![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- Roosevelt had geen voorkennis van PH - JFK is gemold door LHO - Van der Lubbe heeft de Reichstag in de fik gestoken - IG Farben heeft geen 1.000.000 DM gestort op de rekeninning van de Nazi's de dag dat Van der Lubbe het vuur aan het lontje stak - Saddam had WMD in zijn kelder, waar hij ook zelf gevonden is - De USS Liberty is een verzinseltje - Tonkin is een schrijver, hij schreef dat verzinseltje - Holocaust tegen 6MM werd niet tot 6 maal toe vermeld in 1924 in 'The American Hebrew Magazine' op pagina 582 - De Bush junta heeft geen hand in 9-11 - De economische crisissen zijn niet geïnitieerd maar puur toeval - ...
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk goed of er geen jood onder je bed ligt, vanavond: je weet maar nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Om een jood te zijn hoeft er de dag van vandaag niet veel religie meer aan te pas te komen hoor, zeker niet bij de joden voor wie jij de meeste sympathie blijkt te hebben. Daarnaast ben ik geen steuntrekker, ik leef zoals ik het altijd al wou.
![]() |
#184 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alweer heel inhoudelijke repliek op een post ... welke van de 10 zijn een realiteit filosoof?
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Nee, ik moet christenbabies gaan eten: uitgenodigd bij joden, zie je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het nog al gezegd: overal probeert ge - zoals ik overigens - ''sociaal onrecht'' enz bloot te leggen op het forum. En ge leest veel etc, raadpleegt veel bronnen. Wat ik niet begrijp aan u is dat ge elke, maar dan ook elke gegronde kritiek tegen de zionisten compleet naast u neerlegt en begiont te ridiculiseren. Dat zegt genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat betreft de constant valse kritiek alsof antizionisten infeite jodenhaters zijn... Complete bullshit. Met zulke commentaren en belachelijke veralgemeningen zet ge uzelf en de discussie buitenspel. Een minimum aan intellectuele eerlijkheid zou op zijn plaats zijn hier.
Veel zionisten zijn niet joods en vele joden zijn antizionist. Elkeen die de discussie daaromtrent uit de weg gaat en op laffe wijze dezelfde technieken en verwijten misbruikt, diens agenda is duidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De moeite die ge doet om vooral elke kritiek op zionisten en joden te debunken spreekt boekdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat dat antizionisme = antisemitisme betreft, zie hoger. Stop met die zever man. En ja, iedereen buiten politics. be weet dat de JIDF aanspoort om zoveel mogelijk op fora aanwezig te zijn. De fameuze megafoon. Ik heb al ten overvloede de joodse bronnen daarvan aangegeven. Het is godverdomme nog eens geen geheim. Joodse nationalisten die oproepen om de publieke opinie op zoveel mogelijk fora te beinvloeden in hun voordeel. Zelfs de mainstream pers heeft dat ten overvloede benadrukt. Verder hebt ge nog de sayanims natuurlijk. Ik geloof niet dat de belangijkste internationale media in joodse handen zijn, ik ben daar ZEKER van. Als ge dat ontkent zijt ge idioot en kunt ge onmogelijk internationale politiek begrijpen, ofwel hebt ge uw eigen agenda natuurkijk. Zo simpel is dat. Als ik bewijzen aanbreng, zoals ik al gedaan heb, dan worden de bewijzen genegeerd, maar staat men te springen om verwijten te gooien. Mijn reactie daartegen, is dat antijoods volgens u? Ik breng zaken naar voor, in het overgrote geval, van joodse schrijvers, de joodse pers, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Zeker Defamation bekijken. Een Israelische regisseur ging op onderzoek naar wat dat zogenaamd antisemetisme nu eigenlijk is
![]() Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=9qR1h-H7vNU Laatst gewijzigd door Zyklon B : 25 april 2010 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Welke christelijke Europeanen bedoel je? Die 8% die nog de moeite doet om maandelijks minstens 1 keer binnen te springen in de pedofielenkerk? ![]() Meer dan 50% van die "christelijke" europeanen leeft er zo onchristelijk maar op los als maar kan! Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |