![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Is hij grappig of is het klootzak | |||
Het is grappig, ik lag graag met andermans miserie zolang het maar niet met mij gebeurt! |
![]() ![]() ![]() |
21 | 52,50% |
Niet grappig, wat een asociale klootzak! Ik ben een zuurpruim die nergens mee lachen kan. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 47,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gore kutplanten zijn het!
![]() |
![]() |
#184 |
Gouverneur
|
![]() Het is een dikke klootzak, natuurlijk, maar juist omdat het zo fout en zo gemeen is, moet ik tot mijn scha en schande toegeven dat ik het best wel hilarisch vond.
Mocht het mij overkomen, dan zou ik natuurlijk met plezier die auto slopen met een voorhamer. Kortom: hilarisch, maar fout. Laatst gewijzigd door Sammael : 15 oktober 2009 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En 'k voelde me nog zo verbonden ...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk jammer dat ze niet voorzien hebben om aan de overkant van die bushalte iemand met een camera te zetten om de reactie van die kinderen te filmen... Dat zou vast ook wel hilarische beelden opgeleverd hebben.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Jij weet geen hol van je eigenlijk zelf wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds wordt nu de verbeelding gestimuleerd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() kortom volledig ongeloofwaardig
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lig jij echt op de loer naar elke opportuniteit die je ziet om mij aan te vallen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leren onderscheiden, liefje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe jij niet nethetzelfde?
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Correctie het was grappig van die klootzak toen ik het filmpje bekeek zonder geluid en nog dacht dat het eigenlijk per ongeluk was. Nu haat ik die klootzak en zijn pokkewijf wil ik eens goed haatneuken. ![]() Uitvinden wie dat was en den bak in wegens slagen en verwondingen met voorbedachte rade. Misschien zelfs poging tot doodslag want de auto had evengoed kunnen slippen en die kinderen de dood in jagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat word een mooi dossiertje voor een pyschiater ![]()
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren is het je niet gelukt, maar misschien vandaag wel. Wil je eens proberen uit te leggen wat er zo grappig aan is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alsof in de auto toevallig een camera stond...alsof men vanop een km afstand al aan het beschrijven is wat er gaat gebeuren...heel ongeorganizeerd ja. Enigste verschil...komt niet op tv...nog niet alvast. Je probeert je er gewoon uit te lullen. ![]() Tv-programma's mag niet, maar you-tube waar nogmaals zoveel meer mensen naar kijken mag wel...wat is het verschil? Leren consequent zijn muts.
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een psychiater kan je daarbij helpen hoor.. ![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 15 oktober 2009 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |