![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
a) Hij/zij vindt het belangrijker aanbeden te worden dan dat men goed is voor elkaar. b) Het omgekeerde is waar. In geval a is die God wel degelijk ene egoïst, ik aanbid geen egoïsten. In geval b doe ik het al zo goed ik kan. Ik zal dus op de "dag des oordeels" op een goed blaadje staan bij die God. Religie is in geen van beide gevallen nuttig voor mij. ik stipuleer hier wel, voor mij, anderen hebben een andere mening en mogen doen wat zij willen natuurlijk.
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe zijn mensen op het idee van Sinterklaas gekomen? Het idee van (noem willekeurig,boek,toneel,TV-prog,sprookje)? Eh voila : de kracht van de FANTASIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar je geloof blijft. Ook jij bent overtuigd. Ik heb ervoor gekozen om te geloven in een schepper. Ieder zijn ding. Ik zie het geloven in God als antwoord op al mijn vragen. En voor alle duidelijkheid, ik reageer niet op kleuters die niet anders kunnen dan het woord 'pedofeet' in de mond nemen. Een beetje respect zou sommigen hier sieren.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel de agressie vanuit de ene groep naar alle anderen, maar ik vermoed dat u daar helemaal geen discussie over wilt omdat u ontkent dat dit probleem er is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch denk ik dat u een denkfout maakt, het is niet God maar ouders en opvoeding die je geweten ontwikkelen, leren wat goed is en wat niet, misschien is juist dit wat bij nogal wat Marokkaanse jongeren ontbreekt! ( ouders die meer doen dan primaire zorg) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Althans volwassenen met een kleuterverstand te dom/lui om het antwoord zelf te zoeken/proberen te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 8 juni 2010 om 19:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Gouverneur
|
![]() Misschien moet ge dat even duiden voor diegenen die de argumenten van atheïsten nog nooit hebben gehoord. Zo lijkt het of ge mensen persoonlijk belachelijk probeert te maken en daar is niemand mee gediend, wel?
![]() |
#191 | ||
|
![]() Citaat:
De topic gaat er inderdaad niet over dus k open eventueel wel eens een topic daarover als ik meer tijd heb. Nochtans ik beleid mijn geloof op een andere manier dan sommige familieleden. Het geloven heb ik inderdaad meegekregen. Ik ging als puber wel eens naar de koranschool maar daar bleef het bij. Er werd me inderdaad geleerd wat mocht en niet mocht. Maar ik kan me niet herinneren dat mijn ouders mij ooit hebben leren bidden. Nooit werd ik verplicht om te vasten en toen ik afkwam met een hoofddoek kreeg ik meer respect van een vlaming dan van mn eigen kant. Ik heb zelf gezocht naar de waarheid en heb mn rug gekeerd naar de marokkaanse shittradities. Ik heb mijn geloof en das voldoende voor mij. Godzijdank dat mn ouders me wel een basis hebben meegegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#193 | ||
|
![]() Citaat:
En nee dat gaat niet over U. Dat is iets dat u siert, Jij laat een ander in zijn/haar waarde ook al geloof je niet. Waren er maar meer als u.
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Laat maar zitten. Inhoudelijk reageren is ook niet uw sterkste kant kerel. Ipv zo achter mij te zitten en mij proberen te bannen, zouden ze u eens moeten bannen als ik zo uw reacties lees.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |