Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2010, 15:05   #181
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat is er een van het VB bedoel je? Maar mijn vraag is: waarom voortdurend over de ene bezig zijn en niet over de andere? Je bent zelf weer meteen met dat spelletje bezig!
En het voornaamste: dat is een stuk van ons verleden! Waarom heeft jullie soort het zo moeilijk om het openhartig over het NU en HIER te hebben??? Zoveel dingen die NU gebeuren en die moeten verzwegen, "gebagatelliseerd", niet mogen besproken worden? Of lap: daar is Hitler weer!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En het voornaamste: dat is een stuk van ons verleden!
Voornaam in jullie ogen misschien, maar liefst verzwegen. Met de mantel der "christelijke liefde" toegedekt.
En misschien jullie verleden, niet het mijne of dat van mijn familie en vrienden.
(Of dan een verleden waardoor familieleden en vrienden van familieleden een gruwelijke dood stierven. Een dood die ik niemand toewens)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 15:08   #182
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Oh, ik dacht dat u mensen van het VB zelf aan het woord zou laten.

U hebt het van ergens horen zeggen...

Dat is nogal zwak vindt je dat nu zelf niet een beetje?

Heb je de moeite gedaan de link te openen ? Als u hier schrijft en tracht te verwijten dat ik de kranten enz ... niet volg ....??

Dwaze opmerking...

nog eens voor de moeite rechts in europa http://www.verzet.org/content/view/316/69/

Maar ja er zijn er die hun mening vormen door enkel het laatste nieuws te lezen ..... was het maar het laatste wat zij schreven .

Laatst gewijzigd door Wisord : 23 april 2010 om 15:09.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 15:08   #183
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het zijn deze mensen die de hele tijd en steeds weer de communautaire discussies laten oplaaien en deze discussies onderhouden en die geen oplossing wensen, het zijn deze mensen die de tomaten duurder laten worden.
Hier kan ik je niet goed volgen!
Waarover gaan de "communautaire discussies"? Vereenvoudigd gezegd: over het franstalige profitariaat op de kosten van Vlaanderen! Het gaat over geld en over macht! Overgoten met een arrogant sausje van lieden die zich superieur wanen omdat ze Frans praten, denken dat ze aan alles hun voeten kunnen vegen als het hen niet goed uitkomt en een oneindige reeks alarmbellen schijnen te hebben om in alles hun zin erdoor te jagen...
Jij hebt daar geen problemen mee???
En ja, het VB als oppositiepartij gooit daar regelmatig roet in het eten door op straat te gooien wat anderen proberen onder de mat te vegen zodat het kiespubliek er niets over weet! Wat mij de laatste dagen enorm stoort is de enorme onbeschaamde hypocrisie waar onze "democratische" partijen weer mee bezig zijn om dat stinkend potje te laten voor wat het is, onaangeroerd en verder functionerend alsof het vanzelfsprekend is! En niet wat het VB doet!
Wat heeft dat met Auschwitz te maken??? Lastige vraag, precies...

Laatst gewijzigd door andev : 23 april 2010 om 15:09.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 15:14   #184
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Nieuws en media , kranten enz idd .... en toch merk ik er niets van als ik in wallonie zit bij ouders of voor mijn werk . Mensen blijven mensen het is een groot opgeklopt gebeuren . Het zijn de mensen met een bepaalde partijkaart die heel het gebeuren dirigeren.
U merkt er niets van en alles is in orde want het is alleen maar in de media.

U weet niet dat Belgie volledig onbestuurbaar is geworden alleen maar omdat Vlaanderen democratie wil?

Je denkt dat het hier beter gaat worden door te doen alsof alles ok is want u merkt het niet bij uw ouders?

U maakt uw eigen iets wijs.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 15:18   #185
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je de moeite gedaan de link te openen ?
Geef me een link waar het VB zegt wat u beweert dat zij zeggen en ik doe de link direct open.

Helaas zal er zo geen link zijn.
Oud 23 april 2010, 15:21   #186
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als dat de Vlaming zijn (domme) keus is, dan is dat toch democratie?
Ja, maar dat is toch niet de keus van de Vlamingen? Ze willen BHV splitsen om alvast één van die franstalige profitariaatssystemen uit de wereld te helpen... en wat zien we weer? Wat moeten die Vlamingen dan doen volgens jou? Beter dan niets doen en het het weer zo laten.... stemmen ze beter op het VB, ook al hebben ze er de pest aan. En afwachten wat er dan zal gebeuren! De wereld zal niet vergaan en de Waffen SS zal volgende week niet door onze straten marcheren: geen gevaar. En misschien is dat de nachtmerrie van vele VB-bashers? Stel dat ze eens meespelen in het politieke landschap en er enkel dingen gebeuren waar de Belgen/Vlamingen en het land België/Vlaanderen enkel maar beter van worden, zonder dat er zaken bijkomen die echt niet door de beugel kunnen. Enkel wat orde op zaken stellen waar dit al lang had moeten gebeuren! Wat een ramp voor die "democratische" partijen van nu! Stel je voor!
De kop van Maingain en consoorten zullen onze kleuters dan wel in het groen mogen kleuren in hun kleurboekjes, dat wel...
Oud 23 april 2010, 15:21   #187
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen die ik ken die in Auschwitz is geweest onder deskundige begeleiding, vond het een zeer leerrijke ervaring. Eentje om nooit te vergeten. En als men de centen niet heeft, kan men naar Breendonk gaan. Ook zeer interessant op dat vlak.
Wordt er daar dan ook vertelt over hetgeen in Breendonk allemaal gebeurde met vrouwen en mannen die met den Deutsch hadden samengewerkt of, voor sommige vrouwen die een Deutsche man of vriend hadden gehad?

Zoals men heeft, verplicht liggen in een lijkkist waar de helden van september '44 dan hun sigaretten konden op doven. Verplicht uren met blote knieën zitten in houten klompen. Genieten van alle mogelijke slagen en stampen enz. enz. Zou men dit alles ook vertellen aan de scholieren tijdens een mogelijk bezoek aan Breendonk of, houd men er zich van den domme wanneer het zou gaan over september '44.

Indien men niet het hele verhaal kan/mag doen is men beter dat men zwijgt over die periode.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 15:22   #188
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
U merkt er niets van en alles is in orde want het is alleen maar in de media.

U weet niet dat Belgie volledig onbestuurbaar is geworden alleen maar omdat Vlaanderen democratie wil?

Je denkt dat het hier beter gaat worden door te doen alsof alles ok is want u merkt het niet bij uw ouders?

U maakt uw eigen iets wijs.

Nee ze maken u wat wijs .... wie maakt dit land onbestuurbaar ?? Een land zoals Frankrijk heeft 16 ministers ... Hoeveel heeft Belgie er? Ze maken zichzelf belachelijk voor heel de wereld. Ik ga echt niet wakker liggen van heel die cinema .... morgen zal ik wakker worden en zeveren ze nog ....vandaag BHV morgen de hoofddoek overmorgen wie weet mss de langharigen of tatoo's in het openbaar . Ze vinden altijd wel iemand om op te kloppen .

Laatst gewijzigd door Wisord : 23 april 2010 om 15:24.
Oud 23 april 2010, 15:23   #189
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef me een link waar het VB zegt wat u beweert dat zij zeggen en ik doe de link direct open.

Helaas zal er zo geen link zijn.

Nee want de partij is al een keer verboden geweest ....
Oud 23 april 2010, 15:26   #190
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee ze maken u wat wijs .... wie maakt dit land onbestuurbaar ??
De Walen die niet toelaten dat de Belgische grondwet wordt toegepast.

Als je het nu nog niet begrijpt of dit gaat afstrijden dan ga ik beginnen denken dat je van kwade wil bent.
Oud 23 april 2010, 15:28   #191
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat heeft wallonië met stemplicht afschaffen of blanco stemmen te maken ?

Ik ga zeker niet op een partij stemmen die de mensen "walen en vlamingen " nog meer gaat verdelen .
De Waalse en de Vlaamse mensen moeten niet verdeeld worden! De structuren, de profitariaatssystemen en een hele rits hypocriete politiekers aan beide zijden moeten eruit! Dat is wat anders.
Zoals we "samenleven" met Frankrijk, of Nederland of Luxemburg, zo beginnen we dan samen te leven met de Walen. Onmogelijk? Het land "België" bestaat enkel in de atlassen. Niet in werkelijkheid.
En ja er zijn heel wat problemen op te lossen, staatschuld, Brussel enz. Maar zijn er nu geen problemen misschien? En gaan we die dan nooit oplossen???
Oud 23 april 2010, 15:28   #192
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee want de partij is al een keer verboden geweest ....
Het VB verboden?

Wanneer? Ben benieuwd hoe je dat gaat uitleggen vermits een partij geen rechtspersoon is die verboden kan worden.
Oud 23 april 2010, 15:28   #193
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
De Walen die niet toelaten dat de Belgische grondwet wordt toegepast.

Als je het nu nog niet begrijpt of dit gaat afstrijden dan ga ik beginnen denken dat je van kwade wil bent.

Al de Walen of een paar idiote politiekers die ons land overspoelen ?
Oud 23 april 2010, 15:28   #194
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VB verboden?

Wanneer? Ben benieuwd hoe je dat gaat uitleggen vermits een partij geen rechtspersoon is die verboden kan worden.
juist.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 15:29   #195
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Het VB verboden?

Blok =belang
Oud 23 april 2010, 15:29   #196
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je de moeite gedaan de link te openen ? Als u hier schrijft en tracht te verwijten dat ik de kranten enz ... niet volg ....??

Dwaze opmerking...

nog eens voor de moeite rechts in europa http://www.verzet.org/content/view/316/69/
Maar ja er zijn er die hun mening vormen door enkel het laatste nieuws te lezen ..... was het maar het laatste wat zij schreven .
Door de site die u hier aanhaalt kun u zeker en vast een bepaalde mening vormen. Haat tegen alles dat zich niet laat vangen door de (s)linkse boodschap van bedrog en leugen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 15:30   #197
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Al de Walen of een paar idiote politiekers die ons land overspoelen ?
Maakt dat dan ook maar enig verschil? Is de blokkage van Belgie meer of minder reêel al naargelang?

De Walen hebben hun idiote politiekers verkozen dus uw onderscheid is futiel.
Oud 23 april 2010, 15:31   #198
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moesten u en uw companen dat niet steeds proberen te bagatelliseren, te minimaliseren of onder de mat proberen te vegen, dan zou er al lang niet meer over gesproken worden.

Hetzelfde geld voor SS-er Jef François, eregast van Karel Dillen op een Congres van het VB.

De strijdmakkers van Jef François, eregenodigde op een congres van het VB.
En je blijft maar verder leuteren over hetzelfde...bij gebrek aan een antwoord op mijn vraag. De vraag was:
Citaat:
Waarom heeft jullie soort het zo moeilijk om het openhartig over het NU en HIER te hebben??? Zoveel dingen die NU gebeuren en die moeten verzwegen, "gebagatelliseerd", niet mogen besproken worden? Of lap: daar is Hitler weer...

Laatst gewijzigd door andev : 23 april 2010 om 15:34.
Oud 23 april 2010, 15:32   #199
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blok =belang
Geen enkele van de twee is ooit verboden.

Het is gewoon niet mogelijk.

U hebt u - ofwel weer iets laten wijsmaken door de "verzetmensen.orgl", ofwel uw dromen voor waarheid genomen.
Oud 23 april 2010, 15:32   #200
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blok =belang
En ? De politieke partij Vlaams Belang is nooit veroordeeld geweest, dat is onmogelijk, want geen rechtspersoon, net zoals men een vakbond niet kan veroordelen , noch dagvaarden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be