![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerder niet meer kunnen volgen, het tempo van de show, de uitstraling bij het optreden of de nodig energie niet meer kunnen opbrengen. En dan begint het met pillen of doping he. Och en er zijn meerdere artiesten met een kinderlijk of naïef gedrag. Op TV hee.... niet thuis ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De lokale besturen houden nu de lippen stijf op elkaar maar de man heeft jarenlang ontelbare klachten ingediend die gewoon horizonaal geklasseerd werden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om van kapot te vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() Dus toch een soort afrekening.
Straf vind ik wel dat niemand maar dan ook NIEMAND, iets zou weten of opgemerkt hebben van dat 'pestgedrag'. De wending is nu wel dat de slachtoffers niet helemaal vrijuit gaan. Toch blijft het onbegrijpelijk, dat je enkel een uitweg ziet in een moord. En het strafst van al, dat hij alles 'opkuist' en dan gewoon verder wil leven of er niets aan de hand is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Roddels en achterklap zijn overal aanwezig ook als je in een stad woont..die sociale controle in dorpen moet niet overroepen worden..in dit geval wist bijna niemand dat de conflicten zo diep zaten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer is ze dan wel begonnen met hem omver te proberen rijden? Toen ze 12 was ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Dit zal op veel plaatsen zo afgehandeld worden als overdreven, zal wel niet zo erg zijn enz. meestal gebeurt er ook niks ergers natuurlijk.
De familie van de slachtoffers is ook uitgebreid aanwezig en autochtoon, de man was een inwijkeling, of dit meegespeeld heeft weet ik niet maar in het dorp heerst een lakse 'leven en laten leven' en 'ons kent ons' oervlaamse mentaliteit. De klachten gingen over de inwonende schoonzoon (22) en de rest van de famillie..niet specifiek over het meisje. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 januari 2010 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met oplossend denken bedoel ik dat wij de zaak (niet) gaan oplossen.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 7 januari 2010 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Géén uitweg meer zien he. Het opbouwen of opkroppen van altijd maar hetzelfde probleem dat NIET opgelost geraakt. De ene mens is de andere niet, vergeet dat niet. Waar denk je dat stress zijn oorzaak vindt. Of "normaal" agressief gedrag... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb vroeger ook veel last gehad met men buren ( ben verhuisd zij trouwens ook) ![]() Politie op geroepen, die mensen luisterde naar mijn verhaal, dan naar die van de buur en probeerde toch te bemiddelen hoor. Veel ligt aan uw ingesteldheid, de zaak laten escaleren is geen oplossing. Ik zou zeggen, probeer zoveel mogelijk mensen aan te klampen om erover te praten, en zoek zeker iemand die wil bemiddelen. Als er echt niks uit de bus komt, ja, probeer dan toch te verhuizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De burgemeester is niet baas van de politie, hier niet en nergens in Vlaanderen.
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me natuurlijk af wat een door iedereen als zachtmoedig omschreven persoon met een rits handvuurwapens in huis doet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homo homini lupus: de mens is een wolf voor zijn medemens.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die wapens hebben al die jaren geen kwaad gedaan. Trouwens als de dader geen vuurwapen had gehad dan had die wel iets anders gebruikt. Je zou me kunnen pakken want ik weet niet hoelang die dader de wapens in zijn bezit heeft. Je zou eventueel kunnen denken dat hij de wapen(s) kocht om ooit zijn daad uit te voeren. Maar dat sluit ik uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister
|
![]() Zoals ik al zei, de ene moord is de andere niet...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ntwerpen.dhtml @Eigenzinnig: Wist de buurt al voor de moord dat hij een voorliefde voor wapens had ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De poging tot verkrachting, de poging tot het uitwissen van de bewijzen op een doordachte manier..het roept nog een hoop vragen op over een eventuele voorbedachtheid. Als het een kortsluiting was geweest zouden ze toch koelbloedig op straat of in huis neergeschoten zijn denk ik ![]() Jefke Vermassen duikt weer veel op, zou het kunnen dat we de toekomstige advocaat weer gezien hebben ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 januari 2010 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |