![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Gouverneur
|
![]() Maar iedereen vergeet weer blijkbaar dat de uitdieping van de schelde weer op de helling komt te staan...
Dat heeft men blijkbaar over het hoofd gezien... ![]() En Vlaams rechts maar steun geven aan dit kabinet LOL. Terwijl ze er keihard door genomen worden... Doet me een beetje denken aan de tijd van de Spanjaarden, toen heeft Nederland ook de Schelde afgesloten met o ironie alle gevolgen van dien voor Antwerpen en zijn haven... ![]()
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 4 oktober 2010 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij is de uitdieping al zo goed als klaar. Men wil alleen kijken naar alternatieven voor ontpoldering als milieucompensatie, omdat de weerstand daartegen in Zeeuws-Vlaanderen heel erg groot is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien hadden die Molukkers een politiek doel met hun acties, hoe naïef en afkeuringswaardig ook. Grosso modo heeft de bevolking afkomstig uit voormalig Nederlands-Indië zich prima aangepast hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Gouverneur
|
![]() ze moeten nog starten met de werken... hoe lang is men daar al mee bezig... 10 jaar ...!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() De tegenstanders in het CDA leggen zich niet bij de situatie neer. De twee dissidenten vertegenwoordigen een-derde van de CDA kiezers en zij voelen zich door het partijoverleg gesterkt in hun overtuiging. Hirsch Ballin, die toch vooral zal kijken naar de consequenties voor justitie, oordeelt dat de voorstemmers geen stabiele meerderheid vormen en hij beschouwt de coalitie als mislukt. Wel, ik had dus verwacht dat een twee-derde meerderheid voldoende zou zijn, maar inderdaad, dit gaat niet om een wetsvoorstel of een detail, dit gaat om zeer principiële opvattingen van de partij. Volgens mij kan slechts duidelijkheid ontstaan als de tegenstemmers hun lidmaatschap voorwaardelijk opzeggen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Nou dan, wat is er dan precies mis met de ter bruin 1? Dat is dan toch hetzelfde als grijs 1? Wilders doet dat ook altjd, als hij alle moslims voor nazi's uitmaakt of zegt dat een andere politicus knettergek is dan mag het, maar als het over hem gezegd word moeten ze tot de orde geroepen worden. Als ik Wilders een blonde donderstorm, al dan niet in een glas water, zou noemen zou ook de halve wereld over mee heen vallen, maar een paars kabinet dat een enorme ramp is of een tsunami van Islamisering kan dan weer wel. Ik ben best bereid om mijn grote bek af en toe een beetje in te tomen, maar alleen tegen die mensen die door middel van hun eigen gedrag aangeven dit niet op prijs te stellen.
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Ach, dat kabinet, ik had me er al bij neergelegd.
Toch bemerkte ik bij mijzelf een sprankje hoop dat de CDA-leden zaterdag voor een verrassing zouden zorgen. Maar ja, 'CDA' en 'principes': Dom èh van mij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Moraliteit en politiek is een contradictio in terminis. Waarschijnlijk komt er een afsplitsing in/van het CDA. Wat mij betreft mag deze hypocriete partij in zijn geheel verdwijnen wanneer er iets deugdelijkers voor in de plaats kan komen. Maar wat is nog deugdelijk vandaag de dag? Weinig.
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, voor België maakt het eigenlijk niet uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() @ Liberalist
Toch wel. Alreeds in de zestiger jaren werd door Drees Sr erop aangedrongen iets aan de toen al opstartende immigratie te doen terwijl de economie destijds al inzakte. Een PvdA man met een duidelijke visie die wel degelijk wist wat deze massa immigratie tot gevolg zou hebben.
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Als ik nou weet hoe de verkiezingsprogramma's er uit zagen, hoe het regeerakkoord in twee delen er uit ziet en hoe de regerende partijen zich in het verleden hebben opgesteld, is het dan verboden om alvast een voorbeschouwing te geven op basis van wat ik weet en vind? Tuurlijk, achteraf is het makkelijker praten, maar moeten vooruitzichten daarom verboden worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun was een vrij Molukken beloofd destijds. Nederland kom zijn belofte niet waarmaken en er waren acties. Voor de Indo's geldt het iets anders: zij zijn de meest succesvolle immigranten en nu vrijwel allemaal volledig vernederlandst. Als een Indo-jongen/meisje met een Nederlandse jongen/meisje thuis kwam was dat wel even wennen, maar het leverde nauwelijks problemen op. Ook bij Molukkers en Surinamers zie je nu steeds meer gemengde relaties. Dat waren de enige spanningen tussen de kaaskoppen en Indo's: het elkaars meisjes afpikken en de subcultuur in de jaren '60. En de Indo's bleven nog lang de Rock and Roll trouw, terwijl de kaaskop in 1964 snel overstapte naar de beatcultuur. Twee heerlijke Indo Rockmeisjes door Ed van der Elsken, foto lijkt uit 1962 qua kapsel, maar het is 1971. ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 5 oktober 2010 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of u houdt ervan enthousiast mee te doen aan de devaluering van dergelijk beladen termen. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 5 oktober 2010 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() http://rtl.nl.msn.com/msn/?playvideo...eerakkoord.xml
Zoooo, de kogel is door de kerk, zegt het spreekwoord. En dat Soap-proces tegen Geert mag nu ook stoppen. Allemaal dikke zever om hem te doen zwijgen. Dergelijke sharia-rechtbank hoort hier niet thuis.. ![]()