![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Fout:
Daarna schiepen Wij de druppel tot een bloedklonter, dan schiepen Wij de bloedklonter tot een vleesklomp tot gebeente en dan bedekten Wij het gebeente met vlees. Daarna lieten Wij het als een nieuwe schepping ontstaan. (Soera 23:14) |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anders, als je kopieer plak doet, herhaling en weglopen, dan zal ik met dezelfde methodologie reageren. Ik ken en kan dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar staat "dat je kan reizen tot.."? Waar staat de aarde/de planeet is een platte schijf? Laatst gewijzigd door porpo : 31 maart 2010 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij een bol zou hij NOOIT de ondergang van de zon bereiken, en de zon kan ook NOOIT ondergaan in een bron vol modder.
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Fout:
"Hij is het die de zon gemaakt heeft als verlichting en de maan als een licht en die ervoor standen heeft verordend opdat jullie het aantal van de jaren en berekening weten." Soerat Joenoes, koran 10:5 "Zij vragen jou naar de nieuwe manen. Zeg: Zij zijn tijdsaanduidingen voor de mensen en de bedevaart..." Soerat al Bakara, koran 2:189 De lengte van een jaar wordt niet door de maan bepaald, maar door de baan van de aarde rond de zon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds
Wil jij discussiëren met argumenten en bewijzen of ga je verder met kopieer en plak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() *kuch* pot... ketel... *uche*
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Zeg eens.
Volgens soera 21:76 en 37:75-77 overleefden Noach en zijn hele familie de zondvloed, maar soera 11:42-43 zegt dat één van Noachs zoons is verdronken. Hoe kan dat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schok dat je je hier al bijna 200 berichten lang belachelijk aan 't maken bent om trachten uit te leggen dat de Koran zegt dat de aarde een bol is omdat erin staat dat de aarde zo plat is als een tapijt, om te moeten vaststellen dat je niet eens wist dat de Grieken dat 800 jaar daarvoor niet alleen wisten, maar zelfs de omtrek van de aarde vrij nauwkeurig geschat hadden, moet inderdaad nogal hard geweest zijn. Zo hard dat ge mij op uw negerlijstje hebt geplaatst, zoals je trouwens alles dat je enige psychologische spanning oplevert dan maar van je blik afschermt om het ridikule van je statements niet onder ogen moeten te zien en in je waanbeelden voort te blijven bestaan, maar dat belet mij niet om nogaltijd goed te lachen met uw gezwans.
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Maar welke waarde moeten we daaraan hechten als we daarnaast lezen: “Dan laat Allah dwalen wie Hij wil en leidt wie Hij wil” (soera 14:4).
Hoe kunt gij nu nog zeker weten dat gij het rechte pad bewandelt en niet door Allah’s wil aan het dwalen zijt ? Ik zeg u: Gij dwaalt. Allah heeft het zo bedoelt. Of gaat ge nu als tegen reactie het volgende zeggen: "Allah is het, Die tot de waarheid leidt. Is daarom Hij, Die tot de waarheid leidt waardiger om te worden gevolgd …” (soera 10:35) Ja zeg, wat zal het zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De laatste vraag. Wat kies jij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik begin daar goed in te worden ; binnenkort mijn Imam diploma halen ![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga naar http://taalunieversum.org/, ik maak een topic met deze titel:
"fouten in het Nederlands" Fout: In de laatste lettergreep voor de achtervoegsels -aard, -aardig, -achtig schrijven we de lange klinkers /aa/, /oo/, /ee/, /uu/ met twee tekens. Fout: De basisvorm voor het spellen van werkwoordsvormen is de stam. Dat is de onbepaalde wijs van het werkwoord zoals we die uitspreken, min de uitgang -en (soms -n). Fout: In de verbogen vorm van het voltooid deelwoord is dezelfde d of t te horen als in de verleden tijd. Ook aan de hand hiervan kan dus vaak de juiste schrijfwijze van de onverbogen vorm bepaald worden. Fout: We schrijven de klank /uu/ met een enkel teken voor de medeklinker w, ook in een gesloten lettergreep. Fout: Als het grondwoord eindigt op een lange klinker die met één klinkerteken geschreven wordt, dan voegen we een klinkerteken toe in het verkleinwoord. In één dag zal ik een paar honderd duizenden fouten aanwijzen! Natuurlijk zonder argumenten/bewijzen. ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 31 maart 2010 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Dus porpo. Om samen te vatten.
Alhoewel uwen profeet wist dat de aarde rond is. Staat er toch letterlijk in de koran dat er iemand tot de plaats op de platte aarde is gereisd waar de zon onder gaat in de modder. Hoe kan dat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |