![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik ben het eens met de volgende stellingen | |||
Ik heb het liefst geen allochtone buren |
![]() ![]() ![]() |
27 | 71,05% |
Ik heb niet graag kindjes met een andere huidskleur in de klas van mijn zoontje |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
Ik heb liever geen poetsvrouw of klusjesman van vreemde origine |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
Ik heb liever geen dokter met een andere huidskleur |
![]() ![]() ![]() |
12 | 31,58% |
Ik zie mijn dochter niet graag met een allochtoon liefje |
![]() ![]() ![]() |
35 | 92,11% |
Ik heb liever geen allochtone collega |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vor de firma FN, industrieele breimachines. dus heb enige ervaring met werkmensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook het volgende is waar: wie in Marokko een schaap slacht in 't midden van de stad en het bloed en slachtafval laat lopen enz., wordt beschouwd als klein krapuul. Wij hier, met onze normen van higiëne, reukhinder enz., beschouwen dit als groot krapuul. Zo hebben wij ook andere normen van vrijheid van meningsuiting, en bovendien een kulturele, niet wettelijk afgedwongen, manier om daar geen misbruik van te maken; dat behoort tot onze kultuur; Zo hebben wij ook (redelijk resent) andere normen van godsdienstvrijheid, en bovendien een kulturele, niet wettelijk afgedwongen, manier om van die godsdienstvrijheid te genieten zonder dat dit enigszins agressief (geen bekeringsijver ...) overkomt naar andere mensen; dat behoort tot onze kultuur; Bezoekers, die niet vlug genoeg doorhebben hoe wij die genuanseerde aspekten van onze kultuur doorhebben, gaan wij beschouwen als ambetanteriken. Bezoekers die dit wel doorhebben, maar onze kultuur niet willen aanvaarden, gaan wij beschouwen als grote en agressieve ambetanteriken. Wij kunnen, dat is gegeven in onze kultuur, nog geduld opbrengen voor domme, onwetende, ... bezoekers; maar wij zijn niet achterlijk, wij voelen aan ons water wanneer er iets anders achter zit; zo voelen wij ook aan ons water dat de poco-politiek, klein-links, groen, PS-regularizasies ... het politiek uitbuiten dat de ene daar al wat vlugger voor gevoelig is dan de andere; en het is dat uitbuiten - en ontkennen dat er een probleem is -, dat mensen doet stemmen op zogenaamde ondemokratische partijen. En dan maar blijven hardnekkig ontkennen dat er een probleem is .... o zo plezant, want "o, wat ben ik toch kultureel hoogstaand en verheven boven dat plebs dat niet eens begrijpt dat onze wetten voor iedereen gelden ..."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit geldt toch niet voor bijvoorbeeld de godsdienst van het cannabisverbod. http://www.drugsbeleid.nl/nederlands...cohen_1207.htm Citaat:
"Een stelsel van voor waar gehouden verhalen over de slechtheid van cannabis die niet serieus op hun houdbaarheid mogen worden getoetst, die binnen de verschillende politieke stelsels en gewoonten die we in de wereld hebben worden verteld, en die overal uitmonden in een of andere vorm van actieve handhaving van het cannabisverbod." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat scheelt er aan Geert Bourgeois?
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is fraudeur?
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat niet over in het rijtje lopen.
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar hierom Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 11 april 2010 om 11:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wou o.a. meewerken aan het verbieden van het VB. Hij wou m.a.w. broedermoord plegen en dat enkel uit opportunisme , omdat hij het charisma niet had om op eigen kracht boven de kiesdrempel te komen. Dewever heeft het VB nooit willen verbieden, hij is zelfs tegen een cordon. Voor Dewever heb ik respect.
Laatst gewijzigd door Pericles : 11 april 2010 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zul je zelf ook wel best weten dat wat ik schreef correct is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2010 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Mers el Kebir of Ait Yahia ou Hassine zal er wel eens een schaap geslacht worden in de voortuin, in Meknes of Fes zelden, in Tanger, Rabat of Casablanca niet. Laatst gewijzigd door filosoof : 11 april 2010 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 april 2010 om 11:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ondertussen al lang bijgelegd. De man vond het toen natuurlijk spijtig dat Morel van partij veranderde. Een goede voorzitter vindt dat spijtig.
Maar filisoof heb je nog niet gezien hoe goede maatjes Dewever en Dewinter zijn in de Vlaamse Raad. Ze zitten daar naast elkaar en hebben duidelijk plezier daarin. Naar buiten toe moeten ze zich natuurlijk anders voordoen maar als het er echt op aankomt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was dan ook erg teleurgesteld in Morel.
Hij heeft Morel persoonlijk de politiek ingeloodst, Voor Morel kon het niet snel genoeg gaan. Dat ze het mis had wordt dagelijks bewezen.
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |