Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 30 augustus 2010, 15:30   #181
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Iedere normale mens beseft dat mensen die in een ander land wonen wel eens een ander pensioen kunnen hebben. Dat hangt af van de wetten van dat land. Als u dergelijke dingen al idioot vindt dan ligt dat niet aan de uitspraken van Pieters maar aan uw manifest gebrek aan enige kennis op het vlak van sociale zekerheid.

Danny Pieters is een authoriteit op het vlak. NIEMAND in dit land weet meer over de sociale zekerheid als Danny Pieters. Hij kan misschien niet zo goed lullen zoals fraudeur VDB maar dat maakt hij maar dan goed door zijn kennis.

Moest u het vergeten zijn

http://www.dannypieters.be/publicaties.php

Ik heb u reeds lang geleden aangeraden eens een boek van hem te lezen. Ik heb toen zelfs tips gegeven. Maar ik veronderstel dat u dat niet gedaan hebt anders zou u dergelijke onzin niet spuien.
U vergist zich, Orakel Pieters was meer een "scheet in een fles" dan een autoriteit.
Als alles en iedereen bij N-VA van zulk hout gesneden is hou ik mijn hart vast.....
Henri1 is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:05   #182
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U vergist zich, Orakel Pieters was meer een "scheet in een fles" dan een autoriteit.
Als alles en iedereen bij N-VA van zulk hout gesneden is hou ik mijn hart vast.....

Ik vergis mij natuurlijk niet. Ik heb dan ook al het een en ander gelezen van deze man die zelfs binnen Europa hoog aangeschreven staat. U van de andere kant doet niets anders dan losse flodders afschieten op deze man. Het wordt echt wel zielig.
fox is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:09   #183
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vergis mij natuurlijk niet. Ik heb dan ook al het een en ander gelezen van deze man die zelfs binnen Europa hoog aangeschreven staat. U van de andere kant doet niets anders dan losse flodders afschieten op deze man. Het wordt echt wel zielig.
Het wordt hoog tijd dat de NVA, nu ze een bom duiten krijgen, werk maakt van verplichte mediatraining voor sommige mandatarissen.
Toen Pieters net voor de verkiezingen koud werd gepakt door de VRT in samenspel met geldverbrander VDB had hij zo maar een kans om gigantisch te scoren maar hij liet zich als een kerstekind wegzetten door dat rode krapuul.
Het zou bij God niet waar geweest zijn met de opperbuffel hoor...
Oud 30 augustus 2010, 16:13   #184
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedere normale mens beseft dat mensen die in een ander land wonen wel eens een ander pensioen kunnen hebben. Dat hangt af van de wetten van dat land. Als u dergelijke dingen al idioot vindt dan ligt dat niet aan de uitspraken van Pieters maar aan uw manifest gebrek aan enige kennis op het vlak van sociale zekerheid.

Danny Pieters is een authoriteit op het vlak. NIEMAND in dit land weet meer over de sociale zekerheid als Danny Pieters. Hij kan misschien niet zo goed lullen zoals fraudeur VDB maar dat maakt hij maar dan goed door zijn kennis.

Moest u het vergeten zijn

http://www.dannypieters.be/publicaties.php

Ik heb u reeds lang geleden aangeraden eens een boek van hem te lezen. Ik heb toen zelfs tips gegeven. Maar ik veronderstel dat u dat niet gedaan hebt anders zou u dergelijke onzin niet spuien.
Duitsland, Frankrijk, Ned; bestaan al
maar je begint in loopbaan ergens in BE en plotseling wijzigt men de spelregels tijdens de wedstrijd en blijk je op de ene helft te werken en in de andere te wonen en is dat misschien financieel nadelig.
azert is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:16   #185
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien wel omdat niemand hem begrijpt.
Onder professoren hé.
Het is zoals bij kunstenaars;
in die kringen durft men soms niet zeggen dat men de andere niet begrijpt; uit vrees om zelf voor een dommerik versleten te worden.
azert is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:17   #186
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Duitsland, Frankrijk, Ned; bestaan al
maar je begint in loopbaan ergens in BE en plotseling wijzigt men de spelregels tijdens de wedstrijd en blijk je op de ene helft te werken en in de andere te wonen en is dat misschien financieel nadelig.
En dan?

Of is het zo dat ik nu al zeker ben van mijn pensioen als ik 65 ben?
fox is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:18   #187
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien wel omdat niemand hem begrijpt.
Onder professoren hé.
Het is zoals bij kunstenaars;
in die kringen durft men soms niet zeggen dat men de andere niet begrijpt; uit vrees om zelf voor een dommerik versleten te worden.
Lult u altijd zo uit uw nek als de argumenten op zijn. Als u te klein bent om toe te geven dat u niks hebt, dan is het vaak gewoon beter om uw mond te houden.
fox is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:19   #188
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Het wordt hoog tijd dat de NVA, nu ze een bom duiten krijgen, werk maakt van verplichte mediatraining voor sommige mandatarissen.
Toen Pieters net voor de verkiezingen koud werd gepakt door de VRT in samenspel met geldverbrander VDB had hij zo maar een kans om gigantisch te scoren maar hij liet zich als een kerstekind wegzetten door dat rode krapuul.
Het zou bij God niet waar geweest zijn met de opperbuffel hoor...
Dat is waar natuurlijk. Sommigen kijken enkel maar naar de verpakking, maar voor mij is de inhoud nog altijd het belangrijkste.
fox is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:22   #189
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan?

Of is het zo dat ik nu al zeker ben van mijn pensioen als ik 65 ben?
dat is toch de bedoeling;
het zou oneerlijk zijn dat je 20 jaar betaalt en dat men dan zegt; het was om te lachen;
we gaan dat systeem afschaffen.
azert is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:24   #190
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, we zien het; in Nederland hebben ze al vele maanden een nieuwe regering.
een goed voorbeeld moet ik zeggen.
Neen, in Nederland is het pijnpunt doodgewoon de samenstelling van de coalitie. Bij ons gaat het om twee werelden die met elkaar worden geconfronteerd, twee culturen die het doodgewoon met elkaar niet meer kunnen vinden. Wanneer Vlamingen aan de Franstaligen vragen dat inzake financiering van de deelstaten zaken op papier worden gezet en concrete engagementen en responsabilizeringen worden aanvaard in ruil voor het geld dat we in de plakkerige handjes van les Bruxellois moeten stoppen, dan zijn "ces gens francophones très choqués". Jullie zullen zich moeten aanpassen. Geld krijgen en geen structuurveranderingen aanvaarden in "Bruxelles" gaat niet meer. Jullie gedragen zich als oude verarmde bourgeoisie-coccottes: "uw stand willen houden" maar geen centen genoeg hebben.
Oud 30 augustus 2010, 16:26   #191
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alsof iedereen altijd weet waarover hij praat ?
Ik niet, u niet en die van het N-VA ook niet.
Recentste bewijs is Danny Pieters die bij Phara de idiootste dingen mocht gaan verkondigen. Op TV nog wel.
Tja ... Bij jou is het in elk geval meer dan duidelijk.
Oud 30 augustus 2010, 16:27   #192
Nyquist
Minister-President

Nyquist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging over verschillen binnen België en dat is onacceptabel.
Dus u bestempelt de uitspraken van deze man als idioot, enkel omdat ze niet overeenkomen met uw politiek standpunt? Dat is intellectueel oneerlijk.

Zoals reeds gezegd, in deze en de andere threads, er zijn reeds legio verschillen tussen de pensioenen in Belgie. Net zoals de lonen waar die pensioenen op berekend worden. Of de belastingen die op die lonen betaald worden. Wacht, laat me raden, gemeentebelastingen zijn 'onacceptabel', en de mensen die dat bedacht hebben zijn idioten?

U bent over dit issue gewoon ontzettend onprincipieel.
Nyquist is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:27   #193
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen, in Nederland is het pijnpunt doodgewoon de samenstelling van de coalitie. Bij ons gaat het om twee werelden die met elkaar worden geconfronteerd, twee culturen die het doodgewoon met elkaar niet meer kunnen vinden. Wanneer Vlamingen aan de Franstaligen vragen dat inzake financiering van de deelstaten zaken op papier worden gezet en concrete engagementen en responsabilizeringen worden aanvaard in ruil voor het geld dat we in de plakkerige handjes van les Bruxellois moeten stoppen, dan zijn "ces gens francophones très choqués". Jullie zullen zich moeten aanpassen. Geld krijgen en geen structuurveranderingen aanvaarden in "Bruxelles" gaat niet meer. Jullie gedragen zich als oude verarmde bourgeoisie-coccottes: "uw stand willen houden" maar geen centen genoeg hebben.
2 VL partijen gaan al akkoord.
azert is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:29   #194
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die 20% Vlaamse stemmen vertegenwoordigen. Zijn ook de 2 kleinste partijen aan Vlaamse kant in de (pre)formatie

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:32   #195
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het ging over verschillen binnen België en dat is onacceptabel.
Maar er mogen verschillen zijn binnen België, wat is dat nu! Het is doodnormaal dat de ene deelstaat op heel wat punten verschilt van de andere. Bv. onderwijs is volledig een deelstatenbevoegdheid. Waarom zouden de pensioenen van leerkrachten niet anders mogen liggen in Vlaanderen dan in Wallonië? Omdat die pensioenen tot nu toe federaal zijn gebleven? Wel dan, splitsen maar! Pensioenen naar de deelstaten.
Oud 30 augustus 2010, 16:34   #196
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Die 20% Vlaamse stemmen vertegenwoordigen. Zijn ook de 2 kleinste partijen aan Vlaamse kant in de (pre)formatie
Helaas voor n-va zijn ze ook nodig;
Ook cd-v Peeters zei: zet het eerst op papier en dan gaan we akkoord.
azert is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:36   #197
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Als Pieters een autoriteit is, dan is mijn hond dat ook. Ik heb nog nooit iemand zo zien afgaan op TV dan diezelfde Pieters. En zo iemand wordt dan in de coulisse een 'ministeriabele' genoemd. Moet er nog zand zijn?
system is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:41   #198
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar er mogen verschillen zijn binnen België, wat is dat nu! Het is doodnormaal dat de ene deelstaat op heel wat punten verschilt van de andere. Bv. onderwijs is volledig een deelstatenbevoegdheid. Waarom zouden de pensioenen van leerkrachten niet anders mogen liggen in Vlaanderen dan in Wallonië? Omdat die pensioenen tot nu toe federaal zijn gebleven? Wel dan, splitsen maar! Pensioenen naar de deelstaten.
Gelukkig hebt u het niet voor het zeggen nietwaar ?
Henri1 is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:41   #199
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Als Pieters een autoriteit is, dan is mijn hond dat ook. Ik heb nog nooit iemand zo zien afgaan op TV dan diezelfde Pieters. En zo iemand wordt dan in de coulisse een 'ministeriabele' genoemd. Moet er nog zand zijn?
zoveel hebben ze er ook niet die FR (willen) spreken hé.
azert is offline  
Oud 30 augustus 2010, 16:54   #200
Hertog Joost
Schepen

Hertog Joost's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
DIe partijen staan gelijk aan groenlinks en d66.
Deze partijen ontberen ruggegraat al hoewel de groenen zich wel makkelijk tot het pluche laten verleiden in hun utopisch denkbeelden. Wat is er nou onredelijk om zaken concreet vast te laten leggen? Vooral wanneer het om financien gaat?

Vlaanderen zou wel zot zijn.

Veel beloven en weinig geven doet een zot in vreugde leven is dat hoe je tegen de vlamingen aan kijkt?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be