![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Dit is | |||
racisme |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
islamhaat |
![]() ![]() ![]() |
6 | 75,00% |
moslimhaat |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het recht op een seksueel bestaan is wettelijk vastgelegd, met "consumpie maatschappij" heeft dit niets te maken tenzij u prostitutie bedoeld, ga eens kijken in Antwerpen, vooral allochtone heren lopen daar graag rond. Wat bij wet is vatgelegd schept hoe dan ook orde, omdat de regelgeving aan iedereen wordt opgelegd; ook aan u! Voor uw informatie; psycho somatische klachten komen vooral voor bij allochtone dames, gevolg van een verstikkende omgeving. Google eens over de aanwezigheid van moslima's in vluchthuizen, die werkelijkheid kunt u niet ontkennen. Wij willen het recht op seksualiteit buiten het huwelijk helemaal niet stoppen, voor de rest zijn uw zinnen zo afschuwelijk slecht geformuleerd dat ik echt niet de moeite ga doen om mezelf er verder in te verdiepen, "Islam is geen moslim",leer eerst eens je gedachten duidelijk formuleren en probeer het dan nog eens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen enkele van de drie opties
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als dat wettelijk is, dan is dat gewoon wettelijk, het is niet goed of slecht, het is gewoon wettelijk, zo is het met alles in deze maatschappij. Wat wettelijk is, is OK, het zegt niets over goed, slecht, moreel of immoreel, maar gewoon wettelijk. Als het onwettelijk is dan is het gewoon NIET OK en zegt niets over goed, slecht, moreel of immoreel. Zo is het ook met alle andere toestanden die je onder de noemer van "seksueel bestaan los van het huwelijk" haalt, niets is goed, slecht, moreel of immoreel, maar gewoon wettelijk of onwettelijk, klaar. Ik ben burger én islamitisch gelovig, dus voor mij als burger is alles wat wettelijk is, gewoon wettelijk, en wat onwettelijk is, gewoon onwettelijk, en men moet dat respecteren anders is er geen orde. Als islamitisch gelovig iemand bestaat er voor mij geen seksueel bestaan buiten het huwelijk. Alles wat buiten het huwelijk ligt, is immoreel, slecht en afschuwelijk. Zelfbevrediging, seks met een hond (of ander dier), tijdelijke huwelijk met intentie om te scheiden, huwelijk om green card te krijgen, huwelijk met jonge/meisje tegen de wil en/of tevredenheid van zijn/haar ouders, seks met zelfde geslacht zijn allemaal zaken die immoreel, slecht, akelig en zonde zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor uw info Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie zal depressie in het jaar 2020 de ziekte zijn die het meest voorkomt in de geïndustrialiseerde wereld. http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...art&art_id=394 Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 15 december 2009 om 23:01. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De liefde tussen 2 mensen veroordelen (gewoon omdat ze niet gehuwd zijn of toevallig van hetzelfde geslacht) is in mijn ogen immoreel, slecht, akelig en zondig. Als jij onschadelijke fenomenen akelig vind, begin er dan niet aan, maar veroordeel mensen met een gezond verstand die er helemaal niets akeligs of slechts aan vinden niet.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik schreef letterlijk : "Toch waren er toen ook; welliswaar minder betrouwbare; voorbehoedsmiddelen. " Citaat:
Hoe verklaar jij anders dat Vlaamse arbeidersgezinnen significant meer kinderen hadden dan Waalse en dan de Vlaamse elite? Over jouw opmerking "Nadenken voor je wat zegt helpt al eens af en toe" Mag ik nog weten waar dat goed voor was? Was het een argument? Was het volharden in de boosheid? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ooit gedacht dat mensen maar één of twee kinderen nemen omdat ze zo zeker zijn die kinderen het beste te kunnen meegeven in het leven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
maar idd, geef de mensen degelijk onderwijs en heel veel zal vanzelf in de plooi vallen. vermits ik een groot dierenliefhebber ben, is een vergelijking met een dier niet echt negatief. kweken zoals de konijnen...ik heb de uitdrukking niét uitgevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
klootjesvolk....wel, vermits jij zonder énige schroom de vlaamse middenklasse "klootjesvolk" noemt, ga ik mij niet inhouden en de kinderen van marokkanen "addergebroed" noemen. welgemeend en zonder gêne. dit effe terloops. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerst is het :"Alléén in onderontwikkelde landen"
Citaat:
Citaat:
Het is duidelijk: Het "addergebroed" heeft hier de juiste strategie. We hoeven maar een willekeurig lagere school klaslokaal in pak hem beet Wilrijk in te kijken om te snappen hoe Belgie er over 10, 20 jaar uitziet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
tuurlijk zal belgië veranderen en ik ben erg blij voor jou dat jij blij bent dat je kolonisatie zal slagen. het zal dan ook niet lang duren vooraleer belgië er zal uitzien zoals de pokkenlanden waar jullie vandaan komen. de begoede belg en de belg met diploma's zal meer en meer belgië verlaten en wat er dan uiteindelijk zal overblijven: you're more than welcome to it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet zich eens verdiepen in Europese culturen, ons hele wetstelsel is in principe gebaseerd op de tien geboden, ge zult niet doden,liegen niet stelen, geen laster,enz...alleen is er evolutie binnen een aantal zaken waaronder seksualiteit en religie.Dat wil dus zeggen dat bijvoorbeeld seks met iemand van hetzelfde geslacht,eenmaal je de leeftijd hebt om vrijwillig seksuele relaties aan te gaan niet als immoreel worden gezien maar als recht van burgers.Natuurlijk is dit niet gelijk aan de hond van je buren, ookal vernoemt u dit in een zin alsof dit gelijk is. Wet en moraliteit hebben dus alles met mekaar te maken, ookal ontkent u dit. Het is ook duidelijk waarom u dit doet, voor u is moraliteit gebaseerd op islam,die totaal andere principes hanteert, je mag niet liegen maar tegen ongelovigen wel of om je eer te redeen, je mag niet stelen maar wel van wie geen moslim is, dat mag u gerust natreven in uw persoonlijk leven maar daarom kunt u binnen islam wordt geweld niet steeds afgewezen,maar juist in de sharia vastgelegd als legitiem;dat als "moraliteit" kunt u niet opleggen aan mij, anderen of de samenleving;evenmin zult u overtuigen dat uw "visie" beter of juister is omdat uw principes juist in strijd zijn met moraliteit zoals deze cultuur dit ziet en in wetten liet vastleggen. Wel grappig dat u beweert dat moslims zich tegen de druk van de maatschappij zouden verzetten met de kracht en spiritualiteit van uw geloof; dat doen ze juist niet! Moslims zijn niet minder hebzuchtig dan anderen, ze willen zoveel mogelijk inkomsten om een huis in Turkije of Marokko te hebben, halen partners naar hier vanwege de verschillen in welvaart,juist onder marokkaanse jongeren is kleding,schoenen en hebbedingetjes zoals gsm en i pod zeer belangrijk! Daarmee zijn die jongeren juist veel materialistischer ingesteld dan anderen. U weet toch wel dat sjiieten juist het tijdelijk huwelijk( met de intentie na een uur, dag of week te "scheiden") erkennen wat niet meer of minder dan legale prositutie is voor vrouwen die geen kant opkunnen!U bent dus vermoedelijk een soenniet,dat weten we dan ook alweer. Of onze orde welzijn kan bereiken? Blijkbaar wel gezien de uitstekende verzorgingsstaat waar velen graag voor komen!In ieder geval beter dan binnen landen met uw Islamitische moraliteit! Jammer voor u, ik heb niets van buiten geleerd en kan met u een discussie ten gronde makkelijk aan, gezien jaren ervaring in werken en discussie met moslims over deze onderwerpen, maar blijkbaar maakt vooral dit u bang.Wie tegenspreekt en dit kan onderbouwen is immers "onwetend"! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blij te lezen dat je nu wat nuanceert, dus niet ieder arbeidersgezin had zoveel kinderen. Vlaamse gezinnen meer kinderen dan Walen 50 jaar geleden? Toon eens aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
hahaha, dat wilt nu juist lukken dat moslims zowat de meest repetitieve wezens zijn die ik tot nu toe al ontmoet heb!!! eender wat je voor hun voeten smijt, je krijgt altijd dezelfde zever als reactie. ik sta allang op jouw negeerlijst, dat zegt al genoeg over jouw capaciteiten om te discussiëren. van buiten leren...daar weet jij als moslim echt wel alles van hé....zondag naar de madrassa om er de koranversjes in te pompen..... en ter info: de meeste westerlingen hebben geen vrouwenonderdrukkende ideologie nodig om zichzelf te beheersen. wij kunnen dat zo ook. en de depressies....ooit al eens cijfers gelezen over het gebruik van kalmeringspillen en anti-depressiva bij de allochtone vrouwen?? zéér interessant cijfer...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() geen cent zou er nog naar ontwikkelingshulp mogen gaan.
een paar decennia wachten en het probleem heeft zichzelf opgelost. dankzij de creativiteit van moeder natuur. |
![]() |
![]() |