![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() heel gezellig; 'k heb een hele tour gekregen!
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/MV_Mont
niet verplichten maar wel aanmoedigen... 5'36'' Ik neig meer naar handige harrie ja, absoluut; dat werkt zelfs bevrijdend ik denk dat ik deep down altijd een countryboy zal blijven; maar 'k heb het wel naar mijn zin in de stad
![]() |
#185 | |||||
Minister-President
|
![]() Mijn vriendin zweert bij fles; mij maakt het niet uit, dus ik doe een beetje van beide
Citaat:
die hangen nog steeds aan het magneetbord; ik zal er wel iets nuttig mee kunnen doen in de Gamma Citaat:
iphone (de oude) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Forestine, volstrekte_idioot, ban_mij, trollllllllllllllllllllll, troooooooooool, trrrrrrrrrrrrrrrol, zombie_x enfin, hij kan nog wel even verder denk ik. Wel gemeen dat-ie de bib daarvoor misbruikt.
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() Mja, toch een beetje; en ik ontleed dat dan volledig om tot de conclusie te komen dat het onzin is, maar hou er dan toch aan vast. Tja...
Daar ken ik te weinig van oh ja; mijn vriendin is germaniste, we lezen al voor sinds ze 6m is of zo (ondertussen hebben we ook al een ganse bibliotheek kinderboeken) De oudste is helemaal gek van Penguin van Polly Dunbar terwijl we de jongste gek proberen te maken van Klein wit visje van Guido van Genechten Er schiet me niks te binnen... Homer De Verlichting of Fin de siècle (19e eeuw)
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 8 juli 2010 om 01:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
Minister-President
|
![]() Naasteliefde, zelfverwezenlijking...
Vraag me dat binnen 5j nog eens Citaat:
"bewuster", ik zou zeggen net niet, bij de eerste was ik daar toch veel meer mee bezig. Citaat:
Citaat:
Ecologische troeven van een product/dienst moeten voor mij op één of andere manier verwerkt zijn in de componenten die mijn nutsfunctie uitmaken. Ik kies bijna principieel niet voor een gelijkwaardig ecologisch alternatief dat duurder is en verder geen betere waarde biedt dan zijn "niet-ecologische" tegenhanger. Ik krijg er het schijt van dat het ecologisch label voor sommige producenten voldoende lijkt om een hogere prijs te vragen. Op basis van ideologie bouw je geen markt uit; ik ben er zeker van dat die markt bestaat, maar producenten van expliciet ecologische goederen moeten dat maar vertalen naar nut waar consumenten voeling mee hebben (of niet-ecologische goederen moeten via regulering milieukosten in rekening brengen waardoor ze prijsvoordeel verliezen) Ik heb er de hele tijd voor de flauwe over zitten zagen en triest zitten doen, maar uiteindelijk verandert er niks op die dag natuurlijk. Toch, die 3, het verandert iets. Als je in de twintig bent, heb je meer krediet; een fout wordt bedekt met mantel der liefde (jeugdig enthousiasme en zo); eens in de dertig lijkt het toch vooral dat je moet renderen, productief zijn; dus ja, het doet me wel iets eigenlijk... Er komt vrijwel zeker een derde, maar daar beginnen we ten vroegste over een jaar aan. Ik zou nog wel een 4e willen maar mijn verloofde niet echt. Bovendien lijkt er vanuit economisch standpunt een zeker schaalvoordeel bij 3 kindjes; vanaf 4 moet je een zeker plafond overwinnen (grotere auto, huis) dus de marginale kosten van een 4e lijken hoger dan een 3e; dat helpt ook niet; aan de andere kant zijn de marginale kosten van een 5e dan weer lager als die van een 3e, dus je kan blijven gaan... In't kort, er komt waarschijnlijk een 3e, daarna moet er gesproken worden.
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ook kunnen dat hij toen thuis geen Internet had.
Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 juli 2010 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft mij een rondleiding gegeven door de stad.
![]() |
#191 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Zo, mijn week zit erop; ik vond het leuk, ik hoop jullie ook!
Moet/mag ik nu een opvolger aanduiden of hoe werkt het?
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar beslis jij niet over!
![]() Ik alvast wel. Ja.
![]() |
#194 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() ![]() Ja kan me niet dwingen tot antwoorden hé Firestone (enfin, ik neem aan dat uw "invloed" niet zover reikt... ![]() Ok, als er kandidaten zijn, laat maar weten. Pieke, ben jij al eens geweest?, if not, interesse?...
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() Allé vooruit, omdat ge zo'n schatje zijt. (Ge zijt toch een schatje hé?)
Ik heb dat allemaal zo goed verdrongen dat ik niets kan bedenken, goed hé! niet echt; ik vind het maar niks als men naalden in mij wil steken (hoewel ik in het licht van mijn voortdurende heroïneverslaving de hypocrisie van die fobie wel inzie) 8376, als ge mij uw adres geeft zal ik u een kopietje bezorgen. ![]()
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
![]() merciekes sjoeke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Columns Geert Buelens » Sam De Graeve » Laurens De Keyzer » Bart De Wever » Mia Doornaert » Paul Goossens » Tom Naegels » Marc Reynebeau » Dave Sinardet » Kristl Strubbe » Rik Torfs » Jo Van Damme » Oscar van den Boogaard » Lorin Parys » Dominique Deckmyn » Peter Cuypers » Fons Van Dyck » Pascal Dendooven » Kristof Hoefkens » Peter Vanden Houte » Steven De Foer » Karin De Ruyter » Veerle Beel » Laatst gewijzigd door knipptics : 28 augustus 2010 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zoem daar een keer op in ? Kan je je herinneren waar en wanneer die sympathie voor den Bill begonnen is ? En wat heeft Bill dat Obama niet heeft ? Laatst gewijzigd door knipptics : 28 augustus 2010 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |