![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En het spijt me zeer maar de heer Gerald Kaufman is niet seniel. Het is echt heel pijnlijk dat u zo op de man speelt maar niet éen feitelijk argument kan verzinnen om hem IN DE FEITEN tegen te spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister
|
![]() Als hij niet seniel was zou hij niet in de armen van dat Hamaskopstuk vliegen. Of anders is hij gewoon getikt. Nee maar, heb je hem gezien?
En we weten nu wel allemaal dat Hamas zelf voor de inval van Gaza heeft gezorgd. Al die raketten op Sderot... JIj vond dat best leuk want lang geleden hadden daar Arabieren gewoond en wat eens door Arabieren werd veroverd mag nooit heroverd worden, wel. Hamas had van het ene ogenblik op het andere de zaak kunnen stil leggen. Maar ja, dat was te veel gevraagd. Ze willen het liefst hun eigen mensen zien kreperen. Kwestie van sympathie te vergaren. Uit wat je links en rechts schrijft heb ik opgemaakt dat je een allochtoon bent. Waarom probeer je niet een en ander in je moederland te corrigeren alvorens je tijd dood te maken met tegen Israel te krijsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) Die raketten kwamen niet van Hamas maar van de Islamitische Jihad 2) Hamas had een staakt-het-vuren in acht genomen van juni 2008 tot november 2008 en heeft in die periode geen enkele raket afgevuurd. 3) Israël heeft dat staakt-het-vuren verbroken door de moord op 6 Hamasmilitanten op 4 november in Gaza. 4) Mark Regev, de officiële woordvoerder van de Israëlische regering erkent op Channel 4 dat Hamas geen raketten afvuurde tijdens het bestand en dat Israël eenzijdig het bestand heeft geschonden op 4 november. Kijk zelf maar: http://www.youtube.com/watch?v=SILJxPTqjAM& (by the way: Mark Regev is naar verluidt seniel, getikt noch antisemiet). 5) Hamas had Israël een staakt-het-vuren van tien jaar aangeboden. Niet alleen zou dit staakt-het-vuren een einde maken aan de vijandelijkheden en de deur openzetten voor een onderhandelde, vreedzame oplossing, het was van de kant van Hamas ook een impliciete erkenning en aanvaarding van het bestaan van Israël. Citaat:
bronnetje 6) Hamas werd bij haar opgerichting praktisch en financieel geholpen door Israël. Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 21 oktober 2010 om 18:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En Regev geeft absoluut niet toe dat Israel het zogenaamde bestand ver- brak . Volgens hem verbrak Hamas het met een tunnelletje dat moest dienen om soldaten te kidnappen. Nu heb je het lef voor de proppen te komen met het excuus dat niet Hamas maar wel de Islamitische Jihad de meeste raketten afschoot. Vanuit Gaza toch, niet? Jarenlang. Wel, ik heb nieuws voor je. Hamas regeerde dat gebied en Hamas was verantwoordelijk. Toch fijn dat na de Gaza oorlog de mensen in Sderot niet langer om de haverklap met raketten geconfronteerd worden. Die mini-oorlog heeft dus zijn doel bereikt. Hamas had de bevolking véél leed kunnen besparen door 1. een punt te zetten achter die rakettenaanvallen en 2. De gekidnapte soldaat vrij te laten. Laatst gewijzigd door Francientje : 21 oktober 2010 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U noemt de man seniel en getikt. Dat is op de man spelen, temeer daar u niet éen argument inbrengt die zijn analyse tegenspreekt.
U stelt dat ik allochtoon ben en in mijn eigen land moet gaan ijveren in plaats van te krijsen. Dat is op de man spelen. U geeft geen enkel argument om uw visie te staven. Wat u doet is beledigen. U geeft geen redelijke argumenten omdat u er natuurlijk geen hebt. En wat u toont zijn amechtige, pathetische en zielige pogingen om uw gesprekspartner of bronnen onderuit te halen. Het is op de man spelen op de meest lage manier in plaats van te argumenteren, feiten aan te halen, een discours af te steken en te debatteren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Gilad Shalit was al lang vrij als Netanyahu dat zou willen. Of is het u nog niet opgevallen dat Gilad's vader en grootvader woedend zijn op Netanyahu? Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 21 oktober 2010 om 22:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Perso zou ik Gaza de volle laag hebben gegeven na één verzoek ONMIDDELLIJK te stoppen met raketten op Sderot af te vuren. Der enige reden waarom Hamas zo tuk was op een hudna: tijd om te herbewapenen! Betreffende Zvi Shalit. IK zou net als hij reageren en nog erger als het mijn zoon betrof. Maar... Hamas geven wat het wenst is véél te gevaarlijk. Als Eerste Minister van Israel heb je gewoon niet het recht om gelijk wat te doen. Anders is er straks geen Israelier meer veilig! Overigens bestaat er een andere methode om Shalit vrij te krijgen. Ze werd met het nodige sukses gebruikt door de Russen toen die ooit geconfronteerd werden met een kidnapping van twee van hun diplomaten door Islamisten. Hoop maar dat Israel zich uiteindelijk niet gedwongen zal voelen om die te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke feiten verdraai ik?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 21 oktober 2010 om 23:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister
|
![]() Citaat:
An History of Zionism. Gilbert is leuker om te lezen , Sachar komt wat afstandelijk en droog over soms, maar hij wordt wel als een referentie beschouwd. Het Arabische of Palestijnse viewpoint : Edward Said en Rashid Khalidi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ken ik dat van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze behoort nl tot het "verkozen volk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Merci, maar we wisten het allemaal al. ![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
DE BRON: Citaat:
DE TRANSCRIPTIE: Citaat:
Citaat:
bron Citaat:
Citaat:
SAMENVATTING: Citaat:
Citaat:
Citaat:
DIVERSE BRONNEN SAMENVATTING: Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 november 2010 om 17:40. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ps: op dit ogenblik zijn 1.166 namen bekend van Palestijnen die gedood werden tijdens het drie weken durende Gaza offensief Operation Cast Lead. Onder hen 709 terroristen. Vrouwen en -16 jarigen die gedood werden teruggevonden met een raketlanceerder of machinegeweer in hun handen, werden eveneens bij 'burgers' geteld.
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kluts niets door elkaar. Volgens jouw verwrongen ideologie waren al mijn stellingen gebaseerd op één bron: Hamas. Ik geef je vijfendertig andere bronnen. Daaruit distileer jij één miniem facet, met name
Citaat:
Jij noemt die Palestijnen natuurlijk 'terroristen' omdat Israël dat doet, maar zelf onafhankelijke informatie opzoeken zal waarschijnlijk teveel moeite zijn.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 november 2010 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |