Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2009, 20:36   #181
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
"klikken" word nu officieel "likken"
Raf zal blij zijn met dat 'likken', als hij terug mag komen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 20:38   #182
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Heb je al geklikt?
ja, Suske zijn post was er ver over.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 20:40   #183
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Het valt mij op dat het vaak de 'islambashers' zijn die deze toer opgaan. Waar zijn Dimensie, Beste vriend, Circle? Net als Sus Iratus gebanned... ?
Sus Iratus geband? Vertaal zijn pseudo uit het latijn. Hij heeft een H1A1-griepje. Geneest wel.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 20:43   #184
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
straks gaan ze nu nog beweren dat het aan de moderators van dit forum te wijten is
Dat zou me niets verbazen. Zij zijn nooit de schuldige. Het is altijd iemand anders geweest....
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 20:46   #185
Another Jack
Banneling

Standaard

Binnenkort zit Weisse Rose hier allle avonden alleen met een paardenkop te praten...
Ik heb het hier sinds een tijdje wel gehad, sommigen komen hier nooit verder dan eindeloos polariseren...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 20:48   #186
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Raf zal blij zijn met dat 'likken', als hij terug mag komen.
Wie?
Oud 8 juli 2009, 20:48   #187
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Binnenkort zit Weisse Rose hier allle avonden alleen met een paardenkop te praten...
Ik heb het hier sinds een tijdje wel gehad, sommigen komen hier nooit verder dan eindeloos polariseren...
tijd voor evolutie in plaats van revolutie
Oud 8 juli 2009, 20:52   #188
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wees gerust, ik heb het hier ook gehad. Mij zal je hier niet elke avond mijn tijd zien verdoen... .
Oud 8 juli 2009, 21:24   #189
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Bekijk het nieuws van 23u eens .
El Jazeera?
Oud 8 juli 2009, 21:25   #190
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Dat heb ik gedaan.
Toch niet met wat ik post.
Oud 8 juli 2009, 21:36   #191
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Egyptian woman killed in German court for being veiled
Iemand komt op straat een inwijkeling in een cultuurvreemde uitdossing tegen en durft daar een opmerking over te geven. Gevolg: hij krijgt een proces aan zijn been. Stoppen slaan door, en de inwijkeling eindigt dood.

Moraal: ze hebben daar in Duitsland dringend ook een CGKR nodig, zodat de inwijkelingen de norse boeren met opmerkingen niet zelf een proces moeten aanspannen, met alle gevaren daar aan verbonden.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 21:59   #192
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
El Jazeera?
Neen, VTM of VRT zal wel volstaan .
Oud 8 juli 2009, 22:00   #193
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Interessante post, waar ik graag wat dieper op wil ingaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
- Een goed immigratiebeleid had er ten eerste voor gezorgd dat er niet zoveel waren binnengelaten.
Zij was hier nochtans voor haar studies. Geen internationalisering van het onderwijs voor jou? Dan loop je wat achter, hoor.

Citaat:
- Ten tweede dat degenen die wel binnengelaten zijn de eigen cultuur zoveel mogelijk hadden afgezworen en waren opgegaan in, en geabsorbeerd door de lokale autochtone populatie.
Huh? Waarom zou ik mijn cultuur opgeven als ik mijn kleurtje niet kan opgeven? Je zal altijd opvallen met je kleurtje. Om dan een wannabe-Vlaming te gaan uithangen, leidt enkel tot goedkoop amusement voor u. Ik heb mijn kleur, ik heb mijn cultuur. Zolang jou geen last wordt berokkend daarmee, heb je eigenlijk weinig te klagen. Het probleem is echter dat je geen kleur wenst te zien in het straatbeeld. Dat is jouw probleem, dat je misschien kan oplossen door je te isoleren.

Citaat:
- Ten derde hebben overheden in gans Europa het nagelaten om in te grijpen zodra allochtonen van diverse pluimage, maar voornamelijk moslims, bovenaan alle negatieve statistieken staan (onevenredig toegenomen criminaliteit, onveiligheid op straat, groepsverkrachtingen, werklozen, andere subsidievretende zaken, en ga zo maar door).
Optreden op welke manier? Denk je niet dat de overheden er de hand in hadden, door schapen te creëren, zonder enige aandacht te schenken aan die groep en hen aan hun lot over te laten? Ze hadden gedacht nooit te maken te krijgen met een mondige groep, die zijn rechten opeist.

Citaat:
- Ten vierde hebben veel Europese overheden dubbele nationaliteiten toegelaten voor die inwijkelingen.
En dan?

Citaat:
- Ten vijfde hebben veel Europese overheden ingeweken minderheden actief gesteund voor het behoud van eigen cultuur, ongeacht hoe achterlijk en niet-compatibel met de lokale cultuur die ook mocht zijn.
Achterlijk in jouw ogen, verrijkend voor anderen. Assimilatie is onmogelijk, en een onredelijke verwachting. Jij bent diegene met het probleem, remember?

Citaat:
- Ten zesde hebben overheden, stevig geholpen door enge extreemlinkse clubjes internationalisten et al, veel te vaak de autochtoon die voor zijn rechten opkwam voor racist en erger uitgemaakt en vervolgd, terwijl anderzijds de diverse uitingen van racisme door inwijkelingen werd goedgepraat, onder de tafel gemoffeld en/of compleet ontkend.
Ja, hoe kan je nu spreken van racisme als werknemers specifiek vragen om geen Noord-Afrikanen aan te nemen. Je bent een racist, get over it. Al die mensen die steeds hun zinnen beginnen met 'ik ben geen racist maar...' zijn racist. Je bent de eerste om mensen op basis van hun afkomst te gaan bekritiseren, maar je begint te huilen als een kind van 2.5 als je een racist wordt genoemd.

Citaat:
- Ten zevende al die achterlijke regelingen van zogenaamde 'positieve discriminatie' die geen ene zier geholpen hebben.
Welke?

Citaat:
- Ten achtste het laten verloederen van hele steden waar inwijkelingen de overhand hebben gekregen.
Welke?

Citaat:
- Ten negende, tiende, elfde, enz enz enz enz... de lijst is schier oneindig.
Zoveel redenen om deze moord goed te praten. Want dat is wat je doet. Geen enkel argument waarom zo'n harteloos iemand zulke moord pleegt, nee. Maar wel wat die dame had kunnen doen om niet vermoord te worden. Verwerpelijk, SS Irratus.

Citaat:
En zolang de overheden rondom in Europa lekker blijven doorgaan met het compleet negeren van de wensen en grieven van autochtone man en vrouw op straat, zullen er nog veel meer van dit soort trieste incidenten gaan komen.
Wat zijn jouw wensen? Dat diegenen met een bepaalde religie het land worden uitgezet. Zulke eisende personen zouden moeten worden gecolloqueerd.

Citaat:
Steeds meer mensen pikken het niet langer, en steeds meer mensen zien in dat die multiculturele heilstaat in werkelijkheid een helstaat is, die nooit of te nimmer kan functioneren, tenzij onder zeer zware repressie zoals onder het communistische regime in het voormalig oostblok. En daar pas ik, en met mij zeer velen, voor.
Mensen met psychoïde trekken.

Eigenlijk vind ik het een genoegen om te zien op hoeveel manieren mijn bestaan jouw irriteert. Brengt een glimlach op m'n gezicht.
Dit is MIJN land, en ik verdwijn niet voor de één of andere frustré die in z'n leven nooit geluk heeft gehad, en dat wijt aan mensen die ie niet kent. MIJN land voor mij, MIJN manier van leven voor mij.

NB In post 133 bent u volledig mis met de citaten.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 8 juli 2009 om 22:04.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 22:03   #194
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Toch niet met wat ik post.
Jawel.
Oud 8 juli 2009, 22:09   #195
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Ja, hoe kan je nu spreken van racisme als werknemers specifiek vragen om geen Noord-Afrikanen aan te nemen.
Je kan slechts van racisme spreken als er geen OBJECTIEVE redenen zijn om geen Noord-Afrikanen aan te nemen.

Als je bijvoorbeeld al verschillende Noord-Afrikanen hebt aangenomen maar ze allemaal weer hebt moeten ontslaan omdat ze problemen hebben met op tijd te komen, de dag dat ze moeten terugkomen uit verlof vanuit Marokko bellen om hun verlof te verlengen wegens "ziekte", geen orders van vrouwen willen aannemen en wat weet ik meer, dan kan een werkgever besluiten dat het niet zijn taak is om op zoek te gaan naar die éne uitzonderlijke Noord-Afrikaan die zich normaal gedraagt, maar gewoon stopt met Noord-Afrikanen uit te proberen.

Dat is geen racisme, dat is gewoon de logica zelve.

Ten andere is het toch raar dat de linkiewinkies enerzijds steeds beweren dat de werkgevers allemaal uitbuiters zijn, maar dan toch weer beweren dat het ook racisten zijn.

Dat klopt toch niet? Als het enige waar de werkgever aan denkt zijn portemonnee is, waarom dan de racist uithangen? Daar valt toch geen geld mee te verdienen?
Oud 8 juli 2009, 22:11   #196
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht

Als je bijvoorbeeld al verschillende Noord-Afrikanen hebt aangenomen maar ze allemaal weer hebt moeten ontslaan omdat ze problemen hebben met op tijd te komen, de dag dat ze moeten terugkomen uit verlof vanuit Marokko bellen om hun verlof te verlengen wegens "ziekte", geen orders van vrouwen willen aannemen en wat weet ik meer,
Dan moet je denken om eens een derde Noord-Afrikaan aan te nemen. Wat een enorme generalisatie van uw kant, bijna een parodie op een serieuze post.

Citaat:
dan kan een werkgever besluiten dat het niet zijn taak is om op zoek te gaan naar die éne uitzonderlijke Noord-Afrikaan die zich normaal gedraagt, maar gewoon stopt met Noord-Afrikanen uit te proberen.
Je bedoelt dat ie er één moet gaan zoeken die zich niet gedraagt zoals de N-Afrikanen zich gedragen in uw fantasie. Wat trouwens helemaal niet moeilijk is.

Citaat:
Dat klopt toch niet? Als het enige waar de werkgever aan denkt zijn portemonnee is, waarom dan de racist uithangen? Daar valt toch geen geld mee te verdienen?
Het blijkt in de mode te zijn.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 22:14   #197
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
vreselijk...die buurman moet heel zwaar gestraft worden,een zwangere vrouw doden in een rechtszaal! En nog wel voor de ogen van haar zoontje...walgelijk.
Wel een zéér vastbesloten kerel ?! Waaruit is die diepe haat ontstaan ? Zonder 1 enkele kans om ongestraft te blijven een moord begaan, voor de ogen van de magistraten ?!! Wat is er aan vooraf gegaan, om de zaak zo ver te laten ontsporen ?
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 22:15   #198
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Dan moet je denken om eens een derde Noord-Afrikaan aan te nemen.
Dat kan jij als linkiewinkie gemakkelijk zeggen.

Eenmaal je echter je eigen geld in je zaak hebt gestoken ligt dat compleet anders, dan ga je die persoon aannemen waarvan je denkt dat hij het best zal presteren.

Je gaat niet je eigen geld verbrassen in een queeste naar de mythische Noord-Afrikaan met een westers arbeid-ethos.
Oud 8 juli 2009, 22:16   #199
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zondebok Bekijk bericht
Wel een zéér vastbesloten kerel ?! Waaruit is die diepe haat ontstaan ? Zonder 1 enkele kans om ongestraft te blijven een moord begaan, voor de ogen van de magistraten ?!! Wat is er aan vooraf gegaan, om de zaak zo ver te laten ontsporen ?
Wel, de madam in een hoofddoek was niet gediend van de opmerkingen die meneer maakte over haar hoofddoek, en daagde hem voor de rechter.
Oud 8 juli 2009, 22:18   #200
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
dus het zijn de 'multikuls" die zoiets doen??? wat heb je gedronken? dit was duidelijk een uiterst rechtse islamhater. jammer genoeg zijn er hier ook zo een paar islamhaters op dit forum.
Deze uiterst rechtse moordenaar is wel een subjectief medewerker van linkse, pro-immigratie volksvijanden.
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be