![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Europees Commissaris
|
![]() Precies. Straddle is nog verder heen dan Gun. In het verleden heb ik trouwens met ERLICH hilarische discussies gevoerd over de Tweede Wereldoorlog waar hij meende dat de Geallieerden de Tweede Wereldoorlog hebben uitgelokt met een verdedigspact met Polen. Zulke types zet je meteen schaakmat en stoppen met reageren vanwege hun totale onnozelheid. Figuren als Gun en Straddle zijn echter zo verstrikt geraakt in een web van samenzweringen dat ze in ieder tegenargument weer een complot zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Niet �*lles is een complot. Er bestonden twee threads met dezelfde naam, deze zijn samengevoegd. Daarnaast heeft de moderatie off-topic-berichten en berichten met persoonlijke aanvallen verwijderd. Gelieve het op de man spelen voortaan achterwege te laten. Zo niet volgen er sancties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() Geachte, Los van deze ''objectieve'' interventie, moeten we het maar normaal en beleefd vinden dat er zonder 1 enkel bericht een 20 tal berichten zonder meer geschrapt worden? Geen complotten, we zijn immers allemaal helderziende niewaar.
![]() |
#186 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dit on topic? Citaat:
Ook voor de on topic remarks en het zuiveren van de draad, bedankt.
![]() |
![]() |
#187 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank, Kallikles
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De oplossing van al onze "problemen" ligt simpelweg in deze ene vraag. We moeten weer leren omgaan met elkaar en onze realiteit moet dringend werkelijk kritisch bekeken worden. De ingeslagen weg sleurt enkel individu mee in een chronische neerwaartse spiraal der verdoemenis en miserie. Iets wat we onszelf en onze medemens op allerlei bewustheid niveaus aandoen. Enkel als daar verandering in komt is er een bloeiende toekomst voor ons weggelegd. De werkelijke verlichting. Ik vrees echter dat ze niet spontaan meer kan komen en pas als we op de rand van totale uitsterving staan er een sprankeltje hoop is dat we eindelijk het leven her-evalueren en uit gemaakte fouten leren ipv ze steeds te herhalen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Parlementslid
|
![]() Zolang er religie bestaat, zal de mens strijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar die blijven onbestraft jammer genoeg. Maar ik begrijp heel goed dat het voor de moderatie dansen op een slappe koord is.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 28 oktober 2010 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
|
![]() Citaat:
Liever dat dan mensen beschuldigen dat ze een ander dood willen éh liberalist ![]() Denk jij dat er wel te discussiëren valt met islambashers?
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Mijn grootvader is op vakantie. Je gaf zelf toch al een antwoord?
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het hier over mensen die op jou specifiek bashen, of op de Islam? Want in dit geval gaat het mij niet eens zozeer om Straddles belachelijke ideeën, maar veel meer om zijn scheld op mijn persoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Probeer maar eens in te gaan op zijn reacties ipv te janken. Jij en anderen kunnen alleen maar van deze wijze man leren. Probeer eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nee, ik blijf die trol op mijn negeerlijst houden en dat is mijn goed recht. En nee, het is geen wijze man. Het zou me sterker nog verbazen of hij wel de juiste combinatie chromosomen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
![]() Citaat:
Vanwaar haal jij dat ik niet tegen kritiek kan? Jij leest gewoon wat je wilt lezen. Ik heb het niet over zijn persoonlijke aanvallen, ik heb het over de inhoud van zn reacties. Het probleem is dat jij en anderen gewoon niet op zijn reacties durven in te gaan. Het is uiteraard jouw goed recht om hem op jouw negeerlijst te zetten. Doe ermee wat je wilt. Dat was natuurlijk mijn punt niet.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 oktober 2010 om 21:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||