![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen moslims? | |||
voor |
![]() ![]() ![]() |
18 | 13,74% |
tegen |
![]() ![]() ![]() |
40 | 30,53% |
genuanceerd |
![]() ![]() ![]() |
73 | 55,73% |
Aantal stemmers: 131. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pontoviro,
ik maak geen onderscheid voor moslims - het zijn mensen "met" een religie zoals zovele andere.. een religie beïnvloed inderdaad de gedragingen van een mens, maar het belet hem niet een "open geest" te hebben of hij nu moslim is of niet. zoals er vanzelfsprekend ook mensen zijn van allerlei gezindten die met een zeer gesloten geest en onwrikbare vooroordelen behept zijn. Ook hier zijn moslims niet anders dan andere mensen.
Tempo toleras sed vero aperas Laatst gewijzigd door roger verhiest : 4 september 2009 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gegoogeld en warempel het gevonden. Noekie schatteke gere gedaan. http://www.gva.be/antwerpen/hoboken/...grimmiger.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Engeland onthoudt subsidies aan moslim-scholen die tegen de westerse waarden prediken.
Wij zijn al een stapje verder: wij hebben geen moslim -scholen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 5 september 2009 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Voor bepaalde traagdenkers die de enquêtevraagstelling weeral niet goed begrepen hebben, herhaal ik hier nog eens ten overvloede de mogelijke enquete-respons:
voor tegen genuanceerd. Dit is wel duidelijk niet zwart-wit, maar genuanceerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw publiek begrijpt uw vraagstelling wel. Uw publiek zou wel eens beter kunnen weten dan wie dat publiek van groot gelijk wilt overtuigen. Vooringenomenheid. Probeer eens een discussie te starten in plaats van groot gelijk te halen. Rudy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het een onmogelijke opdracht is voor u, maar probeer eens een beetje uw obligate hautaine zever achterwege te laten. Het is hier een serieus forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Vrouwen opsluiten omdat ze de broek dragen, daar kunnen wij, westerse pantoffelhelden, nog wat van opsteken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Femka Halsema, van Groen Nederland, heeft zich tegen de moslims verklaard.
(meldt de Morgen vandaag) Het wordt tijd, dat de Belgische Groenen ook eens beginnen begrijpen dat onze moslims, die onze basiswaarden niet willen aanvaarden, hier niet welkom zijn. Ik ben Groen van altijd. Maar niet in hun vreemdelingenpolitiek. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 september 2009 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Meningen strafbaar maken, en op basis van een mening deporteren. Waar hebben we dat nog gehoord?
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de negationismewet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Dar volgt geen deportatie. Maar toch opvallend dat sommigen moord en brand schreeuwen bij de rev/neg wetten, maar in één adem hetzelfde op migranten willen toepassen.
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, Verbeke is weggestoken achter tralies. Geen deportatie naar het buitenland, wel deportatie uit de samenleving.
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet over meningen, maar over een religie die zich de arrogantie toeëigent een aanval te plegen op de basiswaarden van haar respectieve gastlanden. Daarop antwoorden met slappe extreme tolerantie is je eigen graf graven. Ik ga hier nog verder op in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Het schoolreglement in Dison (LUIK) verbiedt hoofddoeken. Toch worden drie hoofddoekdraagsters niet verwijderd, vanwege een gerechterlijke beslissing.
Of hoe de tolerantie ook gerechterlijk de spuigaten uitloopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |