Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2010, 23:14   #181
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Wat is er niet respectvol aan honden voor moslims? Ik kan niet volgen, zijn honden ook haram? Raar verhaal.
Net zoals varkens, maar een graadje minder erg, worden honden door de moslims als onreine dieren beschouwd.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2010, 00:01   #182
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
aangifte tegen mondelinge berdeigingen. bedreigingen van moslims. Daar geraken ze immers mee weg. De politie zegt het zelf. We kunnen niets doen.
Dus u heeft nu een klacht ingediend tegen het politie optreden, beter gezegd het gebrek eraan.

We zijn benieuwd.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2010, 11:20   #183
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Net zoals varkens, maar een graadje minder erg, worden honden door de moslims als onreine dieren beschouwd.
Dat zal toch niet overal zo strikt worden genomen.

http://home.scarlet.be/kangal/kangal.htm
Oud 1 februari 2010, 12:57   #184
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zal toch niet overal zo strikt worden genomen.

http://home.scarlet.be/kangal/kangal.htm
Schandalig hoe het links gepeupel alles durft te minimaliseren. Neen gast de gematigde moslims worden bedreigd door de rest. Honden zijn onrein en een disrespect voor de islam.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2010, 12:57   #185
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dus u heeft nu een klacht ingediend tegen het politie optreden, beter gezegd het gebrek eraan.

We zijn benieuwd.
We????
Oud 1 februari 2010, 13:48   #186
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We????
Klacht al ingediend??
Oud 1 februari 2010, 15:57   #187
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Klacht al ingediend??
We wachten op uwe we.
Oud 1 februari 2010, 16:14   #188
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Even kijken:

-Uw kind mag geen spreekbeurt houden over honden.

-De schooldirectie verklaart u voor gek.

-Uw klacht daarover wordt door de politie niet in behandeling genomen.

-U durft blijkbaar geen aanklacht tegen de betreffende politiemensen in te dienen.

En nu komt u hier huilen over Islamieten, terwijl het superras zelf het uw kind verboden heeft (zoals u zegt) om een spreekbeurt over honden te houden.

Ik sla mijzelf op de knieen van het lachen.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 februari 2010 om 16:23.
Oud 1 februari 2010, 17:01   #189
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Even kijken:

-U durft blijkbaar geen aanklacht tegen de betreffende politiemensen in te dienen.

En nu komt u hier huilen over Islamieten, terwijl het superras zelf het uw kind verboden heeft (zoals u zegt) om een spreekbeurt over honden te houden.

Ik sla mijzelf op de knieen van het lachen.

Mannekes wat een loemp geval heb ik hier aan mijn been. Ik raad u aan in therapie te gaan. Uw fixatie en het veranderen van de werkelijkheid daar kan ik mij niet mee bezig houden. Ik weet dat men niet mag lachen met mensen met een gebrek aan hersenencapaciteit. Maar ik doe het lekker toch.
Oud 1 februari 2010, 17:42   #190
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schandalig hoe het links gepeupel alles durft te minimaliseren. Neen gast de gematigde moslims worden bedreigd door de rest. Honden zijn onrein en een disrespect voor de islam.
Links gepeupel? Ik? Ik denk dat u irrelevante zaken zodanig opblaast en dusdanig de ernst van de ware problemen die de multicultuur met zich meebrengt onbewust minimaliseert. U bent het beste wapen wat links in handen heeft, de ignorante Vlaming die blindelings fulmineert tegen de Islam en niet verder komt dan het toogniveau van kaffee de Posthoorn.
Oud 1 februari 2010, 17:46   #191
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Links gepeupel? Ik? Ik denk dat u irrelevante zaken zodanig opblaast en dusdanig de ernst van de ware problemen die de multicultuur met zich meebrengt onbewust minimaliseert. U bent het beste wapen wat links in handen heeft, de ignorante Vlaming die blindelings fulmineert tegen de Islam en niet verder komt dan het toogniveau van kaffee de Posthoorn.

Fulmineren tegen de islam. Ik?? Welneen ik zeg gewoon waar het op staat. De man in de straat dat zijn kinderen van school moet veranderen. Denk je dat ik de enige was? Wat naief van je. Gelukkig dat vele vlamingen hun kinderen belangrijk vinden. Dat is het beste wapen wat rechts in handen heeft. Vandaar dat de sossen en de groenen nu opeens roepen om iets te doen aan het geweld. Hypocriet zo kennen we de linkse vlamingen.
Oud 1 februari 2010, 18:58   #192
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fulmineren tegen de islam. Ik?? Welneen ik zeg gewoon waar het op staat. De man in de straat dat zijn kinderen van school moet veranderen. Denk je dat ik de enige was? Wat naief van je. Gelukkig dat vele vlamingen hun kinderen belangrijk vinden. Dat is het beste wapen wat rechts in handen heeft. Vandaar dat de sossen en de groenen nu opeens roepen om iets te doen aan het geweld. Hypocriet zo kennen we de linkse vlamingen.
En weer probeer je me in het linkse hoekje te plaatsen. Beetje flauw.
Oud 1 februari 2010, 20:52   #193
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent het beste wapen wat links in handen heeft, de ignorante Vlaming die blindelings fulmineert tegen de Islam en niet verder komt dan het toogniveau van kaffee de Posthoorn.

Mooi samengevat.

Alsof ik mezelf hoor spreken.
Oud 2 februari 2010, 09:28   #194
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:

Mensen zoals jij zijn een probleem voor onze samenleving. Moslims zullen als ze hier met de meerderheid zijn al onze vrijheden en verworven rechten afnemen. Dat noemen ze zelf democratie op zijn halals. Schaam je diep. Jij bent een voorbeeld van een vlaming die vlaanderen en heel europa aan de moslims wil cadeau doen. Ik heb een woord voor u. Maar wil geen strafpunten krijgen. Minachting bah !

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 2 februari 2010 om 09:28.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 09:29   #195
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Mooi samengevat.

Alsof ik mezelf hoor spreken.
Jullie zijn een mooi koppeltje. Ik geef het toe. Let wel op homos worden in de islam vermoord. Legaal zelfs volgens hun wetten.
Oud 2 februari 2010, 09:31   #196
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
En weer probeer je me in het linkse hoekje te plaatsen. Beetje flauw.

Ik vind nergens terug in deze post dat grimbergen u in de hoek van links duwt. Ik vermoed dat je links bent en je langzaam begint te schamen ervoor. Vandaar dat je vlug vlug naar centrum wil kruipen. Ondertussen wel al je linkse ideetjes rondstrooien. Ja jij en dat filouke erboven een schoon koppeltje.
Oud 2 februari 2010, 09:33   #197
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:

Aub laat je niet intimideren door links uitschot. Die offeren al onze verworven rechten met liefde en plezier aan de islam. Respect man dat je doorgaat. Jij hebt iets ergs meegemaakt maar veel hebben erge dingen meegemakt met de islam. Het enige verweer van links is het ontkennen. Het een fait divers noemen zoals met oorlogswapens schieten. Hierdoor bewijzen ze al hun oneerlijkheid.

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 2 februari 2010 om 09:36.
Oud 2 februari 2010, 10:25   #198
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Over Grimbergen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Aub laat je niet intimideren door links uitschot. Respect man dat je doorgaat.

Welk respect? Waarvoor precies?

De feiten: Blijkbaar laat deze persoon zich wél intimideren door "links uitschot":

Citaat:
Even kijken:

Oud 2 februari 2010, 10:29   #199
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Aub laat je niet intimideren door links uitschot. Die offeren al onze verworven rechten met liefde en plezier aan de islam. Respect man dat je doorgaat. Jij hebt iets ergs meegemaakt maar veel hebben erge dingen meegemakt met de islam. Het enige verweer van links is het ontkennen. Het een fait divers noemen zoals met oorlogswapens schieten. Hierdoor bewijzen ze al hun oneerlijkheid.
Zeg meneer Bakkeljouw, is dat nu bijna gedaan met die lompe praat en valse beschuldigingen. Volgens AFF/Verzet en de Humo ben ik een nazi/fascistische/racistische geweldenaar en volgens u ben ik een linkse die de Islam aan de macht wil. Toch leuk hoe de extremen elkaar weer raken, zij het in ignorantie en smijten met verwijten.
Oud 2 februari 2010, 11:37   #200
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Over Grimbergen:

Welk respect? Waarvoor precies?

De feiten: Blijkbaar laat deze persoon zich wél intimideren door "links uitschot":
Denk jij dat moslims links zijn? Moslims zijn conservatief zeker niet progressief.
Niveau man.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be