Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2012, 19:24   #181
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Vereniging Van Dienstpichtige Militairen

Toen ik de Ritmeester deze foto liet zien zakte hij zowat ineen.
Een Shermantank ontheiligd.
Overigens als je echt stout was geweest, dan ging je naar de speciale strafgevangenis in Nieuwersluis.
Zoals die jongen die expres poetskatoen in de loop van een Centuriontank achter liet. Eerstvolgende schot klapte de loop uit elkaar.
Zonder doden of gewonden, maar hij ging wel voor twee jaar de cel in.
En dan die oefeningen op de Lüneburger Heide, waar wij genoodzaak waren om een pact te sluiten met de Duitsers en de Belgen om ons te verweren tegen dronken Engelsen. Beesten waren dat.

Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 19:32   #182
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Misschien omdat hij zijn kindje graag ziet? Omdat hij zijn kindje mist?
Tja, waarom heeft die dat niet beter geregeld dan?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 00:02   #183
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Wat gebeurt daar toch in die gevangenissen hoor ik velen alhier luidop vragen ( of t'zijn mijn stemmen )
Als je binnenvliegt voor redelijk zware feiten en je bekent niet vlieg je op secreet , volledige afzondering , ook het klepke gesloten
Na 3 dagen gaat de radio aan en het klepke gaat open , secreet mag niet te lang duren , menig junk heeft zich daardoor al opgehangen
Als je dan nog geen bekentenissen hebt afgelegd vlieg je op een cel met 4 waar minstens 1 klikker tussenzit , uiteraard steeds een junk.

Dagindeling in de nieuwe wandeling ; om 7 uur gaan de klepkes open , de muziek vliegt aan , ze komen rond met boterhammen , zoveel ge wilt , grof en bruin ( geen rozijnenbrood en of suikerbrood ) gratis confituur en boter .
Als ge wilt werken is het van 10 tot 12 te doen , ik kreeg destijds 20 frank aanwezigheidsgeld per uur en per geleverde prestatie ( 50 enveloppen in doosjes steken ) ook nog wat zodat ik rond de 50 frank per uur kwam .
Rond 12 uur soep en gekookt eten .
Nadien weer 2 uur werken , gaan wandelen als je wilt .
Rond 6 uur , gekookt eten en nagerecht .
Nadien of tv kijken , of fitness of naar de cinemazaal of naar de tv zaal , niet dat er veel volk zat , bijna iedereen krijgt daar neuroleptica en vanaf 20 uur kunt ge een speld horen vallen .
En wat als ge iets anders wilt dan die gevangeniskost , welnu , daarvoor had je de maandag en vrijdagkantine , kun je alles bestellen , gebraden kiekens , druiven , kaas en charcuterie , mayonaise tot seksboekskes toe .
Niet dat er veel besteld werd , de meeste gevangenen worden door iedereen in de steek gelaten , hun vriendinnen schrijven hoe langer hoe minder tot ze niets meer van zich laten horen , gevangenen zoals Sekaki die geholpen worden zijn schaarse uitzonderingen .
Die gestoorde mongolen zitten uiteraard zonder geld en kunnen niets lekkers kopen , af en toe smeet ik een afgeknaagd bouwtje van mijn dagelijkse gebraden kip naar zo'n sukkel die dan nog dank u wel mijnheer zei
Secreet = zonder eten ?

Ik zou er nog een schepke bovenop doen en ook niet meer drinken, dan krijgen ze geheid problemen....
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be