![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() laat maar, sommige forumleden slagen er gewoon niet in de meest essentiële concepten te vatten. dat is gewoon zo, het heeft ook geen zin dat je uitlegt waar de fout zit, ze zagen het niet, ze zien het niet, en ze zullen het ook nooit zien
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Ze zien het wel, maar als het niet in hun eigen straatje past, willen ze het gewoon niet zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het chassisnummer komt op de officieele documenten maar de staat van de auto niet. Ter herinnering, hoe verklaar je dit? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=183 Laatst gewijzigd door daiwa : 18 februari 2010 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal het anders stellen. Als je er "redelijksgewijs mag van uitgaan" dat de auto gestolen is; en je helpt om de wagen te verhandelen en/of te exporteren kan je beschuldigd worden van medeplichtigheid. Waarbij ik er nu mag op rekenen dat anderen ook deze stelling zullen huldigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom dat wij ons ook afvragen wat volgens jou het verschil is tussen niet schuldig en medeplichtig. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 februari 2010 om 20:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef Als je er "redelijksgewijs mag van uitgaan" dat de auto gestolen is; en je helpt om de wagen te verhandelen en/of te exporteren ben je medeplichtig. Na de opmerking "Neen, hij is onschuldig totdat een rechtbank hem schuldig acht." Heb ik gezegd; ok; dan zal ik het anders stellen. Als je er "redelijksgewijs mag van uitgaan" dat de auto gestolen is; en je helpt om de wagen te verhandelen en/of te exporteren kan je beschuldigd worden van medeplichtigheid. Ik bedoelde daarmee niet dat jij veroordeeld werd; ik dacht aan de wet waarin gesteld wordt wanneer iemand medeplichtig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat is volgens jou het verschil tussen schuldig en medeplichtig? Volgens mij en anderen hier is dat hetzelfde. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 februari 2010 om 21:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Zero tolerance, the American way:
http://www.cnn.com/2010/CRIME/02/18/...ex.html?hpt=C2 Harder nodig dan ooit? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 februari 2010 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef niet dat je schuldig/medeplichtig bent in de zin van veroordeeld door de rechtbank; maar medeplichtig in de zin zoals in de wet omschreven. Nu terug naar de inhoud? Als je er "redelijksgewijs mag van uitgaan" dat de auto gestolen is; en je helpt om de wagen te verhandelen en/of te exporteren kan je beschuldigd worden van medeplichtigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe dikwijls zou ik daar nog kunnen werken als ik dat moest doen denk je?, in de wetenschap dat al de tijd dat ik niet op het autoplein ben er twee ploegen dokwerkers met hun duimen staan draaien. Ik ben mekanieker en ben/was dus gelast met het opstarten van die auto's/wrakken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op straat gaan ze een stap(je) verder. Ze willen de grenzen aftasten om die dan te verleggen, bv met een mes. De leraars en schooldirekteurs moeten meer gesteund worden als ze willen dat er orde en gezag is op school. Werk voor de minis. van onderwijs... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaardig, vind u ook niet ? Het is windstil in Anderlecht. Zou er toch meer blauw op straat zijn ?
|
![]() |
![]() |