![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We zullen nog eens praten als ze de kranen laten aanrukken. Maar tja misschien is dat dan net de moment dat ik dan ook eens spuw en m'n kar keer. Trouwens wanneer gaan wij nu eens die leuke multicultureislamwijken eens bezoeken met je homovrienden? Ik zal ze niet verdedigen en we zullen eens zien hoeveel ze dan nog spuwen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 19 april 2009 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
allemaal heel genuanceerd en weinig tegen in te brengen. Toch komt er niet alleen oorlog als ik het wil. en heb ik het er blijvend moeilijk mee dat mensen -als groep, beweging- hier zaken eigen aan onze cultuur laten verbieden (kerstbomen in het justitiepaleis) en tegelijkertijd gaan ijveren om hun cultuur bij wet toe te laten.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke aap komt uit welke mouw? Denk je nu dat mijn kinderen "joods" zijn, of vermoed je dat ze tot de intelligentsia behoren?
Ik wou in feite enkel aanduiden dat ze NET ALS de joodse intelligentsia gaan emigreren .
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog; doet de origine van Circe er toe? Das discirminatie Kallikles!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aap dat je blijkbaar wil weghollen naar New York en dat je loyauteit misschien meer bij je nieuwe thuisland ligt...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ten eerste is het niet New York, en ten tweede ga ik niet mee zenne! Allez als ze mijn pensioen blijven betalen dan ga ik waarschijnlijk naar Griekenland! Tamelijk safe! Die hebben zo hun problemen al gekend met de ottomanen zie je!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 april 2009 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou wel in New York willen wonen. Maar niet om moslims te ontvluchten. Wel om onvrijheid te ontvluchten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het leuke gevolg van die vrijheid is dan ook weer wel dat de ginds wonende moslims hun eisen niet kunnen opleggen via de regerende macht: word je niet aangeworven omdat je je hoofd in een handdoek verstopt, dan moet je gewoon zèlf een andere vorm van inkomen zoeken, terwijl je hier de werkgever wegens discriminatie aan het failliet kanhelpen! flink flink! en de sossen betalen dan je dopgeld! joepie!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik doel op Dhr. Pechtold die voorzitter is van de partij D'66 (ook wel Demonisatie 666 genoemd) die uit Nederland zal vertrekken mocht de PVV in de regering komen. Want Wilders=Hitler nietwaar? Pechtold zoekt asiel als PVV in kabinet zit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister
|
![]() Jij hebt zeker ook dit gelezen dan:
Paragraaf 3; Geert Wilders Citaat:
Maar maak je geen zorgen: de rol van Wilders is uitgespeeld. Niet op de manier van Pim Fortuin maar alsvolgt: ze gaan hen eerst veroordelen met wet 137 (haatzaaien) en vervolgens gaan ze bepalen dat zij die zo veroordeeld zijn geen actief en passief kiesrecht meer toekomt. Dat recht hebben dergelijke criminelen verspeeld. Dan is die volksvertegenwoordiger af en dan heeft die ook geen bescherming meer van de staat zoals nu. Probleem opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://zoek.volkskrant.nl/artikel?te...*&DAT=*&ADOC=4
http://www.redcounty.com/dutch-labor...lders-responds Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het ging om een directe verdediging van het regime van Netanyahu, nu men schrik had dat de Obama-administratie en Europa druk zouden uitoefenen. Nu is die vrees weinig gegrond als je weet dat de sterke man van de Obama-administratie, Rahm Emmanuel, de zoon is van een lid van de Irgun, een extremistische Zionistische terreurorganisatie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry hoor maar zijn jullie nu helemaal zot geworden? Het standpunt van iemand pro of tegen Israel zegt niets over Wilders wanneer hij Nederlandse toestanden met migranten aanklaagt! Dat zijn regelrechte inquisitiepraktijken! Zo maak je iedereen monddood! Abou Jah jah is pro Palestijnen; dus wat hij zegt is bij voorbaat al niet ter zake? Dat is een dictatuur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() noch 'onze' cultuur, noch die van Marokkanen zijn statisch, homogeen of volstrekt van elkaar gescheiden.
Een paar voorbeelden maken dat duidelijk. Mijn ouders zijn hoogbejaard, gelovig, moreel conservatieve, gepensioneerde arbeiders. Met bedenkingen ten opzichte van bv. abortus en voorbehoudsmiddelen, het homohuwelijk. Mijn buren zijn ook bejaard, gelovig, moreel conservatief en eveneens gepensioneerde arbeiders. Met gelijkaardige bedenkingen ten opzichte van bv. abortus en voorbehoudsmiddelen, het homohuwelijk. Ze delen dus veel normen en waarden met elkaar. Ook de praktijk van hun dagelijks bestaan lijkt erg op elkaar. Mijn zoon van 16 houdt van TFM, 24-hours, zijn gsm, zijn computer, zijn mobiliteit, zijn vrienden, voetbal en baseball en hiphop. De jongste zoon van mijn buren houdt van TFM, 24-hours, zijn gsm, zijn computer, zijn mobiliteit, zijn vrienden, voetbal en baseball en hiphop. Ze delen dus veel normen en waarden met elkaar. Ook de praktijk van hun dagelijks bestaan lijkt erg op elkaar. Tussen mijn zoon en mijn ouders is een groter cultureel verschil dan tussen hem en mijn buurjongen. Zo relatief, dynamisch, onafgelijnd en heterogeen zijn culturen. Waar trekken we de grens? Wie behoort tot welke cultuur? Mijn buurjongen is hier geboren, speelt dus helemaal niet op verplaatsing en ik zie niet in waarin hij wat zou moeten toegeven ten opzichte van wie. Ik eet graag Marokkaans, ik luister soms naar Arabische muziek of mengvormen van rock en Arabische muziek, ik drink occasioneel een glas muntthee bij mijn buren of in het theehuis wat verderop en ik reis graag naar Arabische landen. Al die dingen maken (zoals Paul Bowles over Marokko of Arabische literatuur) deel uit van mijn culturele bagage. Maar dat betekent geenszins dat ik 'mijn eigen' cultuur zou inruilen. Ik pik uit 'onze cultuur' ook alleen wat mij aanstaat of interesseert. En ik doe dat met alle culturen waarmee ik in contact kom. Want zoals gezegd: een cultuur is niet homogeen en ze bestaan niet naast elkaar. Vandaar mijn pleidooi om te spreken over trancecultureel. Dat legt de nadruk op het dynamische, permanent veranderlijke van culturen. Ik absoluut wel, maar zoals gezegd: niet �*lles uit die cultuur. Zoals ook niet alles uit onze cultuur de moeite van het bewaren of koesteren waard is. zwak - te tolerant minderwaardig - té bereid ons aan te passen Is het meer dan een verschil in nuance? ... Er is pas oorlog als u dat per sé wil.
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof we moeten normaal vinden wat daar in het filmpje getoond word...
Kan het nog belachelijker, de muren opklauteren van kop tot teen in een lang kleed gestopt... Hun mannen zullen ze rap hun lesje leren als het "echt" zou worden. Maar jij hebt aandelen in de islam of zo? Voor jou is alles uit die hoek ok, ook het domste en onnozelste... |
![]() |
![]() |