Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2009, 22:56   #181
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Mitgard is beter.
Je bedoelt Mitgard mag beslissen?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 23:19   #182
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Tja dat noem ik nu eens een koekje van eigen deeg. Jullie vlaams nationalisten liggen de voorbije twee jaar te kankeren op walen en brusselaars, schelden ze uit voor doppers en profiteurs... Wel nu dat krijg je ervan.
Kijk dat vlaanderen Brussel kwijt is is de schuld van de vlaams nationalisten Schiltz en co dus niet de schuld van Brusselaars of Walen maar van de vlamingen zelf.
Het discours van hatelijkheden en het grote gelijk is niet alleen weggelegd voor vlaams nationalisten hé.
Duidelijk is dat de enigste oplossing is terug meer belang hechten aan België, de samenhorigheid versterken en de maatschappelijke en economische relaties durven erkennen, verdraagzaamheid en samenhorigheid, de enigste oplossing voor de crisis en voor de leefbaarheid van dit mooie land punt uit.
Stop altublieft de kanker van het nationalisme (vlaams waals brussels) en laat ons er alles aan doen om dit prachtige en welvarende land in stand te houden.
jbl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 23:20   #183
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Je bedoelt Mitgard mag beslissen?
Ik bedoel dat Mitgard beter is in de leukste uithangen dan Raf.

Of mag hij niet meedoen?
Oud 26 mei 2009, 23:25   #184
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedoel dat Mitgard beter is in de leukste uithangen dan Raf.

Of mag hij niet meedoen?
Ach ja, laat Mindelgard maar meedoen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 23:41   #185
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbl Bekijk bericht
Tja dat noem ik nu eens een koekje van eigen deeg. Jullie vlaams nationalisten liggen de voorbije twee jaar te kankeren op walen en brusselaars, schelden ze uit voor doppers en profiteurs... Wel nu dat krijg je ervan.
Kijk dat vlaanderen Brussel kwijt is is de schuld van de vlaams nationalisten Schiltz en co dus niet de schuld van Brusselaars of Walen maar van de vlamingen zelf.
Het discours van hatelijkheden en het grote gelijk is niet alleen weggelegd voor vlaams nationalisten hé.
Duidelijk is dat de enigste oplossing is terug meer belang hechten aan België, de samenhorigheid versterken en de maatschappelijke en economische relaties durven erkennen, verdraagzaamheid en samenhorigheid, de enigste oplossing voor de crisis en voor de leefbaarheid van dit mooie land punt uit.
Stop altublieft de kanker van het nationalisme (vlaams waals brussels) en laat ons er alles aan doen om dit prachtige en welvarende land in stand te houden.

Nooit van ze leven niet mijn beste....

U vraagt niet meer en niet minder dat het huidige profitariaat zomaar wordt verdergezet....

Het éénrichtingsverkeer moet maar blijven doorgaan met het francofone profitariaat als grote begunstigde....

Sterker nog, volgens U mag het francofone heir onverminderd zijn pogingen om de hele brusselse rand in te palmen tot aan de grens met mechelen onverminderd blijven doorzetten...

En bent U uiteraard ook volledig akkoord dat de francofone minderheid paritair even veel gewicht in de politieke schaal mag blijven leggen....

Indien er géén splitsing komt mijn beste, dan nog liever een revolutie...

Als het niet klikt,moet het dan maar botsen....

Laatst gewijzigd door Svennies : 26 mei 2009 om 23:43.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 23:42   #186
IronChef
Minister-President

Standaard Vlamingen zijn woekerend ongedierte

Ratten zijn het.

Allemaal.
Oud 27 mei 2009, 01:40   #187
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik denk dat (de strafbaarheid van) "negationisme" een kwestie van woordkeus is; het staat mij immers vrij om te verkondigen dat ik ergens niet in/aan geloof en/of dat ik denk dat iets gelogen is en daarbij zelfs uit te leggen waaròm ik dat denk.

Negationisme slaat niet op jouw stomme uitleg, maar op publicatie van een erg grove, beledigende minimalisering of volgehouden volledige ontkenning van de feiten, op pseudowetenschappelijke wijze, met als klaarblijkelijk doel de bijhorende ondemocratische nazi-idiologie volledig goed te keuren. Als je echter argumenten hebt die met rede doen twijfelen aan een exacte detail in het zeer uitvoerig bestudeerd verloop van een bepaalde genocide, dan ben je een normale, legale revisionist, zoniet een waarheidslievende, lovenswaardige wetenschapper.jij.
Feiten zijn namelijk per definitie te bewijzen, en geen soort van vast geloof in wat jij denkt.

Laatst gewijzigd door DannyS : 27 mei 2009 om 02:03.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 05:51   #188
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbl Bekijk bericht

Jij bent blijkbaar totaal niet op de hoogte van de Belgisch politieke geschiedenis.

De Vlaams nationalisten schelden trouwens niet op de Brusselaars, maar op de Francofonen die Brussel inpalmen en opeisen als hun eigendom.

Daarnaast is Vlaanderen Brussel helemaal niet kwijt, zonder Vlaanderen zou Brussel al snel een derderangs provinciestad uit Afrika zijn.

Wie trouwens de tekst op Face book deftig gelezen en begrepen heeft, weet dat het bij die mensen niet over de Vlamingen ging, maar over de centen.
Van hen mag iedereen in Brussel komen werken, maar moet men daar voor betalen aan Brussel.

Deze Franstalige Brusselaars staan eigenlijk te schreeuwen om een vergaande staatshervorming van het belastingsysteem. Zij willen dat men zijn inkomstenbelastingen betaald in en aan de regio waar men werkt en niet meer aan de federale overheid die de belastingen op inkomsten int.

Trouwens het gekanker van de Vlaams Nationalisten komt juist uit de onderdrukking van de Vlamingen en de manier waarop de Vlaming nog steeds als minderwaardig word behandelt tegenover de Waal en Brusselaar.

En dat de Walen worden bestempeld als doppers en profiteurs, wel zelfs hun eigen politici willen niet meer samenwerken met de oude regerende politieke partij. Dit juist door de vele problemen die deze partij veroorzaakt.

Dat België op barsten staat is enkel en alleen te danken aan de PS, die zowel de Vlaamse als de Waalse als de Brusselse arbeider als minderwaardig en melkkoe behandeld.

Er zal pas terug spraken kunnen zijn van België als de Vlamingen als gelijkwaardige burgers worden behandeld en de uitbuitingen door de PS politici worden gestopt en terugbetaald aan de bevolking.

De streken waar MR of Ecolo de plak zwaaien, daar heeft niemand problemen mee en zijn zelfbedruipend. De streken waar de PS baas is, zijn vaak zelfs nog slechter dan de meeste ontwikkelingslanden hun economie.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 15:06   #189
Hallebarde
Banneling

Standaard Vlamingen zijn woekerend ongedierte

Citaat:
Ratten zijn het.

Allemaal.
Nou, allemaal vind ik een beetje overdreven.

Laat ons eerlijk wezen : er zijn ook muizen bij. In de politiek, vooral.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 15:25   #190
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ratten zijn het.

Allemaal.
Er schijnt zelfs een forum te bestaan waar bijna alle dagen in dergelijke en ergere termen gepost wordt over Walen, Brusselaars en zogenaamde "allochtonen".

Ik hoorde dat maar en weet uiteraard niet welk forum dat zou kunnen zijn.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 15:26   #191
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht

Echt, ik dacht eerder aan ezels aan de ene kant die géén centimeter willen wijken.
Struisvogels aan de andere kant die doen of er niets misgaat.
En hier en daar een laaglandgorilla die zich af en toe stoer op de borst klopt en hier en daar een relletje veroorzaakt om uiteindelijk braaf achter de ezels en struisvogels aan te sjokken uit schrik om later overgeslagen te worden als het op postjes verdelen gaat aankomen...

En dan al die ouwe krokodillen nog die op de achtergrond toekijken en achter de schermen zich moeien met het partijgebeuren én de té volgen partijstrategie....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 15:26   #192
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Er schijnt zelfs een forum te bestaan waar bijna alle dagen in dergelijke en ergere termen gepost wordt over Walen, Brusselaars en zogenaamde "allochtonen".

Ik hoorde dat maar en weet uiteraard niet welk forum dat zou kunnen zijn.
dit forum zal wsl niets zijn als je dit vergelijkt met de fora van Le Soir en La Libre. ga daar eens lezen en zeg wie de echte racisten zijn....
Oud 27 mei 2009, 15:27   #193
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

U vraagt niet meer en niet minder dat het huidige profitariaat zomaar wordt verdergezet....

Het éénrichtingsverkeer moet maar blijven doorgaan met het francofone profitariaat als grote begunstigde....

Sterker nog, volgens U mag het francofone heir onverminderd zijn pogingen om de hele brusselse rand in te palmen tot aan de grens met mechelen onverminderd blijven doorzetten...

En bent U uiteraard ook volledig akkoord dat de francofone minderheid paritair even veel gewicht in de politieke schaal mag blijven leggen....

U doet maar.

Misschien, héél misschien, als U het geluk hebt van nog 500 jaar te leven komt het er ooit wel eens van.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 15:28   #194
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Opgepast: in Antwerpen hebben ze tram 2 al bezet!!
Oud 27 mei 2009, 15:32   #195
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Echt, ik dacht eerder aan ezels aan de ene kant die géén centimeter willen wijken.
Struisvogels aan de andere kant die doen of er niets misgaat.
En hier en daar een laaglandgorilla die zich af en toe stoer op de borst klopt en hier en daar een relletje veroorzaakt om uiteindelijk braaf achter de ezels en struisvogels aan te sjokken uit schrik om later overgeslagen te worden als het op postjes verdelen gaat aankomen...

En dan al die ouwe krokodillen nog die op de achtergrond toekijken en achter de schermen zich moeien met het partijgebeuren én de té volgen partijstrategie....
En dan een symbiose tussen laaglandgorillas en mestkevers om linkse en Waalse ratten en andere diersoorten te bestrijden?
Oud 27 mei 2009, 15:35   #196
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Soms vergaloppeer ik me wel eens, jeugdig enthousiasme hé.

Citaat:
Daar heeft u volkomen gelijk in. Vooral de grijze variant schijnt vaak voor te komen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be