![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daarom stel ik voor, het hierna voor bekeken te houden om later misschien dit 'thema' met een aangepast paneel terug op te nemen. De rode draad van mijn interventie is nog steeds: - Dienen onze 'kansarmen' nog armer het leven te moeten trotseren omdat de Belgiqche en Europese instellingen wel aan Wereldwijde armoedebestrijding willen doen, maar niet zo gretig zijn, als het erop aan komt hiervoor middelen vrij te maken. Erger: de middelen die oorspronkelijk werden uitgetrokken voor de inheemse noden te minderen, gewoon vervreemden om de 'Internationale' ambities waar te kunnen maken. Elk argument lijkt geweldig op discriminatie, tenzij dat het fenomeen maar is een zelfde richting werkt en /of dat de 'regeringen en instellingen' er immuun zijn voor discriminatie. Indien wel, dan: de volgende stap naar het 'integrale absurde', - de kansarme 'Autochtonen' wegens structurele armoede de Belgische nationaliteit ontzeggen (intrekken) en ze het land ontzeggen. (uitstoten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geld van de armen in de rijke landen brengen naar de rijken in de arme landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus alcoholcontroles hebben geen nut volgens u? Controles hebben een preventieve functie. Als ik mensen op verboden wapens controleer dan kan ik toekomstige misdrijven met die verboden wapens voorkomen. En aangezien ik niet de middelen heb om iedereen te controleren op verboden wapens moet ik keuzes maken. Dan kies ik ervoor om vooral groepen te controleren die volgens de cijfers zich het meest bezondigen aan verboden wapenbezit.
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die verboden wapens vind je door identiteitscontroles?, of welke controle had jij in gedachten? Toch een alcoholcontrole op zoek naar wapens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Controles gebeuren op alcohol, drugs, wapenbezit, om te kijken of de bestuurder wel een rijbewijs heeft, om identiteit te controleren, en dat is maar goed ook gezien het aantal jonge bestuurders wat zonder rijbewijs achter het stuur kruipt,het drugstoerisme uit o.a Frankrijk, de ellende die verboden wapens kunnen veroorzaken en personen die gezocht of geseind staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je al ooit een identiteitscontrole meegemaakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hoor, ik woon dan ook in een "aandachtswijk" ! Heb zelf meegemaakt dat politie een hele buurt lamlegde tot openbaar vervoer toe en iedereen mocht zijn pas laten zien!Ook mijn vader van in de tachtig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de identiteitscontrole op de bus werd je ook gefouilleerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is niet of ik werd gefouilleerd maar of iemand werd gefouilleerd, zover ik kon opmerken, niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je stelde "Controles gebeuren op alcohol, drugs, wapenbezit, om te kijken of de bestuurder wel een rijbewijs heeft, om identiteit te controleren, en dat is maar goed ook gezien het aantal jonge bestuurders wat zonder rijbewijs achter het stuur kruipt,het drugstoerisme uit o.a Frankrijk, de ellende die verboden wapens kunnen veroorzaken en personen die gezocht of geseind staan." Wanneer de politie alcoholcontroles houdt; doorzoeken ze de auto niet naar wapens en drugs. Wanneer de politie identiteitscontroles houdt; fouilleren ze niet op zoek naar wapens en drugs. I rest my case. "Ik denk niet dat je alcoholcontroles bedoelde. Die verboden wapens vind je door identiteitscontroles?, of welke controle had jij in gedachten? Toch een alcoholcontrole op zoek naar wapens." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |