![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() als je hem confronteert met feiten en dito neutrale bronnen, is dat nu eenmaal de standaard MO.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat jij meent te lezen liberalist NL. Ik herinner me deze week nog geschreven te hebben op dit forum dat de superieure kultuur die Europa zich toedicht ten opzichte van de VS een Europese mythe is, om maar 1 voorbeeld te geven van mijn houding die kritisch is tegen het buitenlands beleid van de VS maar NIET anti-amerikaans is. Ik zie daar een groot verschil en het is jammer dat u dat niet ziet want dat komt neer op een gebrek aan objectiviteit uwentwege, een vrienden-vijanden wereldbeeld waar u zich in één kamp situeert en niet de visie heeft van een analist of journalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je ziet welke slachtpartij die israelitische barbaren hebben aangericht in Gaza, hulpconvooien die ze aanvallen etc, is het duidelijk dat het een joodse versie van de nazibeulen en lebensraum betreft.die hun acolieten in de Us inschakelen om dat te kunnen blijven doen.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 29 september 2010 om 22:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |