![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Gouverneur
|
![]() En hier moet ik je bij treden.
Ik heb persoonlijk eens mijn pistool gegeven aan zo iemand. Tussen daad en woord ligt er een wereld van verschil.
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat een mooi en prachtige mens uit ons midden is verdwenen en de wereld een beetje minder kleur heeft nu. Edit : misschien toch 'we' te vervangen door 'ik'. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 26 juni 2009 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() En mogen we dan niet treuren om het feit dat Yasmine nooit in het leven gevonden of gekregen heeft wat haar toekwam? In alle geval, ik vond het een dijk van een wijf...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laf?????????????
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zie je, hoe moet je iets behandelen als je er zelf niet geweest bent. Boeken kennis is goed. Maar het projekteerd niet het probleem. En een depressie is echt een isolement. Dat is waarom een depressie zo moeilijk te behandelen is.
![]() |
![]() |
#187 |
Parlementslid
|
![]() tja maar als je niets laat merken is dat wel moeilijk. Sommige mensen hebben het daar echt moeilijk mee om naar buiten te komen, en dan krijg je dit spijtig genoeg.
![]() |
![]() |
#188 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En over elke die ik niet geholpen heb.
![]() |
![]() |
#189 |
Staatssecretaris
|
![]() Een enorm verlies.
Ik ben in diepe rouw gedompeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liedje dat ik vroeger leuk vond: http://www.youtube.com/watch?v=txv8QfP2Upg Hier in Tien om te Zien, in 1995, wat een leuke verschijning ![]() http://www.youtube.com/watch?v=5Jw4La2U7Ps
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat je ooit eens met het echte leven in aanraking komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar uiteraard treuren we ook om haar, omdat ze blijkbaar het geluk niet meer vond.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja tuurlijk moest dit. denk je nu echt dat die niet en wou dat ze uit haar lijden werd verlost en zou treuren om het verlies???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is mooi gezegd! Als iemand sterft die ik persoonlijk ken, of nog meer die me dierbaar is, ben ik daar ook kapot van. Maar iemand ik van haar of pluim ken, maar wel 'bekend' is als media-figuur daar kan ik me niet verdrietig om voelen. Mensen die ik niet persoonlijk ken hebben voor mij een gelijke waarde. Ik ga dan ook geen 'innige deelneming' op het net zetten omdat de overledene toevallig een 'BV' is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van binnen leefde ze in een hel. Daar zou je beter even bij stil staan. Laatst gewijzigd door De Prof : 26 juni 2009 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |