![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hebt trouwens de rest van mijn post weggelaten. Dat is jammer omdat het nu net de bedoeling van mijn eerste deel verduidelijkte. Ik ga er namelijk, net als Maes, vanuit dat die cijfers niet gemanipuleerd zijn. Maar ik gaf juist aan dat het niet ter zake doet of ze wel of niet gemanipuleerd zijn. Als het ene jaar 100 misdrijven zijn en het jaar erop 95, is er een daling van 5% maar wel bijna een verdubbeling van slachtoffers. Met andere woorden: Ook al is er een daling, die 95 zijn er 95 te veel. Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 27 mei 2009 om 00:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou jij persoonlijk er op durven wedden dat het GEEN Marrokkanen zijn die deze roofmoord pleegden ? Ik eerlijk gezegd niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Allee gij ? ! Die werden nochthans naar hier gehaald voor dat jij later een schoon pensioen zou kunnen trekken, van hun bijdragen aan de samenleving !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij af hoe dit soort mannekkes zou reageren, de dag dat ze er zelf eens goed van langs krijgen, en met gebroken neus, tanden, kaaksbeen, ribben, armen en benen een maand of zes heropvoeding moeten doen in de kliniek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat probeerde ik dingske - what'shisname ook aan het verstand te brengen - verloren moeite - ze zullen en moeten hun gelijk halen - staan er niet bij stil dat er wel een mens nooit meer de zon zal zien opgaan - een familie in rouw is en vreselijk veel tijd nodig zal hebben om daar overheen te komen (if ever) - haar man, kinderen, eventuele broers en zussen etc ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() "onschuldig tot de schuld bewezen is" is volgens mij een onschendbaar mensenrecht. daarmee wil ik wel niet zeggen dat zo een overval goed te praten is.
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nog zo ene - maar waarom verbaast me dit niet? Heb jij een moeder? Of een echtgenote? Of een dochter? Of een zus? Stel dat .... ach - never mind - ik zal die rare hersenkronkels nooit begrijpen. Zwaar zal dat crapuul sowieso niet gestraft worden - hebben jullie linkse cultuurrelativistische zelfhaters weer een overwinning geboekt - kunnen jullie in de weer gaan met ontelbare clubjes op te richten om de daders - die ondertussen slachtoffers van onze westerse Vlaamse racistische fascistische nazistische racisten geworden zijn - te helpen! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Ben je wel eens vals beschuldigd geweest? Of de schijn tegen gehad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, die mogen binnenkort dus mee naar de voetbal. Eentje is 19. Die krijgt een lekkere cipierin en iedereen is weer content.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee nooit want - ik maak geen deel uit van een 'jongerenbende' - ik ben nog nooit zelfs maar in de buurt geweest van een misdaad zodoende kan men mij niet valselijk beschuldigen - ik hang* niet op straat - 'ze' zijn trouwens opnieuw aangehouden - met zn vijven - dus zullen het wel geen onschuldige schaapkes zijn die toevallig voorbijkwamen - of heeft die vrouw zichzelf in coma geschopt?
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�* ç'est ça!
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooops
![]() Dat was in mijn 'overenthousiasme' ![]() Maar nee- ik ben nooit vals beschuldigd!
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Geeft niet hoor. Ik bedoel alleen dat die rechten juist voor de bescherming van onschuldigen zijn ingesteld. Misschien is het voldoende om bij dit soort zaken voorarrest in te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het slachtoffer blijkt hersendood te zijn.
Als men de beademingsmachine dan afzet: is het dan moord? of doodslag? of gewoon slagen en verwondingen en is de dood pas als gevolg van het afzetten van het machine?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |