![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als alles en iedereen bij N-VA van zulk hout gesneden is hou ik mijn hart vast..... |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vergis mij natuurlijk niet. Ik heb dan ook al het een en ander gelezen van deze man die zelfs binnen Europa hoog aangeschreven staat. U van de andere kant doet niets anders dan losse flodders afschieten op deze man. Het wordt echt wel zielig. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toen Pieters net voor de verkiezingen koud werd gepakt door de VRT in samenspel met geldverbrander VDB had hij zo maar een kans om gigantisch te scoren maar hij liet zich als een kerstekind wegzetten door dat rode krapuul. Het zou bij God niet waar geweest zijn met de opperbuffel hoor...
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
maar je begint in loopbaan ergens in BE en plotseling wijzigt men de spelregels tijdens de wedstrijd en blijk je op de ene helft te werken en in de andere te wonen en is dat misschien financieel nadelig. |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
Onder professoren hé. Het is zoals bij kunstenaars; in die kringen durft men soms niet zeggen dat men de andere niet begrijpt; uit vrees om zelf voor een dommerik versleten te worden. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het zo dat ik nu al zeker ben van mijn pensioen als ik 65 ben? |
|
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lult u altijd zo uit uw nek als de argumenten op zijn. Als u te klein bent om toe te geven dat u niks hebt, dan is het vaak gewoon beter om uw mond te houden.
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
het zou oneerlijk zijn dat je 20 jaar betaalt en dat men dan zegt; het was om te lachen; we gaan dat systeem afschaffen. |
|
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, in Nederland is het pijnpunt doodgewoon de samenstelling van de coalitie. Bij ons gaat het om twee werelden die met elkaar worden geconfronteerd, twee culturen die het doodgewoon met elkaar niet meer kunnen vinden. Wanneer Vlamingen aan de Franstaligen vragen dat inzake financiering van de deelstaten zaken op papier worden gezet en concrete engagementen en responsabilizeringen worden aanvaard in ruil voor het geld dat we in de plakkerige handjes van les Bruxellois moeten stoppen, dan zijn "ces gens francophones très choqués". Jullie zullen zich moeten aanpassen. Geld krijgen en geen structuurveranderingen aanvaarden in "Bruxelles" gaat niet meer. Jullie gedragen zich als oude verarmde bourgeoisie-coccottes: "uw stand willen houden" maar geen centen genoeg hebben.
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals reeds gezegd, in deze en de andere threads, er zijn reeds legio verschillen tussen de pensioenen in Belgie. Net zoals de lonen waar die pensioenen op berekend worden. Of de belastingen die op die lonen betaald worden. Wacht, laat me raden, gemeentebelastingen zijn 'onacceptabel', en de mensen die dat bedacht hebben zijn idioten? U bent over dit issue gewoon ontzettend onprincipieel. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() Die 20% Vlaamse stemmen vertegenwoordigen. Zijn ook de 2 kleinste partijen aan Vlaamse kant in de (pre)formatie
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar er mogen verschillen zijn binnen België, wat is dat nu! Het is doodnormaal dat de ene deelstaat op heel wat punten verschilt van de andere. Bv. onderwijs is volledig een deelstatenbevoegdheid. Waarom zouden de pensioenen van leerkrachten niet anders mogen liggen in Vlaanderen dan in Wallonië? Omdat die pensioenen tot nu toe federaal zijn gebleven? Wel dan, splitsen maar! Pensioenen naar de deelstaten.
#196 | |
|
![]() Citaat:
Ook cd-v Peeters zei: zet het eerst op papier en dan gaan we akkoord. |
|
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Als Pieters een autoriteit is, dan is mijn hond dat ook. Ik heb nog nooit iemand zo zien afgaan op TV dan diezelfde Pieters. En zo iemand wordt dan in de coulisse een 'ministeriabele' genoemd. Moet er nog zand zijn?
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() zoveel hebben ze er ook niet die FR (willen) spreken hé.
|
![]() |
![]() |
#200 |
Schepen
|
![]() DIe partijen staan gelijk aan groenlinks en d66.
Deze partijen ontberen ruggegraat al hoewel de groenen zich wel makkelijk tot het pluche laten verleiden in hun utopisch denkbeelden. Wat is er nou onredelijk om zaken concreet vast te laten leggen? Vooral wanneer het om financien gaat? Vlaanderen zou wel zot zijn. Veel beloven en weinig geven doet een zot in vreugde leven is dat hoe je tegen de vlamingen aan kijkt?