![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u nog steeds voor N-VA stemmen ? | |||
Neen |
![]() ![]() ![]() |
29 | 27,88% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
44 | 42,31% |
Ik heb niet voor N-VA gestemd |
![]() ![]() ![]() |
31 | 29,81% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#182 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voila, net een telefoniste aan de lijn gehad om een poll af te nemen.
Het Franstalige meisje kon perfect Nederlands, maar misschien zegt het wel feit dat ze de namen van de Vlaamse politici verkeerd uitspreekt veel over het gebrek aan kennis over wat in politiek Vlaanderen leeft. |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Zijn er eigenlijk N-VA-stemmers die voor N-VA stemmen omwille van hun programma?
|
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beter Frans spreken en voet bij stuk houden dan in het Nederlands voor chantage zwichten. Want dit laatste kan in de duizend heuvelen van Franstalië even goed als extremisme worden uitgelegd, en levert niets op. Als ik BDW was, sprak ik juist Frans om gematigder over te komen en dús meer in de wacht te kunnen slepen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht écht niet dat de verantwoordelijken voor het beleid van de "état belgo-flamand" zichzelf en/of 'hun' land op de lijst van internationale paria's willen zien prijken. Die door u gegeven voorbeelden lijken mij dan ook dermate van de pot gerukt dat ik er maar beter aan doe daar niet dieper op in te gaan, me dunkt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() bespottelijk
Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 oktober 2010 om 18:43. |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() hoe lang gaat het duren vooraleer rosse mensen faciliteiten gaan opeisen?
only in belgium Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 oktober 2010 om 18:45. |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We gaan dus voor één kieskring met bescherming voor de minderheden. |
|
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit van internationale overeenkomsten gehoord die discriminatie verbieden? In Brussel zou het Europees Hof wel overuren moeten draaien om alle pestmaatregelen van de Franstaligen te behandelen.
|
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minderheden zijn voldoende beschermd op internationaal niveau. Als ze zich gediscrimineerd voelen dan kunnen ze naar Europa trekken. Maar onder het mom van 'bescherming van de minderheden' de mogelijkheid creëren dat de minderheid het land kompleet platlegt als zij hun goesting niet krijgen is totaal onverantwoord.
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén 'nationale' kieskring voor het 'nationale' parlement dat enkel bevoegd is voor 'nationaal' gebleven materie, mét een aan internationale normen beantwoordende bescherming voor de minderheden, en zonder enige privileges voor wie dan ook. Ik heb nu zelf ook een vraag: wie zijn 'we'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 5 oktober 2010 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We : Ik dacht dat jij voor één kieskring met bescherming van de minderheden te vinden was; en ik ben er voor te vinden. |
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat om wetten op maat van die meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Gaan 'wij' dan een partij oprichten?
|
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang de grondwettelijke rechten van de minderheid niet geschonden worden, is er geen enkel moreel bezwaar om een wetsvoorstel meerderheid tegen minderheid aan te nemen. Dit gebeurt overal elders ter wereld, dus waarom zou België daarop een uitzondering moeten vormen?
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat de bevoegdheden niet altijd op het juiste niveau (bestuurseenheid) zitten. 2 Ik ben niet aan 1 thema partijen. |
|
![]() |