![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
- Het is een eenzijdige verklaring van een vrouw, in een echtscheidingszaak. Blijkbaar is ze zelf niet heilig, want ze had kennelijk paperspray op zak (verboden wapen ?!) en ze hield zich niet aan een rechterlijk verbod de kinderen en haar ex te benaderen. - De Morgen bracht dit als groot verhaal op pagina 1. Voorgesteld als "feiten". De Morgen demonstreert hiermee alleen maar dat ze de grens niet kan trekken tussen objectieve journalistiek en subjectieve "opinie". VTM stak VRT links voorbij door in het nieuws dit ook als "feiten" weer te geven. Citaat:
De enige die een C4 verdienen zijn die De Morgen en VTM riool-journalisten.
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hierbij sluit het blok ieder 'collaboratie uit met: -Allochtonen -Vrouwen -Links gespuis -Vakbonden en Abeidersbeweging -Holebi's -"Politiek Correcte" Inetllectuelen -Jongeren (niet-NSV-ers) -Belgicisten (het grootste deel van het leger) -Alle Religieuzen (behalve Katholieken) -Iedereen die ooit in contact kwam met drugs ... Dus dwz; de enige waarmee ze kunnen collaboreren is een rechtse, Vlaams nationalistische, laagopgeleide, bejaarde, getrouwde, katholieke, autochtone, egoïstische en individualische man... Nu ligt dat percentage in onze bevolking niet bepaald hoog... Zo kan ik mij inbeelden dat ze aan te weinig actieve medewerkers geraken... En dat ze daarom zich niet kunnen permiteren het krapuul eruit te smijten.(de vraag is of dat ze dat anders wel zouden doen...)
![]() |
#183 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#184 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
8.500 berichten hierover op nl forum, gisteren 3500 berichten op dit forum twee strekkingen te onderscheiden 1.Vereycken had gelijk, zijn vrouw is een psichyatrisch geval, het is recht op zelfverdediging. De likse pers heeft het uigebracht. Het is een vooraf gepland complot om het VB in diskrediet te brengen. 2. VB militanten schrijven: Ik voel me al lang niet goed in sommige VB lokalen, ik vraag al lang dat de leiding grote kuis houdt. 3. Anderen, waaronder ondertekende stellen Wat de omstandigheden mogen zijn, men slaat niet op zijn vrouw, zeker niet in het bijzijn van de kinderen. Iemand met een publiek mandaat zou moeten beter weten, en zich zelfs niet laten provoceren. Zelfbeheersing is noodzakelijk. indien hij zijn vuisten had ingehouden was hij niet in de krant en op TV verschenen. De vraag naar deskundig politiek personeel blijft open en de vrees blijft intact. Dilbert zoekt verruimingskandidaten en is een adept van Verstrepen. Ik kende deze man niet. Ik wist dat hij bij drie TV zenders verwijderd was. De man liet mij echter een slechte indruk: geen inhoud en arrogant. Dit was een eerste indruk. Ik zoek verder. |
||
![]() |
![]() |
#185 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
PieterP moet bovendien leren tellen. Citaat:
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jammer, mijn indruk was fout. Ik meende dat u wel tot dialoog in staat was. |
|
![]() |
![]() |
#187 |
Gouverneur
|
![]() Politiek Platform Jurgen Verstrken
Wegens veel vragen, met alle plezier enkele antwoorden.... Waarom onafhankelijk? Omdat ik in alle eer en geweten niet wil veranderen. Door mijn onafhankelijke positie kan ik vandaag en morgen (indien verkozen) een oordeel vellen over standpunten en stemmingen zonder het partijprogramma te moeten raadplegen. Steeds vertrekkende vanuit een rationeel denken. Drugs? Roken en alcoholgebruik (misbruik) wordt hard aangepakt via campagnes en wodca acties. Softdruggebruik wordt dan weer met rust gelaten. Tegenstrijdig en jonge ouders hun grote angst is dat hun kinderen overmatig joints beginnen roken op school e.d. Vandaag joints, morgen XTC e.d.'omdat ze het toch gebruiken...' Islam? Godsdienstvrijheid maar we moeten er niet voor betalen via subsidie of belastingsgeld. Dat godsdiensten hun boontjes maar zelf doppen. Ik ben voor het Duitse systeem van kirchensteur. Moskee? Godsdienst en staat zijn niet gescheiden. Een gevaar voor Europa, surtout fundamentalisme. Koningshuis? Sperma bepaalt politieke macht en belastingsgeld. Niet meer van deze tijd. Ze mogen blijven bestaan echter zonder onze centen. Prinsen en prinsessen zijn altijd leuk vermaak. Migranten? Nieuwkomers moeten integreren en inburgeringscursus volgen met respect voor onze wetten én cultuur. Criminaliteit? Sowieso, voorbeeld van New York volgen. Zero tolerantie in probleemwijken. Media? Open liberale markt. Liefst meerdere sterke mediagroepen dan weinigen. Vlaanderen? Meer bevoegdheden. Splitsing sociale zekerheid en gezondheidszorg. Onderwijs? Laat ouders vrij kiezen tussen gemeenschaps & vrij onderwijs met hun eigen visie in lesgeven en intern reglement. Eenheidsworst is niet gewenst. Het is goed, laat het zo. Vrijheid van keuze is belangrijk. Besturen? begin eerst een met wetten en decreten af te schaffen i.p.v. nieuwe te maken. Democratie? Bindende referenda invoeren. Vrije meningsuiting? Opnemen in grondwet zoals in de VS. Alle beperkingen daarop afschaffen. ..... Voila. Alvast enkele punten. jurgen verstrepen, 2004-05-26 21:58:50 Met dit concept val te leven. Mits wat meer invulling kan je hier veel mensen achter krijgen Pieter P Ik ben vandaag nog altijd dezelfde persoon die 15 jaar talkradio presenteerde. Van al die jaren bestaan opnames, tapes en samenvattingen. Het geheugen is kort en ik ben bereid -naargelang ik goesting heb- te antwoorden op nog andere vragen en standpunten. Debatten op tv en radio? Zoals ik ze wil en zoals ik daar wil zitten en wil (wel of niet) antwoorden. Ik ben niet van plan om naar de mond te praten omdat dat 'meer kiezers' zou opleveren. Ik ben wie ik ben, punt andere lijn. Al de rest is gezever en gespeculeer. jurgen verstrepen, 2004-05-26 21:58:50 Met belangstelling heb ik de komst van Verstrepen gezien op TV. Ik was ten zwaarste ontgoocheld, geen inhoud en arrogant. Ondertussen heb ik deze zaak verder opgevolgd. Enerzijds stel ik vast dat de komst van Verstrepen bij VB niet evident is en dat zich bij de militanten reeds vraagtekens rijzen. Anderzijds heb ik mijn twijfels over deze man. De heer Verstrepen heeft nu blijkbaar goesting gehad om wat dingen op papier te zetten. Met het concept is niets mis. Na wat invulling en onderbouw kan ik dit steunen. Doch hij zal het nooit realiseren. Het is een IK IK IK persoon, EGO kwadraat, zowel verbaal als in lichaamstaal, vermoedelijk zeer intelligent, waarschijnlijk rebel en contrarian. Ik heb in het bedrijfsleven veel dergelijke mensen ontmoet. Bijna allen zijn mislukt.Succesfatoren bij het slagen van een project is een positieve visie, verdraagzaamheid, teamgeest en zin voor pragmatisme en timing. Emotionele intelligentie. Het probleem met dit soort mensen is, dat hun project waar ze verantwoordelijk voor zijn, mislukt, doch dat zij dan de schuld op derden steken: ik heb onbekwame medewerkers, men heeft mij gesaboteerd, men begrijpt mij niet en dies meer. Het feit dat de heer Verstrepen reeds door drie TV zenders bedankt werd voor zijn diensten, verwijst misschien in deze richting. Het VB is duidelijk aan vernieuwing en verruiming van haar politiek personeel toe. Dat is althans wat haar Voorzitter verklaard heeft. Op dit ogenblik kan ze haar delstellingen niet realiseren, zelfs niet met een stembusoverwinning, en dit wegens gebrek aan bondgenoten en gebrek aan dialoog. Bovendien bevinden zich bij de kaders en bij de iliatanten personen die de zaak meer compromitteren dan vooruithelpen. VB is op dit ogenblik geen concreet alternatief om Verhofstadt naar Toscanië te sturen, en Di Rupo en Michel een toontje lager te laten zingen en dat er een concreet Vlaams front ontstaat. |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#189 |
Vreemdeling
|
![]() Natuurlijk gaan ze een antwoord hebben? De vrouw was gevaarlijk..
Zij is niet heilig.... Belachelijk gewoon;;; Ik heb geen schram of blauwe plek gezien op hem en als het zelfverdediging is dan sla je 1 keer maar niet zodanig dat iemand zijn gezicht bijna verminkt is.... Een blijk van zwakheid en een blijk dat hij geen zelfbeheersing heeft.. Dat mijn heren is geen excuus om iemand zwaar te verwonden.. |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Oei, dat wist ik niet. Ik twijfelde nog een beetje maar nu weet ik het wel zeker: nooit gaat mijn stem naar het Vlaams Blok!
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#194 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe het met die klacht loopt? Geen idee, ik ben verhoord in januari j.l., daar werd een PV van opgemaakt en sindsdien niks meer. Misschien dat het gerecht dringender zaken op te lossen heeft (bandieten veroordelen bv) dan zich in te laten met zinloze twisten op het internet?
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak de vergelijking met de aangehaalde geschriften en programmapunten en vertel ons dan hoe het er dan "werkelijk" staat volgens U. |
|
![]() |