![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Europees Commissaris
|
![]() Omgekeerd. De laatste keer dat ik hen gezien heb toch, mijn eerste zag er vreselijk oud uit, mijn tweede zat op het OCMW en die verplichtten haar te gaan werken.
![]()
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje: is prostituee (publieke vrouw) een erkend beroep ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het beter wel zijn voor het welzijn van die vrouwen.
![]() |
![]() |
#184 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja en nee. Zie de toestand in Nederland waar prostitutie gelegaliseerd is. Daar duiken ze in de illegaliteit met nog ergere toestanden. Ik persoonlijk vind het gedoogbeleid van België het beste systeem: een oogje in het zeil houden waardoor er met de vrijwillig werkende prostituees een vertrouwensrelatie wordt opgebouwd met de autoriteiten. Op die manier vallen de mensenhandelaars en co meer uit de boot dan bij een legalisatie. Zeker weten!