![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Een homo kan een kind verwekken bij een vrouw, maar voor de rest nog altijd 100% homo zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op die manier leg je je tegenstanders uitspraken in de mond die ze nooit gedaan hebben. Bijzonder flauw en kinderachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wanneer heteroseksuelen hetzelfde doen tijdens het jaarlijkse carnaval in Aalst?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Wat anders? De gay pride is een feest waar iedereen zichzelf kan zijn, van de saaie, kleinburgerlijke closethomo tot de extravagante, met pluimen uitgedoste relnicht. De boodschap? We zijn hier, we zijn met veel en we doen ons ding. Meer moet dat niet zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 augustus 2010 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet perce nee. Waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al is zij iets wat nog niet bestaat...doet er niet toe...als een man en een vrouw een kind maken zijn zij 2 degene die het kind maken en niet de vrouw met een 3de partij.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek ik dat ergens tegen dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat spreek ik nergens tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag is: wat wil jij dan eigenlijk zeggen? ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 5 augustus 2010 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Dat het resultaat daarvan verdacht veel lijkt op de "eigenheid" van sommige homo's zegt veel over hun geestesgesteldheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er met het bijvoegsel nu word gezegt is natuurlijk pas volledig. Ik leg niemand iets in de mond. Ik heb duidelijk gezegt dat homo`s geen kinderen kunnen krijgen, niet meer en niet minder. Waar het mij om gaat is dat sommigen hier doen alsof het een natuurlijk iets is. En dat is het helemaal niet en wel om de simpele reden die ik al gegeven heb. Vandaag enkel homo`s...morgen...dieren heersen over de wereld. Dat is niet kinderachtig, dat is gewoon zuivere logica.
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is trouwens verwonderlijk dat deze discussie nog niet uitgelopen is in een jij-bent-een-nazi verwijten. Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 5 augustus 2010 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |