![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Crem wordt al voldoende geviseerd door de gesubsidieerde media. Maar met heel het geval zouden we nog kunnen lachen, moest de toestand van de pensioenen niet zo dramatisch zijn. Kent die man zijn job wel, of denkt hij dat wij allemaal onnozelaars zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() Wat is het probleem met een persoon als Daerden, deze geeft toch enkel weer wat het belziekske en z'n politici werkelijk zijn, één grote klucht.
Eindelijk een belzieke minister die z'n ware aard toont zonder de hypocriet uit te hangen van kijk, wij politici hebben het goed voor met de bevolking. Deze minister weet tenminste dat hij mee aan het hoofd staat van een klucht en er zich dik aan verrijkt. Dus wat zouden de belziekers nu moeten roepen voor zoveel duidelijkheid, LEVE DAERDEN ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overal waar de overheid de mensen aanzette om hun pensioenspaarspotje naar de beurzen te dragen, daar is de toestand nog veel dramatischer. Die vergissing hebben we in België niet gemaakt. Nederland wel. Ik herhaal, you ain't seen nothing yet. De beurzen zijn kunstmatig opgeblazen onder regie van de centrale banken.
![]() |
![]() |
#184 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is inmiddels voor iedereen duidelijk dat deze man ziek is. Dat is triest. Maar wat helemaal triest is, is dat de overige aanwezigen dat blijkbaar allemaal nog om te lachen vinden.
De "sanctie" achteraf: Leterme heeft hem gevraagd zijn functie met waardigheid uit te voeren. Ik zal het maandag ook eens proberen: straalbezopen op mijn werk binnenwaggelen, wat zatte praat broebelen ... benieuwd of ze mij ook gaan vragen mijn job met waardigheid uit te oefenen. Volgens mij smijten ze mij (terecht) met mijn klikken en mijn klakken buiten. Waar zaten alle grote smoelen nu? Waarom heeft niemand die Daerden gewoon bij kraag en riem vastgegrabbeld en buitengezwierd zoals dat gedaan wordt met andere vervelende zatlappen op café? Diegene die dat had gedaan had, ongeacht zijn/haar politieke kleur, de volgende verkiezing op mijn stem kunnen rekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben lid van de N-VA maar daarom heb ik nog niet het recht om het ontslag van Daerden of van De Crem te eisen.
![]() |
#186 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Tijd om die belachelijke ethos rond werken in vraag te stellen. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() een zwaar alcohol verslaafd geval
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien, maar zeker geen slecht karakter.
Politiek anno 2010 is een cynische vertoning. Daerden speelt tenminste geen rolletje, Daerden is echt, zonder slecht te zijn.
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt een ijzersterke verdediging voor zo'n schertsvertoning.
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Ik zou toch liever een deftige manager met jaren berijfservaring en/of fondsenbeheer op de post van pensioenen zien zitten...ipv zo een verkozen miskleun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) Hij is een stemmenkanon in Wallonië. Vele walen kijken naar hem op. Dat ligt in de lijn met de verkiezing van de grootste Belg aller tijden in Wallonië. Volgens de Walen was dat J Brel. Een zanger die rookte, feestte en dronk. In Vlaanderen was dat pater Damiaan die recent heilig werd verklaart en een stichtend voorbeeld is voor de gehele wereld. Mocht Daerden overlijden, dat zal hij wellicht voor de Walen de tweede grootste Belg aller tijden zijn.Zo zitten de Walen blijkbaar in elkaar, enfin, de meerderheid toch. Wel is Y Leterme onaanvaardbaar voor de Walen. Wie snapt België nog? Ik zou alvast Dearden mijn wijnkelder en mijn pensioen niet willen toevertrouwen. Maar dat gebeurt toch. 2) De Belgische regering is de laatste decennia meer en meer een leerschool geworden voor jonge politieke talenten, waar ze leren en groeien in de media. Anderzijds een laatste halte van oude politiekers. Echt bestuur komt er niet meer sinds het aftreden van JL Dehaene. Het Belgisch systeem is verziekt, immobiel en men durft er niet aan sleutelen. Daerden was niet meer welkom in de waalse regering en Di Rupo heeft hem gedumpt in het federale. Bijkomende opmerking/ bedenking. Normaal zat de PS in de oppositie op federaal niveau en Waals niveau. Omdat een staatshervorming nu éénmaal 2/3 meerderheid nodig heeft, hebben ze de PS er MOETEN bijnemen. Het werd een regering met Vlaamse minderheid en Waalse meerderheid. De PS stelde haar eisen om in de regering te komen voor een 2/3 meerderheid. Een nieuwe regularisatie van asielzoekers en een pensioenverzekering voor Daerden moest cash betaald worden. Intussen ligt juni 2007 ver achter ons. De staatshervorming komt er zeker niet in 2010. In plaats van Dearden in vraag te stellen. Moet de - Aanwezigheid van de PS in de regering - Een Vlaamse minderheid in de regering Niet in vraag gesteld worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() daerden krijgt steun van di pupo
'een storm in een glas ....water' |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen vriend van Cicero.
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Intussen dumpt hij duizenden werknemers en tientallen kazernen (zonder respect voor het erfgoed), verbiedt zelfs hun gebruik als opvangruimte voor daklozen en kaffert het vliegtuigboordpersoneel uit als een tiran. En dat noemt zich een christenmens. Bah ... Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 9 januari 2010 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
|
![]() Alcoholisme is een ziekte.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 9 januari 2010 om 19:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, neen, daar zijn er al veel te veel van. Hun soort heeft de crisis veroorzaakt, niet de politiek.
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |