![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Nuja het geweld gebruikt door extreem links in het verleden is geen vrijgeleide voor extreem rechts nu hoor. Dus dat punt gaat helemaal niet op... zelf al gaat het om een raar fenomeen...een paraplu ![]() Dat beide kanten zo hypocriet zijn als maar kan moet je mij niet zeggen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() neen, maar serieus... hoe is het gelukt dat je met 4 man met een (lichhhhhhhte!) paraplu je een kerel tanden uitslaat, kaak breekt,etc.. en dat de 25 man -die dan ook nog volges jouw versie de agressors waren- totaal geen schade aanrichten en gewoon op die afranseling zaten te kijken ?
voor alle duidelijkheid, ik kan me inbeelden dat manipulatie even goed van Comac kan komen. m maar puur objectief gezien, dit gevecht moet iets heel spectaculairs gehad hebben ![]() geen meer details van enige betrokken (de 25 agressieve met stokken en allehande bewapende bloeddorstige antifas of de onschuldige 4 vrije, sociale en nationale medeburgers) ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens zijn er aan beide kanten gewonden gevallen, de grote groep had gewoon pech dat wij Steven Seagal bij hadden. Echt, als de vragen zo stom en beschuldigend blijven kan ik niet serieus blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() Jarno, dat je het moeilijk hebt om lange zinnen te lezen is jouw probleem.
Het is niet een stomme vraag om te weten wat er precies gebeurde. Als je hoort dat men met 25 tegen 4 was, en als je dan later het resultaat ziet: 1 van de aanvallers die bont en blauw geslagen zou zijn door ... de 4 met de befaamde paraplu. (sorry weer een lange zin, succes met het ontledigen! je kan het !) ..en de 24 anderen keken er gewoon op neer ofzo ondertussen? Laatst gewijzigd door Tamam : 3 april 2009 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
|
![]() Citaat:
Ge lacht vaak alleen zeker ![]() Jij bent het perfecte voorbeeld van wat ik wou aanklagen. Ze denken dat ze "the top of the world zijn" maar snappen niet dat hun club marginaal klein is en helemaal geen interesse wekt rondom hen. Maar meer zelf dat zij de waarheid in pacht hebben en dat iedereen beter hen moet volgen. Blijkt nu al dat een bataljon van uw pacifisten den boule heeft omsingeld... Ik blijf erbij Tobback zou beter moeten weten en dit soort belachelijke intitiatieven gewoon niet toelaten!
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waterhoofd of niet, de heer Proost was een agressor en heeft zijn verdiende loon gehad.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Leg het eens duidelijk uit, daar hebben we al lang genoeg op gewacht, op een verslag van een ooggetuige (insider?) en kom nu niet af met de Punische Oorlogen of met Troje, want dat is larie, dat weet u even goed als ik. 25-4, dat zijn de feiten volgens u.
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 5 april 2009 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#191 |
Vreemdeling
|
![]() Onze verdraagzame Dieter Proost is er helemaal niet zo erg aan toe als Comac ons wil doen geloven hoor... Heb hem vrijdag namiddag nog zien flyeren op enkele terrasjes in de Antwerpse studentenbuurt en ik kan jullie wel vertellen dat de aanwezigheid van zo'n communistische wereldverbeteraar door bitter weinig studenten werd geapprecieërd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Of misschien kunnen we de schuld op het overmatig gebruik van allerhande drugs steken? Daar zeg ik wat, misschien is Dieter P. nadat hij een stapje in de wereld had gezet met enkele vrienden (zie verslag Comac) simpelweg knetterstoned tegen een verkeerspaal gelopen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelukkig heeft hij deze keer een paraplu gebruikt en geen mes.
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() De mensen hebben tegenwoordig een teveel aan vrije tijd en verdoen hun tijd dan in zulke onzin. Toch jammer dat zoveel jonge mensen tegenwoordig hun leven niet zinvol kunnen invullen....
![]()
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Zoals met het aanbidden van levende lijken.
![]() |
#196 |
|
![]() Zeg stalker, stop er eens mee de hele tijd op mijn woorden te kappen!
![]()
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() Ik kan het ook niet helpen dat uw avatar slechte gedachten in mij oproept.
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() geef gewoon de details i.p.v. rond de pot te draaien of Leonidas aan Thermopylae er bij te sleuren. dan stoppen we met te zagen en is iedereen content.
of heb je iets te verbergen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |