![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik niet,maar veel meer dan jij denkt
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da's dan hun probleem, een proces hierover opstarten is compleet van de pot gerukt & een slecht precedent betreffende vrije meningsuiting.
Dit is een storm in een glas water, 't is nu nie alsof we nog niet wisten wat voor scheve zever die piepo's geloven eh
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() Ik zie hier volk genoeg van de linkse kliek die niets moet weten van een dergelijk proces. In mijn eerste post in deze draad heb ik zelfs geschreven dat ik de nieuwe open stijl van de kerk zeer kan smaken. Een proces daartegen beginnen is wel het domste dat je kan doen. Dat onze vriend Leonard en onze paus zich maar eens goed uitleven, hoe grover, hoe liever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() Hoezo, geen voeling met de leer? Leonard vertolkt hier net de essentie van de leer. De mensen mogen dat weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is wel één van de betere!
De katholieke leer raadt het af sexuele betrekking te hebben alvorens te huwen. Indien de negers zich daar dus aan houden zou de kans op verspreiding van aids heel wat kleiner zijn. Er is overigens al meermaals in de media verschenen dat vele negers in Afrika zich laten wijsmaken dat het verkrachten van baby's aids voorkomt... Wat dan ook meermaals gebeurd is. Verdere commentaar is overbodig lijkt me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Indien de negers gewoon condooms zouden mogen gebruiken ook. Stel je voor, mensen die neuken alvorens of buiten het huwelijk. Nee, die hebben het echt wel zelf gezocht. Over wereldvreemdheid gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koest, jongen, koest. Verslik u niet.
Laatst gewijzigd door lombas : 15 oktober 2010 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nouveau ??? Blijkbaar nog nooit Alexandra Colen bezig gehoord.
![]() |
#190 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mannekes toch. Indien ge niet katholiek zijt is er toch geen bezwaarlijk probleem? Of ga je me nu vertellen dat al die negers overtuigde katholieken zijn?
![]() Niemand verbiedt die negers om condooms te gebruiken hé. Ik zeg enkel hoe de kerk er over denkt. En dat d�*t mogelijk een deel van de verspreiding zou kunnen tegenhouden. Of ga je nu ontkennen dat onthouding aids kan voorkomen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Overigens, wat Mgr. Leonard zegt is ook enkel maar zijn mening die strookt met die van de katholieke kerk. Boei u daar niet in op indien ge niet gelovig zijt. Van mij mag elke moslim pleiten voor dit en dat. Maar zolang ik geen moslim ben boeit me dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard, want het zijn maar negers eh. Zijn we wel gewoon van uw soort.
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() De Kerk aanvallen en ondertussen handjes schudden met de islam
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Nu goed, zoals ik al eerder schreef, hoe meer van dit soort uitspraken ze doen, hoe liever dat ik het heb. Daarom vind ik het spijtig dat Alexandra Colen niet terug wat vaker aan het woord komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar lees je dat het 'maar' negers zijn? Gaan we racistisch doen? Ben ik al gewoon vanuit linkse hoek hoor, die racistische praat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je mijn onderschrift leest, weet je dat dit niet zo is.
![]() |
#198 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat: