![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd handig om in die gemeente veel stemmen te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Vreemd genoeg lijkt Antwerpen de (bi)nationale trend, die er een is van een lichte vooruitgang, tegen te spreken: de PvdA verliest er net 0,1% en strandt op 1,1%.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tuurlijk is er het 'minimumprogramma' (waarvan de waarde te debatteren valt), maar de communicatie daarover is helemaal verdronken in de circuscampagne, waarop de PvdA nu ook volop te hebben willen inspelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De kans lijkt me groot dat NVA deel zal uitmaken van de volgende Vlaamse regering. Tot daar dan uw anti CD&V signaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
bon, de vernieuwing van de pvda en de uittrede uit dat 'sectaire hoekje' heeft jammer genoeg niet het verhoopte resultaat opgeleverd, dus: wat nu? het belangrijkste na de verkiezingen zal het voeren van een effectieve buitenparlementaire oppositie zijn tegen alles wat op ons afkomt. noch pvda (behoorlijk veel leden, maar hoe sterk staan ze in hun schoenen?) noch lsp (eenvoudigweg te klein en bewust te 'extreem') noch de bruyn zullen hierin slagen zonder (een begin van) structurele samenwerking in een groter geheel dat zich expliciet tot doel stelt om ook externen, dus niet-marxisten en niet-kaders aan te trekken.
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had toch meer verwacht van de PVDA+. Ze gaan er dan wel zowat overal op vooruit, toch blijven ze zo klein als de SLP.
Het is nu wel de moment om federaal eens goed voor te bereiden. Er is al wat doorbraak in de media, en op dat 'momentum' moeten we nu verder gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
|
![]() PvdA stelt teleur
edit: 2.5 in ANtwerpen ![]() Laatst gewijzigd door toccata : 7 juni 2009 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan er veel over zeveren maar dit is een fiasco voor links in Vlaanderen. Ik heb alleen de indruk dat Groen! en SP.a dat niet zo erg lijken te vinden. Ik heb de indruk dat dat ze er lijken bij neer te leggen dat links zo weinig haalt in Vlaanderen. Gennez was zelfs content met de uitslag en ook Vogels leek me niet echt ontevreden. Ongeloofelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() //
Laatst gewijzigd door Praetorian : 7 juni 2009 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Edit: 2,5%!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() idd, kzag het ook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Partijlid
|
![]() 2.5% in Antwerpen is een teleurstelling in 2007 was het iets meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Parlementslid
|
![]() Voor Antwerpen is dat inderdaad onvoldoende en geen weerspiegeling van het draagvlak van de pvda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben me aan het bezuipen en ik stel voor dat jullie dat ook doen en dat we morgen immigreren naar Wallonië en daar een nieuw bestaan opbouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot zover de doorbraak.
Eigenlijk zou ik het erg moeten vinden, maar ik vind het eigenlijk wel grappig dat de arrogantie van de pvda'ers op een fiasco is uitgedraaid. Uiteindelijk blijven ze gewoon even klein-links. Tijd om toch eens met beide voetjes weer op de grond te gaan staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |