![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer men er waardeoordelen aan begint te plakken, en het ene anders bekijkt dan het andere, is men een lafaard die zijn Freudiaanse complexen niet kan onderdrukken en geen zak snapt van wetenschap. De Holocaust is een fetisjobject. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 12 april 2009 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als codes gewild zijn, dan zie ik geen probleem. Ik geloof echt dat ik "mijn" ideeën door overtuiging en niet door dwang kan opleggen, zelfs ondanks het totale (passieve) nihilisme van onze maatschappij. Citaat:
![]() Dat lijkt mij het beste tegengif voor puriteins extremisme (niet dat het enig gevaar is). Citaat:
Citaat:
Ik hou van de heidense Middeleeuwen en van Meester Eckhart en van onze Laaglandse mystici. Alleen zo kan het christendom nog toekomst hebben in Europa. Citaat:
![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 12 april 2009 om 13:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een idee opleggen door dwang zal nooit werken. We hebben talloze tegenvoorbeelden gezien, waaronder een aantal in progress. Irak, met name. Denk eraan dat in een maatschappij dat samen te vatten valt met dit liedje: http://www.youtube.com/watch?v=WjhTM5zxlsM uiterlijke presentatie zeer belangrijk is. Wordt dus Crowley en Rabelais en niet Evola en Spengler. Citaat:
Ik ben meer voor de "fay ce que vouldras"-aanpak, maar het valt te combineren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 12 april 2009 om 14:15. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 april 2009 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Wie mag volgens jou dan wel een kritisch onderzoek van de Holocaust opstellen?
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even nog een link naar Siegfried Verbeke
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie de negationismewetten verdedigt en in dezelfde adem het heeft over vrijheid, is een leugenaar en een huichelaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan hoor maar in ieder geval niet onder die naam. ![]() Citaat:
Citaat:
Nogmaals, ik ben tegen die wetten maar u maakt ze zwaarder dan ze zijn. Voor serieus onderzoek is alle ruimte, zeker in landen waar die wetten niet gelden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() 2. Hoeveel en welke "revisionistische" werken hebt u al gelezen? Ik vermoed geen enkel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
|
![]() Best hoor.
Citaat:
Citaat:
Dat is ook meteen mijn bezwaar tegen de negationismewet(ten). Omdat ze bestaan zijn ze eerder een wapen in de handen van negationisten ''we mogen de waarheid niet zeggen'' dan dat ze nodig zouden zijn, nog afgezien van het feit dat die stelling onjuist is. In Nederland bijvoorbeeld mag je zeer zeker serieus onderzoek verrichten naar de holocaust zonder dat je ook maar iets in de weg wordt gelegd. En op internet word je overspoeld door negationistische of revisionistische sites. Mensen van uw strekking zouden er beter aan doen de holocaust te erkennen en zich ervan te distanciëren, dat zou ze een stuk geloofwaardiger maken. Maar de discussie ging hier niet over het feit óf de holocaust heeft plaatsgevonden maar of ze uniek was en welke gevolgtrekkingen je daaruit kunt maken. Eén van de zaken die de holocaust bijzonder maken is dat mensen werden ''verwijderd'', vermoord, simpelweg omdat ze niet in iemands beeld van de 'ideale maatschappij' pasten, alleen omdat ze bestonden. Heden ten dage bent u bezig met een ideologie die hetzelfde voorstaat. Ook u hanteert het begrip 'volk' op zo'n enge wijze dat (toevallig dezelfde?) groepen niet in het ideaalbeeld van uw maatschappij voorkomen. Ook u wilt die groepen uit uw maatschappij 'verwijderen' en u laat in het midden hoe. Gelukkig zijn er nu genoeg mensen die wél hun lessen hebben getrokken uit het verleden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als kosmopolitisch "aristocratisch radicalist" ben ik mijlenver van het gedachtengoed van Félicien verwijderd, en heb ik absoluut geen probleem met het multi-ethnische karakter van Brussel, maar i.t.t. jou diaboliseer ik de lieden niet met wie ik meningsverschillen heb.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 april 2009 om 22:50. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga niet zover ze hier te citeren. Wat hij zegt - en wat ik dan zou citeren - is namelijk uitdrukkelijk verboden volgens het forumreglement. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De intellectuele oneerlijkheid van de Zionist kent echt wel geen grenzen. Een prachtig voorbeeld hieronder: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Merkwaardig dat we in dezelfde draad de zuiverste "reductio ad Hitlerum" ooit aantreffen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 april 2009 om 23:58. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
|
![]() Citaat:
1. U heeft (wie zijn ''we''?) niets aangetoond. 2. De uniciteit is geen onzin. 3. Het is geen idiotie Citaat:
2. Wat heeft zionisme hiermee van doen? 3. Waarom is het ''intellectueel oneerlijk'' wat ik zeg?: Felicien noemt zichzelf ''revolutionair nationalist'' o.i.d., heeft geen bezwaar tegen de term ''fascist'', wil een maatschappij op etnische basis omdat bepaalde groepen niet in zijn ideaalbeeld van een maatschappij passen. Exact dáárover hebben we het de hele tijd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Beter lezen, Kalikles. Ik zeg of suggereer nergens dat FB een nieuwe holocaust plant maar hij liet weldegelijk in het midden hoe hij de diverse groepen wilde ''verwijderen'' toen hem ernaar werd gevraagd. En vindt u zijn eufemisme voor ''deportaties'' al niet erg genoeg? Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 14 april 2009 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve als ze liberaal-zionistisch zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw, volgens jou is daar nog nooit een kritisch onderzoek naar geweest?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |