![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het Katholicisme is net een perfect voorbeeld van een godsdienst die niet louter op één bron steunt, maar een Traditie kent die door de eeuwen heen is opgebouwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Doe geen moeite. Pelgrim zal het verschil niet willen inzien tussen een maatschappij die organisch gegroeid is (volgens hem een 'rechtse' maatschappij blijkbaar) of een maatschappij die gestoeld is op de maakbaarheid van de mens (de communistische).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() "Heb uw naasten lief", aldus sprak God ,"tenzij ze geen papieren hebben". "Dan moet je naar je broeders met toiletpapier gooien" . En zo geschiede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() Toch fantastisch om te zien hoe makkelijk je kleinburgerlijk links kan shockeren.
![]() |
#188 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() Wat is de inhoud van met wc-papier naar sans-papiers gooien?
![]() |
#190 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me nog altijd af of het NSV! racistisch is. Bij die erkenningen spelen mijns inziens twee vragen: de eerste die ik net stelde én de vraag of we racistische verenigingen willen subsidiëren. Op de laatste antwoord ik resoluut neen; wat de eerste vraag betreft heb ik zo mijn vermoedens, maar al met al weet ik het niet zo goed.
- Wat was het gedoe met de EVRM? Omwille waarvan wilden ze zich er niet mee akkoord verklaren en waarom nu wel? - Maakt het uitnodigen van iemand als Nick Griffin voor een debat een vereniging racistisch? Waarom wel of niet? - Wie is in de meerderheid bij NSV!? Mensen die geen hiërarchie binnen verschillende culturen zien, maar wel zeggen: ieder op z'n eigen plek; of mensen die wél een hiërarchie zien en omwille daarvan het liefst iedere buitenland het land uitgeflikkerd zien? - Wat is er eigenlijk mis met de aanwezigheid van mensen met 'een andere cultuur'? Zowel antwoorden van links als rechts zijn welkom om enige verheldering te scheppen. Het liefst hou ik me ver van verwijzingen naar opstootjes waarbij linksen of rechtsen betrokken waren: incidenten zijn er immers aan beide zijden te vinden, en of de ene zijde het wat meer doet dan de andere maakt op zich niet veel uit. Dat laatste kan alleen aantonen hoeveel rotte appels ertussen zitten, niet iets over de ideologische en maatschappelijke dimensie van het debat.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 1 maart 2010 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De NSV wilde een maatschappelijk probleem aankaarten en gebruikte daarvoor een shockerend middel. Het heeft geholpen, want maanden na de actie praat men er nog over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() de metternich / deckers tandem blijft doorrijden door dit forum.. kunnen jullie eigenlijk jullie mening zeggen zonder elkaar om de haverklap schouderklopjes te moeten geven ?
trouwens, ' t is niet omdat men nog praat van die actie dat ze daarom een goede actie is. mensen praten nu eenmaal graag ook over de grootste dwazigheden. 't is ook niet omdat men niet mee is met het NSV dat men daarom direct "kleinburgerlijk links" is.. maar stereotyperen komt nu eenmaal gemakkelijker uit. toch nog iets dat we hebben kunnen leren van Griffin, de grote meerwaarde aan een debat volgens het NSV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mogen wij niet overeenkomen of toevallig dezelfde mening hebben? Wat gek!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daarover zullen we maar zwijgen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Tandem, tandem? Pletwals!
![]() |
#196 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Leve de tandems dezer dagen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
België dood, Vlaanderen groot! Weg met de Walen, gedaan met betalen! Voor Vlaanderen? Alles! En voor 't belgiqueske? Nikske! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Europa! Jeugd! Revolutie! Vrij, sociaal en nationaal! Wie niet van Vlaanderen houdt, moet Vlaanderen verlaten! Alerta, alerta, anticommunista! ...
![]() |
![]() |