puur objectief gezien, dit gevecht moet iets heel spectaculairs gehad hebben

geen meer details van enige betrokken (de 25 agressieve met stokken en allehande bewapende bloeddorstige antifas of de onschuldige 4 vrije, sociale en nationale medeburgers) ?
Eerst moet er toch even van mijn lever dat ik juist over de grond heb gerold van 't lachen na het bestuderen van uw zinsconstructies.

Overigens zijn er aan beide kanten gewonden gevallen, de grote groep had gewoon pech dat wij Steven Seagal bij hadden.

Echt, als de vragen zo stom en beschuldigend blijven kan ik niet serieus blijven.
Oud 3 april 2009, 14:44   #184
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Jarno, dat je het moeilijk hebt om lange zinnen te lezen is jouw probleem.

Het is niet een stomme vraag om te weten wat er precies gebeurde. Als je hoort dat men met 25 tegen 4 was, en als je dan later het resultaat ziet: 1 van de aanvallers die bont en blauw geslagen zou zijn door ... de 4 met de befaamde paraplu.

(sorry weer een lange zin, succes met het ontledigen! je kan het !)

..en de 24 anderen keken er gewoon op neer ofzo ondertussen?

Laatst gewijzigd door Tamam : 3 april 2009 om 14:46.
Oud 4 april 2009, 09:46   #185
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Eerst moet er toch even van mijn lever dat ik juist over de grond heb gerold van 't lachen na het bestuderen van uw zinsconstructies.

Overigens zijn er aan beide kanten gewonden gevallen, de grote groep had gewoon pech dat wij Steven Seagal bij hadden.

Echt, als de vragen zo stom en beschuldigend blijven kan ik niet serieus blijven.
Je vindt uw opmerkingen zo grappig hé...
Ge lacht vaak alleen zeker

Jij bent het perfecte voorbeeld van wat ik wou aanklagen. Ze denken dat ze "the top of the world zijn" maar snappen niet dat hun club marginaal klein is en helemaal geen interesse wekt rondom hen. Maar meer zelf dat zij de waarheid in pacht hebben en dat iedereen beter hen moet volgen.

Blijkt nu al dat een bataljon van uw pacifisten den boule heeft omsingeld... Ik blijf erbij Tobback zou beter moeten weten en dit soort belachelijke intitiatieven gewoon niet toelaten!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 13:43   #186
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Heb je al ergens gelezen dat die gast tot een groep van vijfentwintig, gewapend met riemen, stokken en fietsen als projectielen, behoorde die vier nationalisten aanviel? Als je als agressor een pak rammel krijgt moet je niet gaan huilen achteraf, dan heb je het dubbel en dik verdiend. Hopelijk leert hij hieruit z'n laffe poten thuis te houden en dat sommigen weerbaarder zijn dan men denkt.
Misschien hem de waargebeurde feiten eens aan de kaak stellen?
Jij hebt precies wel veel gezien vanuit het raam van het kot van uw vrienden he? Waarom verdraai jij alles wat je voorgeschoteld krijgt? Van nergens, heb je die informatie, of hoogstens van horen-van horen-van horen-zeggen ofzoiets.

Citaat:
Peanuts ivg met wat extreem-links geweld 3 jaar geleden aanrichtte op de anti-nsv betoging. Toen lag er een politie-agent die de veiligheid wou bewaren met levensgevaar in het ziekenhuis nadat een anarchist kassei naar hem had gesmeten. Nu krijgt er één of andere linkse kwast een paraplu in zijn gezicht geduwd en heel extreem-links staat op z'n achterpoten
Zwak om alles te relativeren tot een paraplu in het gezicht krijgen. Die man heeft vocht op zijn hersenvlies weet je wel.
Oud 5 april 2009, 13:51   #187
Linkse Vogel
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Mijn punt is dat exteem-linkse websites en forummers op hun achterpoten staan omdat er één of andere extreem-linkse betoger een paraplu in zijn gezicht heeft gehad, terwijl je niemand van hun hoorde reclameren nadat er vorig jaar een agent met levensgevaar in het ziekenhuis lag dankzij extreem geweld. Dat is op z'n minst hypocriet.
Stop eens met telkens te verwijzen naar wat er vorig jaar is gebeurd. Het gaat nu over de betoging die dit jaar plaatsvond! Kan ik evengoed nog extremer gaan en de discussie verdraaien, het gaat hier zoals ik te lezen krijg, over het rechtse geweld vs het linkse geweld van de betoging die dit jaar in Leuven plaatsvond.
Oud 5 april 2009, 14:22   #188
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Jij hebt precies wel veel gezien vanuit het raam van het kot van uw vrienden he? Waarom verdraai jij alles wat je voorgeschoteld krijgt? Van nergens, heb je die informatie, of hoogstens van horen-van horen-van horen-zeggen ofzoiets.

Zwak om alles te relativeren tot een paraplu in het gezicht krijgen. Die man heeft vocht op zijn hersenvlies weet je wel.
De laffe aanval van een grote groep op vier passanten heb ik van zeer dicht meegemaakt. Ik was de persoon met de paraplu in de handen. Als men mij bestormt en er vallen rake klappen moet men niet achteraf gaan huilen omdat de beoogde slachtoffers weerbaarder waren dan gedacht.
Waterhoofd of niet, de heer Proost was een agressor en heeft zijn verdiende loon gehad.
Oud 5 april 2009, 15:40   #189
Linkse Vogel
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De laffe aanval van een grote groep op vier passanten heb ik van zeer dicht meegemaakt. Ik was de persoon met de paraplu in de handen. Als men mij bestormt en er vallen rake klappen moet men niet achteraf gaan huilen omdat de beoogde slachtoffers weerbaarder waren dan gedacht.
Waterhoofd of niet, de heer Proost was een agressor en heeft zijn verdiende loon gehad.
Aha. Dan kunt u ons ook vertellen hoe dat het precies verlopen is met zoveel mogelijk details? Want ik veronderstel dat veel mensen niet zo goed begrijpen hoe dat een klein groepje van 4 iemand in het ziekenhuis slaat met een paraplu (gebroken kaak en vocht op het hersenvlies) terwijl er 24 anderen aan zijn kant stonden. Ik dacht dat die linkies zo gewelddadig waren? Toch zijn jullie 4 er zonder kleerscheuren vanaf gekomen?

Leg het eens duidelijk uit, daar hebben we al lang genoeg op gewacht, op een verslag van een ooggetuige (insider?) en kom nu niet af met de Punische Oorlogen of met Troje, want dat is larie, dat weet u even goed als ik. 25-4, dat zijn de feiten volgens u.

Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 5 april 2009 om 15:41.
Linkse Vogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 17:50   #190
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een linkse rat met een waterhoofd...niks nieuw onder de zon !
Oud 5 april 2009, 19:10   #191
Aleandor
Vreemdeling

Aleandor's schermafbeelding

Standaard

Onze verdraagzame Dieter Proost is er helemaal niet zo erg aan toe als Comac ons wil doen geloven hoor... Heb hem vrijdag namiddag nog zien flyeren op enkele terrasjes in de Antwerpse studentenbuurt en ik kan jullie wel vertellen dat de aanwezigheid van zo'n communistische wereldverbeteraar door bitter weinig studenten werd geapprecieërd
Aleandor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 19:15   #192
Aleandor
Vreemdeling

Aleandor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaar zijn interesse in zijn communistische ideologie
Of misschien kunnen we de schuld op het overmatig gebruik van allerhande drugs steken?
Daar zeg ik wat, misschien is Dieter P. nadat hij een stapje in de wereld had gezet met enkele vrienden (zie verslag Comac) simpelweg knetterstoned tegen een verkeerspaal gelopen...
Aleandor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 19:43   #193
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aleandor Bekijk bericht
Daar zeg ik wat, misschien is Dieter P. nadat hij een stapje in de wereld had gezet met enkele vrienden (zie verslag Comac) simpelweg knetterstoned tegen een verkeerspaal gelopen...
Grapjas, je hebt blijkbaar gemist dat Jarno hier er best trots op is dat hij die gast slaag heeft gegeven.
Gelukkig heeft hij deze keer een paraplu gebruikt en geen mes.
Oud 5 april 2009, 20:33   #194
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

De mensen hebben tegenwoordig een teveel aan vrije tijd en verdoen hun tijd dan in zulke onzin. Toch jammer dat zoveel jonge mensen tegenwoordig hun leven niet zinvol kunnen invullen....
Oud 5 april 2009, 20:37   #195
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
De mensen hebben tegenwoordig een teveel aan vrije tijd en verdoen hun tijd dan in zulke onzin. Toch jammer dat zoveel jonge mensen tegenwoordig hun leven niet zinvol kunnen invullen....
Zoals met het aanbidden van levende lijken.
Oud 5 april 2009, 20:41   #196
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Zoals met het aanbidden van levende lijken.
Zeg stalker, stop er eens mee de hele tijd op mijn woorden te kappen!
Oud 5 april 2009, 20:44   #197
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg stalker, stop er eens mee de hele tijd op mijn woorden te kappen!
Ik kan het ook niet helpen dat uw avatar slechte gedachten in mij oproept.
Oud 5 april 2009, 21:42   #198
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aha. Dan kunt u ons ook vertellen hoe dat het precies verlopen is met zoveel mogelijk details? Want ik veronderstel dat veel mensen niet zo goed begrijpen hoe dat een klein groepje van 4 iemand in het ziekenhuis slaat met een paraplu (gebroken kaak en vocht op het hersenvlies) terwijl er 24 anderen aan zijn kant stonden. Ik dacht dat die linkies zo gewelddadig waren? Toch zijn jullie 4 er zonder kleerscheuren vanaf gekomen?

Leg het eens duidelijk uit, daar hebben we al lang genoeg op gewacht, op een verslag van een ooggetuige (insider?) en kom nu niet af met de Punische Oorlogen of met Troje, want dat is larie, dat weet u even goed als ik. 25-4, dat zijn de feiten volgens u.
proost!
Oud 5 april 2009, 21:46   #199
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

geef gewoon de details i.p.v. rond de pot te draaien of Leonidas aan Thermopylae er bij te sleuren. dan stoppen we met te zagen en is iedereen content.

of heb je iets te verbergen?
Oud 5 april 2009, 22:00   #200
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Je hebt ze liever in hun luie zetel zitten met McDo op de schoot kijkend naar MTV?
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be