![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oja, tis een dokter.
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Als ik u zo bezig hoor, zijn er straks meer Pakistani Vlaams-nationalistisch dan Vlamingen.
Laatst gewijzigd door system : 25 september 2009 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zou perfect zijn, niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Gouverneur
|
![]() Ik ken inderdied ook een Roemeense, een Litouwse en een Hongaarse die erg Vlaamsgezind zijn.
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en je kan dan nog moeilijk volhouden dat Vlaams-nationalisme iets met racisme te maken heeft, niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() system, let een beetje op met dat kronkelen want dat is erg slecht voor de rug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar doe geen moeite, ik verwachtte eigenlijk van in het begin al geen antwoord, en dat had gij ook wel door. Ik zou niet weten waarom. Ik amuzeer me rot, zowel op dit forum als elders ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, dat gij dat als belgonostalgikus zoiets durft opperen !! Vlaanderen is altijd al meertalig en multi-kultureel geweest ... in tegenstelling tot Walenland !! Maar we hadden het hier over de zogenaamde Leidkultuur. In een mono-kultuur zoals bij vele franstaligen, kan er zelfs geen sprake zijn van Leidkultuur, vermits hun enige kultuur geen enkele andere kan "leiden". Dus, geen probleem: in Vlaanderen is de Leidkultuur Vlaams. Erger nog: gij gaat hier erkennen dat gij daar akkoord mee zijt. Net zoals gij akkoord zijt dat in Walenland geen andere kultuur tegen hun goesting moet opgedrongen worden. Met andere woorden: als ze geen goesting hebben om Vlaams te leren, dan moeten ze het niet leren. (ze weten zelf goed genoeg dat ze dan geen werk kunnen vinden in Vlaanderen ... ze weten zelf goed genoeg dat dat momenteel nog altijd geen probleem is voor hun dopgeld ... ze weten zelf goed genoeg dat dat spelleke ter diskussie staat ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 september 2009 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 25 september 2009 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan verdient gij dat ik mijn schoen naar je kop keil.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe 't met zijne rug is, weet ik niet.
Maar met de mijne gaat het slecht. Hij (mijn rug) is van onder gebarsten. (okee, flauwe en oude mop, sorrie ...)
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En idem dito voor Peumans met zijn zgn 'liefde voor het Walenland'. Laatst gewijzigd door system : 25 september 2009 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke kwatsj allemaal. Tenzij ge d'offis ervan uitgaat dat het uiteenvallen van de sentralistische staat iets ekstremistisch zou zijn. Presies alsof de fuzie van de gemeentes destijds ook ekstremistisch was; of het eventuele afschaffen van de provinsies ook .... hoe je je overheid, je politieke overheid, organizeert, is een zaak van management, maar niet van politiek ekstremisme. (tuurlijk, als je zoals de kommunistische Baskische beweging terroristische handelingen gaat plegen, dan zitten we in een andere diskussie ...)
|
![]() |
![]() |