![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gaat me dus hopelijk nu niet komen vertellen dat de man geen recht van spreken zou hebben. |
|
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Vreemdeling
|
![]() quercus zecht:
Elke leeftijd is goed om een andere taal aan te leren. Totaal mis...Een taal moet je zo jong mogelijk aanleren, en aan 60 jaar, bent u "geconditioneerd"!? zowel in de kop als met de tong ! |
![]() |
![]() |
#187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 10 juli 2010 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Vreemdeling
|
![]() Over welke "nederlandse" basis hebt U het ?
Bedoelt U die enige woorden die hij geleerd heeft met het aanwerven van een priva |
![]() |
![]() |
#189 |
Vreemdeling
|
![]() Sorry...erreur de frappe sur mon MacBookPro !
Over welke "nederlandse" basis hebt U het ? Bedoelt U die enige woorden die hij geleerd heeft met het aanwerven van een privaat leeraar, waarbij ze met verschillende walen aanwezig waren ? Waar hij zich zeker moet verbeteren is in zijn positie als "Staatsminister" en Voorzitter van de Sociale partij ! Weet U dat de Heer in kwistie 24 statuten bemachticht in Walonie!!! Daarvoor is hij wel de nodige slim genoeg (zoals al andere politiekers hoor !). |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt gewoon niet alle talen die je als volwassene wilt kennen reeds van in je prille jeugd aangeleerd krijgen. Het klopt dat het voor het durven spreken van een vreemde taal vlotter gaat bij kleine kinderen. Ik heb dat zelf ook zo ervaren voor wat het Engels betreft. Tijdens WO2 vertoefde ik in Cardiff, Wales. Ik heb van mijn driejarige tot achtjarige leeftijd een groot gedeelte van de dag in een Engelstalige omgeving vertoefd. Eerst in een kleuterklasje en daarna in het eerste en tweede studiejaar van het Britse basisonderwijs. Maar mijn kennis van het Engels op het einde van de oorlog was dat van een achtjarig kind. Meer niet. Het overgroot gedeelte van mijn Engelse bagage heb ik verworven als volwassene, hoofdzakelijk door persoonlijke studie en heel veel Engelstalige lectuur. Op de leeftijd van 43 jaar ben ik Italiaans gaan studeren. Nu spreek ik de taal heel behoorlijk en poog zoveel mogelijk contact ermee te houden, zowel door het lezen van Italiaanse literatuur als het beluisteren van Italiaanse conversaties die ik van RAI tre op een MP3 spelertje opneem. Mijn laatste dada is klassiek (bijbels) Hebreeuws.
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de Brusselse administratie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u wil hem inspannen als lastezel voor "België" hé? Ik denk niet dat Bart dat zal laten gebeuren, en als hij het toch doet zakt hij meteen weer onder de kiesdrempel.
![]() |
#194 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heef toe dat Bart er alles aan doet om dit land te redden, maar dat hij aan het vechten is tegen de bierkaai. Door alles altijd als extreem uit de drukken maak je een discussie onmogelijk. Is de informatieronde van BDW geslaagd -> nee, is ze daarom een volledige mislukking -> nee. Hij heeft niet de doelstellingen gehaald die hij wou halen, maar ziet blijkbaar nog steeds de kans op een gebalanceerd akkoord (iets waar ik op hoop, maar als ik soms reacties zie van wat hier op het forum staat dan sta ik blijkbaar alleen op dat vlak). Vergeet niet Henri dat BDW hier iets probeert te redden die voor velen in Vlaanderen niet hoeft gered te worden, iemand als ik heeft geen nood aan België, maar daarom hoeft het voor mij niet te verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fabiola is zelf "eerste generatie", en het Belgische koningshuis is zelf als eerste-generatie-migranten aan de macht gekomen.
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook daarom dus een snelle hereniging van de Nederlanden.
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft Bart NOOIT beloofd.
#198 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() elke ambtenaar is er tweetalig?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |