Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2009, 23:35   #181
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een feit citeren mag niet , volgens jou?

Heb je soms een probleem met kleurtjes?
enkel als ze iemand vermoorden jij dan weer niet he...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 12:17   #182
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als je iedereen van vreemde herkomst meetelt kom je waarschijnlijk tegen de 80 % gevangen van niet autochtoon Belgische afkomst (houdt dat getal even vast)

Dit gecombineerd met het feit dat Belgie bijna het laagste aantal gevangenen per 100.000 inwoners telt van Europa (houdt dat feit ook even vast),

Brengt ons tot de onvermijdelijke en hermetische conclusie dat er statistisch zo'n 20.000/30.000 witte gevangenen "missen".

Iets dat velen op dit Forum niet zal verbazen want stelen, frauderen , zelfverrijking, en corruptie aan de bovenkant van de maatschappij LOONT en blijft onbestraft.

Inderdaad verhelderend om te constateren wie er NIET in de gevangenis zitten.

Of zijn er mensen die geloven dat we maar 1100 criminele witte Vlamingen in dit land hebben?
Beste, ik ben het volkomen met je eens. Er zijn verschillende studies die uitwijzen dat 'allochtonen' zwaarder worden gestraft voor hetzelfde vergrijp dan witten. Men loert ook op allochtonen, en gaat eerder tot vervolging over. Overigens begint het al bij de definitie van wie 'allochtoon' is. Van niet-westerse origine, en als één ouder elders is geboren. Dus ook een half-bloedje die in België (Nederland) is geboren en getogen en voor 100% deel is van deze maatschappij geldt hij als allochtoon. Er is ondertussen ook vastgesteld dat criminele Marokkaanse jongeren juist beter zijn geintegreerd dan hun niet-geintegreerde collega's.

Ik hoop dat het je hier goed vergaat want ik wordt nu met harde hand weggewerkt door dagelijks nieuwe strafpunten.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 12:49   #183
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Er zijn verschillende studies die uitwijzen dat 'allochtonen' zwaarder worden gestraft voor hetzelfde vergrijp dan witten.
bron?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 13:04   #184
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[snip]Er is ondertussen ook vastgesteld dat criminele Marokkaanse jongeren juist beter zijn geintegreerd dan hun niet-geintegreerde collega's.
Mag ik bekennen dat ik dit niet goed begrijp?

Criminele Marokkaanse jongeren zijn beter geïntegreerd dan niet-geïntegreerde criminele Marokkaanse jongeren?

Citaat:
Ik hoop dat het je hier goed vergaat want ik wordt nu met harde hand weggewerkt door dagelijks nieuwe strafpunten.
Interessant. Krijgt men strafpunten voor stellingen ut supra?
Oud 30 oktober 2009, 13:10   #185
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Mag ik bekennen dat ik dit niet goed begrijp?

Criminele Marokkaanse jongeren zijn beter geïntegreerd dan niet-geïntegreerde criminele Marokkaanse jongeren?
http://www.google.be/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 13:15   #186
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ahah! Codfried verspreidt dus valse informatie! Maar zijn stokvis braadt hier niet hoor zolang er aandachtige lezers rondwaren!

Als de stelling geponeerd wordt "hoe crimineler gedrag, hoe beter dit lijkt op dat van de locale bevolking", dan zou ik als onderdeel van de locale bevolking misschien klacht kunnen indienen wegens laster en eerroof?

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 30 oktober 2009 om 13:15.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 13:25   #187
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Interessant. Krijgt men strafpunten voor stellingen ut supra?
Citaat:
Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be

--------------------------------------------------------------------------------

Dear Egmond Codfried,

You have received an infraction at Politics.be.

Reason: Flooden
-------
Geachte,

Gelieve per direct te stoppen met topics te openen die u enkel vult met foto's.

Zoniet zal ik mij genoodzaakt zien u de toegang tot dit forum te ontzeggen.

Mvg,

Pieter Vandoorne
-------

This infraction is worth 2 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

All the best,
Politics.be

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 oktober 2009 om 13:25.
Oud 30 oktober 2009, 13:27   #188
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ahah! Codfried verspreidt dus valse informatie! Maar zijn stokvis braadt hier niet hoor zolang er aandachtige lezers rondwaren!

Als de stelling geponeerd wordt "hoe crimineler gedrag, hoe beter dit lijkt op dat van de locale bevolking", dan zou ik als onderdeel van de locale bevolking misschien klacht kunnen indienen wegens laster en eerroof?
Citaat:
NOVA - detail - Uitzendingen - Criminele marokkanen zijn beter ...Criminele Marokkaanse jongens zijn aanzienlijk beter geïntegreerd dan hun niet-criminele Marokkaanse generatiegenoten. Ze spreken minder vaak Arabisch of ...
Je zou dan NOVA in rechte moeten aanspreken, want ik baseerde mij op hun berichtgeving.

Noem je jezelf een aandachtige lezer?

http://www.novatv.nl/page/detail/uit...ï%3Bntegreerd

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 oktober 2009 om 13:28.
Oud 30 oktober 2009, 13:36   #189
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Zeer goed geintegreerde jongeren ....

"Ik ben zelf een Marokkaans meisje en schrijf onder de naam van een vriendin. Een jaar geleden heb ik de Islam verlaten, omdat ik de lelijkheid van dit geloof niet langer kon negeren.

Laten we eerst eens samen kijken naar het soort moslims dat er zijn. Volgens mij kan je de moslims in 4 categoriën indelen. Je hebt moslims die zelfs het woordje 'koran' niet kunnen schrijven en zich er niets van aantrekken. Dan heb je de gematigde moslims, die net zoals vele Christenen enkel op vrijdag (ipv zondag) naar de moskee gaan. Dan heb je zij, die elke letter uit hun Boek letterlijk volgen. En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=11

De ondergang van Nederland, land der naieve NOVA dwazen
http://www.uitkijk.net/docs/De%20Ond...0Nederland.pdf

Nog meer goed geintegreerde 'jongeren'

Pakistaanse jihadi's in Antwerpen
http://forum.politics.be/showthread.php?t=130357

Interview met voormalige PC Arthur van Amerongen
http://nederkrant.wordpress.com/2008...van-amerongen/

In Brussel waande ik mij in Tora-Bora
http://lvb.net/item/5635

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2009 om 13:43.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 13:42   #190
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Je zou dan NOVA in rechte moeten aanspreken, want ik baseerde mij op hun berichtgeving.

Noem je jezelf een aandachtige lezer?

http://www.novatv.nl/page/detail/uit...ï%3Bntegreerd
Vergeet dan ook dit stukje niet te vermelden he:

''Mogelijk zijn Marokkanen die deel willen uitmaken van de Nederlandse samenleving, extra gevoelig voor het leven in een maatschappij die weinig positief staat tegenover hun etnische groep. Bij sommige jongens kan dit tot crimineel gedrag leiden''

Ze proberen deel uit te maken van de maatschappij, maar worden door het negatieve beeld dat men heeft van hun bevolkingsgroep in de criminaliteit geduwt.
Nergens wordt er gezegd dat deze jongeren hun gedrag gelijkenissen begint te vertonen met dat van de autochtone bevolking

Laatst gewijzigd door Mcnab : 30 oktober 2009 om 13:43.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 13:46   #191
smiley

Standaard

Nova bereikt absoluut dieptepunt

Hier staat de uitzending, http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7224

en hier reacties. http://www.novatv.nl/page/detailreac...C3%AFntegreerd

Het item "Criminele Marokkanen zijn beter geïntegreerd" start op 18:20 minuten. Gonneke Stevens mocht eerst nog even het onhandige vergelijkingsresultaat opzeggen. De journalist vroeg toen:
"Simpel gesteld: Marokkanen stelen meer, Nederlanders verkrachten meer en plegen meer zinloos geweld en allerlei andere enge dingen"?
Glimlachend antwoordde Gonneke: "Als je het zo zou willen stellen, dan kun je het zo zeggen, ja." Ze glunderde helemaal.

Het voorzetje van de journalist was een onbedoelde val voor Gonneke, en zij tuimelde erin. Een ernorme flater of regelrechte wetenschappelijke fraude. De versimpelde stelling volgt helemaal niet uit het onderzoek. Dat is eenvoudig uit te rekenen.

Het rapport haalt zelf aan dat in 2005 per 100 Marokkaanse jongeren 6,3 processen-verbaal werden opgesteld; 5 maal zoveel als bij 100 autochtone jongeren. Wel zegt het rapport dat is het mogelijk is dat jongens met een Marokkaanse achtergrond vaker worden aangehouden door de politie dan jongens met een Nederlandse achtergrond, maar het geeft geen schatting over hoe veel dat dan zou schelen. Het zou evengoed andersom kunnen zijn, lijkt me. De factor 5 kunnen we daarom best gebruiken om de gerapporteerde cijfers van de delictprofielen in het rapport te corrigeren.

Vermogensdelinquent Geweldsdelinquent Zedendelinquent
Marokkaans 83,2% 10,9% 4,4%
Nederlands 45,5% 28,6% 14,3%
Verhouding 1,8 0,39 0.3
Gecorrigeerd 9 2 1,5

De rij "beginnend met "Marokkaans" geeft een percentuele uitsplitsing naar soort delicten, voor gedetineerde Marokkanen, zoals gepresenteerd in het onderzoek. Vergelijkbaar is de rij "Nederlands".
De rij "Verhouding" geeft per kolom de verhouding tussen de getallen erboven. De rij "Gecorrigeerd" is gelijk aan de rij erboven, vermenigvuldigd met 5. Deze rij vergelijkt de mate van criminaliteit tussen Marokkaanse en Nederlanse jongeren, uitgesplitst naar soort delict.

Ofwel: Marokkaanse jongeren scoren anderhalf tot tweemaal zo hoog als autochtoonse jongeren voor zedendelicten en geweldsdelicten, Misschien is het verschil zelfs dubbel zo groot, zoals Paul C. Hekkens uit Maastricht stelt in een reactie bij Nova. Die verschilfactoren voor zedendelicten en geweldsdelicten lijken in ieder geval alleen maar mee te vallen omdat de Marokkanen buitengewoon veel hoger scoren met vermogensdelicten. Gonneke zat dus helemaal fout, op aangeven van de journalist.

De uitzending werd nog erger. De journalist ging op bezoek in een Amsterdamse moskee bij vijf Marokkaanse jongeren om over de uitkomsten van het onderzoek te praten. De journalist en de jongeren deden allemaal erg lacherig. "Hollanders kunnen geen tasjes stelen". Lachen voor de jongeren; het was zeer respectloos voor alle kijkers die ooit beroofd zijn door Marokkanen. En dat zijn veel kijkers tegenwoordig. Bovendien is het een smerige suggestie dat wanneer Nederlanders niet stelen dit komt door hun onkunde in plaats van door hun geweten.

Daarna gooide de journalist een conclusie van het onderzoek in de groep: "Hoe geintegreerder, hoe crimineler" en viste naar de reacties. Een Marokkaan zei stralend "dat stelen iets Nederlands is". Hoe geïntegreerder je bent, "hoe meer crimineel je zal zijn, dus stelen is uiteindelijk iets Nederlands. Je leert het hier". De jongeren en de journalist moesten hardelijk lachen om deze spitsvondigheid, die weer een enorme schoffering was voor de autochtone kijker.

Met echte journalistiek had het allemaal natuurlijk niets te maken.

Nova bereikt absoluut dieptepunt

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=9172

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2009 om 13:49.
Oud 30 oktober 2009, 13:51   #192
Basy Lys
Minister

Standaard

Je zei "dagelijks nieuwe strafpunten", maar verantwoordt er slechts 2?

Je zou eens kunnen herlezen wat je schreef over die geïntegreerde Marokkaanse criminelen?
Oud 30 oktober 2009, 15:06   #193
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

1) 27/10/2009: 5 jongeren slaan man in mekaar en gooien hem op de spooren.
2) 28/10/2009: Man vermoord schoonbroer.
3) 28/10/2009: 4-voudige moord
4) 30/10/2009: 2-voudig moordenaar gijzeld cipier.

http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...Centraal.dhtml
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 15:13   #194
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
1) 27/10/2009: 5 jongeren slaan man in mekaar en gooien hem op de spooren.
2) 28/10/2009: Man vermoord schoonbroer.
3) 28/10/2009: 4-voudige moord
4) 30/10/2009: 2-voudig moordenaar gijzeld cipier.

Declerq, De Nul, Leo Delcroix, Willy Claes Guy Coëme en Guy Spitaels Serge Dassault , De Tandt , Lizin, Eddy Muylaert, Mario Di Paolo, Fontaine......

Allemaal schuldig bevonden, nooit een dag gezeten.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 15:17   #195
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Declerq, De Nul, Leo Delcroix, Willy Claes Guy Coëme en Guy Spitaels Serge Dassault , De Tandt , Lizin, Eddy Muylaert, Mario Di Paolo, Fontaine......Allemaal schuldig bevonden, nooit een dag gezeten.
Ik heb je pas vandaag ontdekt. Kijk even naar mijn draden over blauw bloed is zwart bloed (1500-1789) en dat de witten in feite Bino's zijn, mensen zonder melanine, geboren uit zwarten, dus NOOIT EN TE NIMMER superieur aan zwarten. Toch zie ik Bino's als misleid en slachtoffer van hun boevenelite: ze zijn altijd de lijfeigenen van hun adel en koningen gebleven.
Oud 30 oktober 2009, 15:17   #196
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Declerq, De Nul, Leo Delcroix, Willy Claes Guy Coëme en Guy Spitaels Serge Dassault , De Tandt , Lizin, Eddy Muylaert, Mario Di Paolo, Fontaine......

Allemaal schuldig bevonden, nooit een dag gezeten.
Schandalig!
Ik heb al 1000x aangeklaagd dat er straffeloosheid is in Belgie.

Laatst gewijzigd door illwill : 30 oktober 2009 om 15:18.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 15:19   #197
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik heb je pas vandaag ontdekt. Kijk even naar mijn draden over blauw bloed is zwart bloed (1500-1789) en dat de witten in feite Bino's zijn, mensen zonder melanine, geboren uit zwarten, dus NOOIT EN TE NIMMER superieur aan zwarten. Toch zie ik Bino's als misleid en slachtoffer van hun boevenelite: ze zijn altijd de lijfeigenen van hun adel en koningen gebleven.
Eberhard Leclerc is het msch met je ééns wat betreft dat de witteboordcriminaliteit nooit aangepakt wordt, maar je albino shit ga je aan hem niet kunnen verkopen denk ik.

Laatst gewijzigd door Mcnab : 30 oktober 2009 om 15:19.
Oud 30 oktober 2009, 15:21   #198
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zei "dagelijks nieuwe strafpunten", maar verantwoordt er slechts 2? Je zou eens kunnen herlezen wat je schreef over die geïntegreerde Marokkaanse criminelen?
De criminele Marokkaantjes blijken beter geintegreerd dan hun niet-criminele collega's. Kortom: ze lijken meer op de autochtone Hollander. Natuurlijk zit men radicaal fout met de definitie van Allochtoon. Wat is je bezwaar?

Citaat:
Privéberichten in map: Ontvangen berichten
30 October 2009 Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be
13:11 Pieter Vandoorne
29 October 2009 Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be
11:45 The Quibbler
22 October 2009 Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be
22:47 Rudy_The_Mod
6 October 2009 Je hebt een waarschuwing ontvangen op Politics.be
21:16 The Quibbler
Oud 30 oktober 2009, 15:26   #199
smiley

Standaard

Citaat:
De criminele Marokkaantjes blijken beter geintegreerd dan hun niet-criminele collega's. Kortom: ze lijken meer op de autochtone Hollander.
Klopt helemaal niet. Hierboven werd dat reeds lang weerlegd maar dat past naturlijk niet in uw afrocentristische kraam tegen al wat blank of westers is. Criminele marokkaantjes (jihadis) zijn perfecte volgelingen van hun criminele 'profeet' roofmoordenaar mohammed in hun strijd tegen ongelovigen in een nog door iSSlam te veroveren gebied. Zij zijn net het tegengestelde van goed geintegreerde burgers in een westers land.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=189

Wat een flauwekul! Is die fluim in het gezicht van Vander Taelen soms sociaaleconomisch? Zijn die scheldwoorden soms historisch-materialistisch? Ik roep: Marokkaan, gedraag je! Leer een vak! Word een nuttig lid van de samenleving! Ik minacht hem niet, zoals Goossens zonder het zelf te beseffen wel doet — ik ben kwaad op dat snotjong en zijn ouders.

En wat is nu de rol van de islam in dit alles? De onwil om zich fatsoenlijk te gedragen vloeit voort uit de onwil zich te integreren, en dat fenomeen heeft alles met de islam te maken. De onwil wordt namelijk maar al te zeer aangemoedigd in en rond de moskeeën. Die fluim is wel degelijk islamitisch...

Islamitisch spugen
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=F82G9H6M

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2009 om 15:32.
Oud 30 oktober 2009, 15:29   #200
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
De criminele Marokkaantjes blijken beter geintegreerd dan hun niet-criminele collega's. Kortom: ze lijken meer op de autochtone Hollander. Natuurlijk zit men radicaal fout met de definitie van Allochtoon. Wat is je bezwaar?
Lees dit dan nog maar ééns selectief blinde:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Vergeet dan ook dit stukje niet te vermelden he:

''Mogelijk zijn Marokkanen die deel willen uitmaken van de Nederlandse samenleving, extra gevoelig voor het leven in een maatschappij die weinig positief staat tegenover hun etnische groep. Bij sommige jongens kan dit tot crimineel gedrag leiden''

Ze proberen deel uit te maken van de maatschappij, maar worden door het negatieve beeld dat men heeft van hun bevolkingsgroep in de criminaliteit geduwt.
Nergens wordt er gezegd dat deze jongeren hun gedrag gelijkenissen begint te vertonen met dat van de autochtone bevolking
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be