![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Binnenkort zit Weisse Rose hier allle avonden alleen met een paardenkop te praten...
Ik heb het hier sinds een tijdje wel gehad, sommigen komen hier nooit verder dan eindeloos polariseren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() Wie?
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() tijd voor evolutie in plaats van revolutie
![]() |
#188 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wees gerust, ik heb het hier ook gehad. Mij zal je hier niet elke avond mijn tijd zien verdoen... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Iemand komt op straat een inwijkeling in een cultuurvreemde uitdossing tegen en durft daar een opmerking over te geven. Gevolg: hij krijgt een proces aan zijn been. Stoppen slaan door, en de inwijkeling eindigt dood.
Moraal: ze hebben daar in Duitsland dringend ook een CGKR nodig, zodat de inwijkelingen de norse boeren met opmerkingen niet zelf een proces moeten aanspannen, met alle gevaren daar aan verbonden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||||||||||
Gouverneur
|
![]() Interessante post, waar ik graag wat dieper op wil ingaan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk vind ik het een genoegen om te zien op hoeveel manieren mijn bestaan jouw irriteert. Brengt een glimlach op m'n gezicht. Dit is MIJN land, en ik verdwijn niet voor de één of andere frustré die in z'n leven nooit geluk heeft gehad, en dat wijt aan mensen die ie niet kent. MIJN land voor mij, MIJN manier van leven voor mij. NB In post 133 bent u volledig mis met de citaten. Laatst gewijzigd door anoniempje : 8 juli 2009 om 22:04. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je bijvoorbeeld al verschillende Noord-Afrikanen hebt aangenomen maar ze allemaal weer hebt moeten ontslaan omdat ze problemen hebben met op tijd te komen, de dag dat ze moeten terugkomen uit verlof vanuit Marokko bellen om hun verlof te verlengen wegens "ziekte", geen orders van vrouwen willen aannemen en wat weet ik meer, dan kan een werkgever besluiten dat het niet zijn taak is om op zoek te gaan naar die éne uitzonderlijke Noord-Afrikaan die zich normaal gedraagt, maar gewoon stopt met Noord-Afrikanen uit te proberen. Dat is geen racisme, dat is gewoon de logica zelve. Ten andere is het toch raar dat de linkiewinkies enerzijds steeds beweren dat de werkgevers allemaal uitbuiters zijn, maar dan toch weer beweren dat het ook racisten zijn. Dat klopt toch niet? Als het enige waar de werkgever aan denkt zijn portemonnee is, waarom dan de racist uithangen? Daar valt toch geen geld mee te verdienen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Wel een zéér vastbesloten kerel ?! Waaruit is die diepe haat ontstaan ? Zonder 1 enkele kans om ongestraft te blijven een moord begaan, voor de ogen van de magistraten ?!! Wat is er aan vooraf gegaan, om de zaak zo ver te laten ontsporen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eenmaal je echter je eigen geld in je zaak hebt gestoken ligt dat compleet anders, dan ga je die persoon aannemen waarvan je denkt dat hij het best zal presteren. Je gaat niet je eigen geld verbrassen in een queeste naar de mythische Noord-Afrikaan met een westers arbeid-ethos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Wel, de madam in een hoofddoek was niet gediend van de opmerkingen die meneer maakte over haar hoofddoek, en daagde hem voor de rechter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Deze uiterst rechtse moordenaar is wel een subjectief medewerker van linkse, pro-immigratie volksvijanden.
|
![]() |
![]() |