![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet toch wel wanneer het officieel in de arabisch islamitische landen werd afgeschaft? of bent U dat conveniently even uit het oog verloren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Ik vraag me alleen af op welke objectieve gegevens u uw standpunt hebt gebaseerd. U verwijt me namelijk niet objectief te oordelen over Egidius. Ik mag aannemen dat zulks impliceert dat u dat wèl deed. Daaruit volgt logischerwijze dat u een set objectieve criteria heeft gehanteerd om uw standpunt op te baseren. Het is die set objectieve criteria die me interesseert. Wilt u zo goed ze ze met ons te delen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U draait de zaken om lijkt me, u verwijt iemand hokjesdenken en een misplaatst superioriteitsgevoel, ik nodig u uit waarop u dit aanvoelen ( want nergens toont u concreet aan waarop u zich baseert, of waaruit blijkt dat uw mening terecht zou zijn) kunt staven met objectieve criteria.
Ik ben dus niet degene die iets moet aantonen, wel u aangezien u deze mening weergaf, of vergis ik me? Dus laat eens zien waarop je jou "mening" baseert? Waar ziet u mensen in hokjes geduwd worden? Waaruit blijkt dat superioriteitsgevoel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Door E.Gidius te betichten van 'hokjesgeest' en 'misplaatst superioriteitsgevoel' doet u zelf precies wat u hem verwijt. Bravo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus iemand die ervan uitgaat dat bij links en rechts mensen zitten met verstand, en gelijklopende opvattingen die mekaar kunnen vinden is hokjesdenken, daartoe iedereen uitnodigen een misplaatst superioriteitsgevoel?
Wat wilt u eigenlijk, blijven blaffen naar mekaar tot Sint Juttemus zonder ooit constructief en voorbij grenzen, ongeacht tot welke groep je behoort samen te werken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welkom op mijn negeerlijst!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 22 juni 2009 om 01:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
u schijft natuurlijk nooit zoiets in de trant van 'dom rechts'?
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe je niet net wat je wilt aanvechten en bespeur in bij jou ook niet een zeker superioriteitsgevoel, als zijde beter dan....E. Gidius? Hou je mensen dan liever in gescheiden kampen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er naar uit dat dat inderdaad het meest interessante is vanuit het standpunt van sommigen.
Als we een beetje samenleving willen, is het imho precies van dit type mensen dat we moeten scheiden. De paradox is dat we om te verenigen, degenen die compulsief alles doen om de vereniging tegen te gaan, moeten uitrangeren. Een maatschappij met twee snelheden dus: degenen die samen vooruit willen, naast degenen die er baat bij hebben de gemeenschappen gescheiden te houden. Het is tijd om kleur te bekennen, en dat degenen die zich daardoor bedreigd voelen alles uit de kast halen om dat te verhinderen is niet meer dan een ietwat grappig bijverschijnsel.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 22 juni 2009 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel.
Citaat:
Ik alvast niet. Citaat:
Nee. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies! Niemand heeft hier gesproken over extreem-links en extreem-rechts, wel over dom-links en dom-rechts op het punt waarover het hier gaat: een voor iedereen bevredigende integratie van vrij grote groepen allochtonen. Daar vind je de angstigen in de marges, rechts én links.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom behandel jij dat zelf mensen als extreem links of rechts en dus de vijand? Tegen bijvoorbeeld Circe ga je steevast hevig te keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het driehoekjesgedrag van de betrokkene verhindert me een antwoord op uw vraag te formuleren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Schepen
|
![]() noch zet u mensen hun dt-fouten in het rood?
en zo ja, met welk doel doet u dat dan? Toch niet uit altruisme?
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 22 juni 2009 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik fantaseer niets, maar blijkbaar komt u minder goed uit uw woorden als je echt moet uitleggen waarom je bepaalde mensen aanvalt, zoals u doet met E. gidius en Circe geeft u eigenlijk geen reden...behalve wat u juist hen verwijt te doen, hokjesdenken en misplaatste superioriteit. Misschien toch eens over nadenken? |
|
![]() |
![]() |