![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Voka wil het prepensioen afschaffen. U ook? | |||
Ik ook |
![]() ![]() ![]() |
56 | 61,54% |
ik niet |
![]() ![]() ![]() |
29 | 31,87% |
ik weet het eigenlijk niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,59% |
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We spreken hier over opleidingen met een startloon van 2300 tot 2700* euro, en die niet eens heel moeilijk zijn om te halen. Een werkloze die deze kans niet aangrijpt, die wil gewoon niet. * 2700 euro startloon is zeer normaal in de chemiesector voor professionele bachelors. Een tip voor werklozen die twijfelen over welke richting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn er hier die zich helemaal niks herinneren van wat Duchatelet (nu Standard Luik) allemaal voorstelde èn berekende.
Ik ga het hier niet uit de doeken doen. Die man kan wel rekenen. Hij vertelde onomwonden waar hij de belastingen zou leggen; hij toonde aan waar de winsten zaten in zijn systeem. Edoch vergeet het: zoals ik al zei: onze maatschappij heeft lang niet de veerkracht om zoiets te kunnen invoeren. Nog niet één promille van de nodige veerkracht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Welvaart voor een elite is triest en onaanvaardbaar, minimum welzijn voor allen (tot op een punt) is waarvoor de welvaart-creatie moet dienen, prioritair. In democratieën moet dat goed lukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
was 657.144 voor 2009 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb liever dat IK rijk ben omdat ik er hard voor werk, en andere minder rijk omdat ze een rustigere job willen, dan dat we allemaal even arm zijn. Helaas is allemaal even arm een ideaalbeeld van de communist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elke dag als je hard aan het werk bent? ![]() Je viseert ook de verkeerde mensen. En wat is nu hard werken? Hard werken en rijk zijn bestaat ook niet ![]() Eerlijk zijn en rijk zijn bestaat ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() waarom zouden de uitkeringen tijdelijk moeten worden als het tekort aan arbeidsplaatsen blijft duren?
Er zijn 700000 voltijds arbeisplaatsen tekort in België, momenteel. Dat is zonder meer een katastrofe, continu toegediend door het kapitalisme. De hele issue van tijdelijke uitkeringen is vals Het stelsel opdoeken en de mensen naar het OCMW drijven, wat voor soort sociale vooruitgang is dat? Geen, Afbraak is dat. Die overigens nauwelijks een besparing is, |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus vb. geen huiseigenaar meer of geen bmw-bezitter. Het is een mogelijks niet echt bestaand cliché, maar madame van den dokteur moet na twee jaar werkloosheidssteun, geen ocmw meer trekken. Wat mij ook stoort in deze discussies, is dat de "sociaal-extremistische kant" geen rekening wil houden dat de gematigden (zoals centrum-rechts van de nva) alleen maar de profiteurs wilt aanpakken. Maar ja, dat is omdat ze de communistische kaart willen trekken, zonder het openlijk toe te geven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite zou je nog al die mensen moeten meerekenen die deze dienstensector bevolken, want ook die dragen niet bij tot de economie
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 25 juli 2011 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Het gaat hier over werklozen (prepensioen is ook voltijds werkloos) De steuntrekkers via de vakbond zitten ook in die cijfers. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Uithongeren = motiveren om te werken
![]() Terwijl er 1000000 jobs tekort zijn ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juli 2011 om 09:17. |
![]() |
![]() |