![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bent u gewoon jaloers dat die halve Hitler de Vlaams-nationalistische gedachte méér kwaad doet bij de menigte dan u ooit zult kunnen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Racisme" heeft met RAS te maken en verder niets.
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() Nog even en het komt allemaal door het roken ....
![]()
![]() |
#184 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De heer Calle, die ik trouwens wel als persoon kan waarderen ook al botsen vele van zijn ideeën met de mijne, had het er het volgende over te zeggen:
Citaat:
Ik ben niet volledig akkoord met de man, zoals altijd, maar kan hem op meerdere punten volgen.
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() Inderdaad komt-ie weinig sympathiek bij mij over:
http://de.wikipedia.org/wiki/Axel_Reitz Jammer dat aan alle "extremisten" niet onder 1 gemeenschappelijk label de vrijheid van vergadering/demonstratie kan worden ontnomen.
![]() |
#186 |
Vreemdeling
|
![]() Dus...alle meningen zijn niet vrij dan?...
Alsof we dat nog niet wisten, dat ze beter eens werk maken van zotten die omwille van "geloof" en "god" haat prediken jegens de samenleving waarvan ze de geneugten wel willen (dop, ziekenkas, kindergeld etc..) maar de regels ervan niet (zich aanpassen, god thuis laten, de taal leren...)
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb tijd noch goesting om gans deze draad te lezen.
Maar ik ga toch mijn gedacht zeggen over de titel, of wat had ge gedacht? De titel, ter herinnering, is: Extreemrechts zat ongestoord samen in ons land. Nou, denk ik dan, samenzitten is geen misdrijf. Mocht samenzitten al een (politiek) misdrijf zijn in ons (on)land, dan zouden we wel eens aan den lijve mogen ondervinden wat een polisiestaat is. En heeft er ene een misdrijf gepleegd? Wel, als het wettelijk kan bewezen worden, dan moeten ze hem maar aanpakken. Het is toch al wel ver gekomen, als sommigen zich ongerust maken dat iemand een negasionistische uitspraak zou doen in volkomen privé-kring. Dat is namelijk een misdrijf, maar potverdorie, wat zo'n kiekens onder mekaar zitten zeveren, daar moet ge maar veel ruchtbaarheid aan geven. Gratis reklame voor die gasten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Leopold III stuurde bloemen naar hitler voor zijn verjaardag. Leopold II massamoordenaar 'toen het nog mocht'!
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En de vader van Paola..................................... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat ik er niet was. Ik had daar graag met de mensen van N-SA gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij geeft zichzelf de genadeslag door te stellen dat de normaliteit van "Een normale arbeidssituatie waarbij sociale welvaart bereikbaar is voor elkeen" "reeds enkele decennia" niet meer bestaat. Sociale welvaart bereikbaar voor elkeen heeft nooit bestaan. Vanuit dat standpunt bekeken had men in de jaren '60 en '70 de "beste" situatie, maar ook de situatie vandaag is "beter" dan gelijk welke periode vóór de jaren '60.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zoiets Anno 2009 nog gebeurt.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 17 oktober 2009 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Anno 2009 danst paola nog vrolijk rond!
As het over België gaat moeten we alle zonden uit het verleden vergeten!
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft nooit meer alcohol gebruikt dan tijdens de drooglegging. Overigens, tussen die 5 man en een paardenkop die daar wat racistisch gebla bla naar elkaar staan te roepen, zit zeker geen aanstaande Hitler tussen. De aanstaande Hitler zal uit andere middens komen na dat het personeel van bedrijven zoals GM Opel en dergelijke, bij een sluiting zullen te horen krijgen dat de sociale kas, die zij al die jaren gespijsd hebben, leeg is omdat ze alles uitgedeeld hebben aan zogezegd armen die van buitenaf gekomen zijn. De politiekers die daar voor gezorgd hebben, daar zit het grote gevaar, niet dat groepje armtierige snotneuzen met al dan niet kaalgeschoren koppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil ik absoluut niet. Ga nu niet globalmedia-achtig doen. Maar gewoon eens N-SA doorgronden door gesprekken met de mensen zou me wel leuk lijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los van het feit dat kerktorenmodellen mij storen, stoorde ook de argumentatietechniek mij. Hij ging ervan uit dat iets normaal is, en voor alle andere structuren, hoe goed zij ook uitgedacht zijn, geldt dat ze niet normaal zijn. |
|
![]() |
![]() |