![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan wel zijn maar ik heb geen zin in deze smakeloze foto' s van iemand die z' n fobie zo nodig kwijt moet. Daar zijn andere fora voor.
Buitendien Rutte is het al en is de vraag niet meer aan de orde.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 14 november 2011 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt Di poupo onze eerste homopremier ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In veel andere culturen (bvb. Arabische, of de antieke westerse culturen ) is het een normale overgangsfase tijdens de puberteit. Bvb. een marokkaanse vriendin gaf toe dat dat heel frequent voorkomt bij Marokkaanse meisjes die nog niet getrouwd zijn. In het Westen wordt homoseksualiteit aanvaard, alleen als het strikt in apparte ghetto's ondergebracht wordt. Helaas werkt het zo niet, er is geen duidelijke scheidingslijn tussen homo- en heteroseksualiteit. Dat gezegd zijnde, ik zou me niet meer kunnen voorstellen om nog seks met een man te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie liever dit: ![]() Doet me eraan denken dat ik dringend nog eens naar Cuba moet! Voor zover ik weet is Rutte geen homo, en zelfs al is hij het dan interesseert met dat nog geen reet. Di Rupo is homo, en zolang hij z'n privéleven voor zichzelf houdt heb ik daar geen probleem mee. Laatst gewijzigd door tomm : 14 november 2011 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft de seksuele voorkeur te maken met het beroep wat iemand uitoefend ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Denken jullie ook niet met enige weemoed terug aan Pim Fortuyn? In sommige zaken had hij gelijk, zijn dood vormt het bewijs: hij zou werkelijk dingen in Nederland veranderen. Maar zijn openlijke homoseksualiteit zie ik ook als aanleiding om hem te vermoorden. Zoals die VVD voorman het verwoordde, dat Nederland een 'plee-figuur' sloeg met zo een persoon aan het hoofd. Deze uitspraak klonk als een oproep om Fortuyn te vermoorden. Verder was ik tegen zijn haatzaaierij tegen allochtonen. Wij allochtonen zijn in de positie de superieure, christelijke, witte Europeanen goed te observeren en niets wat ze doen noopt tot bewondering of navolging. Rutte doet er dus goed aan om lekker in de kast te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() http://www.holebi.info/phpnews/kortn...llnews&id=9438
De Belgen hebben ons weer de loef... Hun nieuwe premier komt trots uit voor zijn homoseksualiteit. Bravo! Wie is the 'first lady?' Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 2 december 2011 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In België is het echter niet de gewoonte dat politici met hun privé-leven naar buiten komen, met enkele uitzonderingen. Anders dan in de angelsaksische landen, gelukkig maar. Ik denk wel dat Vlaanderen en WalloniË anders zijn. Veel Vlamingen zouden niet op Di Rupo stemmen omdat hij homo is denk ik. (Vlamingen KONDEN ook niet op Di rupo stemmen...) In WalloniË of Brussel is dat absoluut geen punt, net zoals Nederland. Misschien gaan ze ons nu in de wereld uitlachen met een verwijfde premier. In Rusland is de kans dat een openlijke homo ooit verkozen wordt 0,000%. Laatst gewijzigd door tomm : 2 december 2011 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() http://www.holebi.info/phpnews/gidsn...llnews&id=8733
Geen nieuws over een eventuele levenspartner van Di Rupo? Raf, help? |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Black gay love? |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() http://www.edgeboston.com/style/food...e_gay_marriage
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 2 januari 2012 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste mensen hebben geen probleem met lesbies, maar homo's, da's toch ergens "vies".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Misschien moeten wij anders naar dit fenomeen gaan kijken en wellicht dit ook bevorderen nu de wereld zo gebukt gaat onder overbevolking. Yagli gures als middel tegen woningtekort en overvolle klassen? |
|
![]() |
![]() |