Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2009, 17:07   #181
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Wat de meerderheid of minderheid van de moslims zegt of denkt heeft als puntje bij paaltje komt geen belang. Zodra de moslimgemeenschap ergens demografisch groot genoeg in aantal is geworden om de ware aard van iSSlam te tonen, zijn niet-moslims de pineut. Altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.
Dit tart elke logica...
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 17:08   #182
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Dit tart elke logica...
Nee, dit een samenvatting van de geschiedenis van alle met geweld geislamiseerde landen. Moslims hoeven niet te denken, hun dictators doen dat voor hen, en die krijgen het allemaal doorgeseind van Allah, dus is het goed.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 30 november 2009 om 17:10.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 17:16   #183
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
In feite wel en waarom, omdat de MP-44 er model voor heeft gestaan. U weet wel wat een MP-44 was/is hé filo. Indien niet, surfen naar wiki hé filo.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 17:16   #184
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Nee, dit een samenvatting van de geschiedenis van alle met geweld geislamiseerde landen. Moslims hoeven niet te denken, hun dictators doen dat voor hen, en die krijgen het allemaal doorgeseind van Allah, dus is het goed.
En van wie krijg jij dit allemaal doorgeseind?
Oud 30 november 2009, 17:17   #185
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
E d�*n verontwaardigd doen indien andere mensen dat woord ook gebruiken...
Oeps filo, voelt u zich aangesproken.

Men kan politici enkel en alleen maar de naam geven die bij hen past of niet soms? Dus filo indien u politici een hoeren mentaliteit zou toeschrijven, zal ik nooit of te nimmer verontwaardigd over doen. Wel te verstaan politici die op de rug gaan of voorover om inwijkelingen terwille te zijn natuurlijk. U weet wel, hetgeen men zoal tegenkomt langs (s)linkse progressieve kant.

Even tussendoor en off topic, heb gehoord dat freya bevallen is van "mozes" gaat ze die in een rieten mandje op de ijzer laten drijven? Het is maar dat ze hiermee moet oppassen, met die wateroverlast zou het manneke de verkeerde kant kunnen uitzeilen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 17:24   #186
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Toch grappig hoe de islamfanaten de zaken weer eens proberen om te draaien. Een meerderheid heeft in Zwitserland op een democratische wijze gestemd tegen die minaretten. Een minderheid heeft gestemd dat ze er niet tegen zijn. Die minderheid heeft geen bevelen op te leggen aan de meerderheid. Ze mogen wat mij betreft protesteren zoveel ze willen, maar in een democratie beslist de meerheid wat gebeurd, en niet een kleine minderheid.
U vindt dus ook dat de drie Franstalige burgemeesters uit de Rand al lang benoemd hadden moeten worden.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 17:41   #187
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Toch grappig hoe de islamfanaten de zaken weer eens proberen om te draaien. Een meerderheid heeft in Zwitserland op een democratische wijze gestemd tegen die minaretten. Een minderheid heeft gestemd dat ze er niet tegen zijn. Die minderheid heeft geen bevelen op te leggen aan de meerderheid. Ze mogen wat mij betreft protesteren zoveel ze willen, maar in een democratie beslist de meerheid wat gebeurd, en niet een kleine minderheid.
Dat is niet per definitie waar. In een democratie beslist het volk, maar dat betekent niet automatisch dat je altijd doet wat de meerderheid wil. Dan zou een meerderheid van de Belgen namelijk besluiten dat het land voortaan eentalig is, terwijl een flink aantal andere meerderheden ervoor zouden zorgen dat geen enkele provincie of stad nog staatsgeld zou krijgen. De meerderheid van Nederland zou het protestantisme kunnen verbieden, en alle andere religies, en ongelovigheid ook maar meteen. En daarom sluiten mensen compromissen, dingen waar iedereen mee kan leven, zodat een land leefbaar blijft en niet constant zichzelf aan het pesten is...
Oud 30 november 2009, 17:42   #188
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
En van wie krijg jij dit allemaal doorgeseind?
Alé, Duikboot ga je nu ook al de geschiedenis herschrijven op maat van lange moslimtenen? Bange blanke progressieve man ....

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 30 november 2009 om 17:42.
Oud 30 november 2009, 17:45   #189
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
U vindt dus ook dat de drie Franstalige burgemeesters uit de Rand al lang benoemd hadden moeten worden.

1. Het een heeft niets met het ander te maken.

2. Fijn dat je ten minste niet ontkent dat je een islamfanaat bent. Dat is ten minste eerlijk.
Oud 30 november 2009, 17:58   #190
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Alé, Duikboot ga je nu ook al de geschiedenis herschrijven op maat van lange moslimtenen? Bange blanke progressieve man ....
Ik herschrijf niets. Ik ben het alleen niet eens met jouw simplistische stelling als zouden moslims gehoorzaam doen wat de dictator beveelt. Als die met marteling dreigt misschien, maar wie niet? De vraag is echter naar welke dictator moslims in westerse landen, zoals het onze, luisteren, aangezien ze, volgens jou, niet zelfstandig denken. Vertel eens.

Edit: dit slaat eigenlijk terug op wat Smiley zei, maar aangezien jij in zijn plaats begon te antwoorden, ga ik ervan uit dat je zijn stelling deelt.

Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 30 november 2009 om 17:59.
Oud 30 november 2009, 18:00   #191
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik herschrijf niets. Ik ben het alleen niet eens met jouw simplistische stelling als zouden moslims gehoorzaam doen wat de dictator beveelt. Als die met marteling dreigt misschien, maar wie niet? De vraag is echter naar welke dictator moslims in westerse landen, zoals het onze, luisteren, aangezien ze, volgens jou, niet zelfstandig denken. Vertel eens.

Edit: dit slaat eigenlijk terug op wat Smiley zei, maar aangezien jij in zijn plaats begon te antwoorden, ga ik ervan uit dat je zijn stelling deelt.
Nope,ze laten een boek hun leven bepalen.Wij niet en wij kunnen voor onszelf denken en opkomen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 18:08   #192
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:

Ooit al gehoord van demografische evolutie Duikboot?
Oud 30 november 2009, 18:13   #193
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Nope,ze laten een boek hun leven bepalen.Wij niet en wij kunnen voor onszelf denken en opkomen.
Tja, daar heb je ook een punt.
Als je zelf door een onzichtbaar manneke laat bepalen dat je je als vrouw als een wandelende wigwam moet gaan uitzien, wat er op het dagelijks menu staat, in welke mate het leven gescheiden moet geleefd worden van de andere sexe, in welke richting je wc ingebouwd moet worden, wat aanvaardbaar is als studiemateriaal en wat niet, zit er niet al te veel kritische reflex en mondigheid in ....
Oud 30 november 2009, 18:14   #194
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fout !! Waarom ??
De belgische wetgeving , het wetsboek

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 18:15   #195
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Fout !! Waarom ??
De belgische wetgeving , het wetsboek
Fout; voor moslims staan hun wetten boven de onze.
Oud 30 november 2009, 18:15   #196
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Wordt dat leven werkelijk zo door dat boek bepaald als je beweert? Ik stel nochtans een aanzienlijke variatie vast: moslims die helemaal niet de moeite nemen om vijf keer daags te bidden en moslims die dat wel doen, moslims met een dubbelleven in het homo-uitgaanscircuit, moslima's met en zonder hoofddoek, moslims die haram hamburgers eten en vegetarische moslims, moslims die nauwelijks praktiseren en anderen die er een eer in stellen, etc.

En nog iets: de moslims die ik ken, kunnen over het algemeen perfect voor zichzelf denken en opkomen. Zij het nog niet zo goed als de autochtone Vlamingen natuurlijk: die papegaaien ook altijd wel iemand na, maar nooit dezelfde als hun buurman.
Oud 30 november 2009, 18:18   #197
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Ooit al gehoord van demografische evolutie Duikboot?
Als geen ander, al ben ik benieuwd naar het verband dat je gaat leggen tussen demografische evoluties en de mate waarin mensen blindelings aan een autoriteit gehoorzamen.
Oud 30 november 2009, 18:22   #198
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Wordt dat leven werkelijk zo door dat boek bepaald als je beweert? Ik stel nochtans een aanzienlijke variatie vast: moslims die helemaal niet de moeite nemen om vijf keer daags te bidden en moslims die dat wel doen, moslims met een dubbelleven in het homo-uitgaanscircuit, moslima's met en zonder hoofddoek, moslims die haram hamburgers eten en vegetarische moslims, moslims die nauwelijks praktiseren en anderen die er een eer in stellen, etc.

En nog iets: de moslims die ik ken, kunnen over het algemeen perfect voor zichzelf denken en opkomen. Zij het nog niet zo goed als de autochtone Vlamingen natuurlijk: die papegaaien ook altijd wel iemand na, maar nooit dezelfde als hun buurman.
Om te beginnen;waar jij over spreekt das helaas een kleine groep maar.
Als het erop aan komt en ze zien ze misbruik kunnen maken dan zijn ze net zoals alle anderen en halen ze snel datgeen waar zij voor staan naar boven.

Op mijn werk al genoeg met deze een babbel geslaan,de ene is wat beter dan de andere maar als het erop aan komt; niet lachen mee de mohammed,de harens gaan nogal naar omhoog zenne als je daarover begint,lol.
De ene kijkt nooit naar vlaamse zenders,zijn goed recht maar toont alweer al heel wat aan voor mij.
De andere zegt zelf van dat als deze een vlaams meiske leert kennen deze zich moet schikken aan hem,een hoofddoek,mee gaan bidden enz...
Wil ze dit niet doen,buiten ermee.

Ik kan gerust nog een tijdje doorgaan zenne.
We hebben ook al gezien wat er gebeurt als meiskes geen hoofddoek dragen en met een vlaming samen zijn enz....
Das ook veelal zoiets; de zoon mag dikwijls wel met een vlaams meiske thuis komen maar de dochter niet.

Ze laten weldegelijk voor een (groot) deel een boek hun leven bepalen.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 30 november 2009 om 18:22.
Oud 30 november 2009, 18:30   #199
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit tart elke logica...
Neen niet waar. Dat kan aangetoond worden met elk land waar een aanzienlijk deel moslims wonen.
Thailand, China, filipijnen, Maleisië, ex-joegoslavie, europa... Spijtig genoeg ook europa hoe langer hoe meer.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 18:31   #200
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
In feite wel en waarom, omdat de MP-44 er model voor heeft gestaan. U weet wel wat een MP-44 was/is hé filo. Indien niet, surfen naar wiki hé filo.

D�*t zal 'm nog niet bijeengefilosofeerd gehad hebben.
't stond nochtans duidelijk in zijn eigen link vermeld.
Maar tj, da's net typerend he voor Filou en soortgenoten,
dat denkt ; AK 47 da's toch russisch en die kwiet schrijft over een Duitse oorspong... Zal ik eens effe corrigeren. Dat Wikid even en voila.

Steeds en altijd overtuigd van het eigen gelijk.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 30 november 2009 om 18:34.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be