![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Ik ben niet de N-VA, ik ben er wel lid van. 2. De gelukzoekers onder de asielzoekers kosten ons land (te)veel geld, geld dat we niet kunnen uitgeven voor onze eigen mensen, geld dat we moeten afnemen van de hardwerkende mensen, die een uitzicht hebben op een pensioen dat iets hoger ligt dan het leefloon. 3. Geen enkel land kan het zich permiteren om zoveel (procentueel) op te vangen zoals België momenteel. 4. - N-VA is er voorstander van om de uitgeprocedeerden (die binnen 5 dagen het land moeten verlaten) niet meer op te vangen. - N-VA wil een lijst aanleggen met "veilige landen", mensen die vandaar komen, krijgen een spoedbehandeling en worden meer dan waarschijnlijk terug uitgewezen. N-VA wil hierdoor het aanzuigeffect temperen en de echte asielzoekers een humaan onderdak geven.
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belastingen dienen inderdaad ook om de asielindustrie te bekostigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht kunnen de pensioenen dan wat omhoog, of kan er wat meer geld naar het onderwijs, of kan de belasting op de laagste lonen wat omlaag, of ...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Burgemeester
|
![]() belgie een derde wereld land...
nanana Doordat er geen regering is kunnen alle bezuinigingsmaatregelen niet door gaan waar onze buren mee te kampen hebben met hun regereingen. dus eh ik eet er geen boterham minder om en die kazernes met 4000 bedden .... jaja waar is dat? dat geloof je toch zelf niet? dat is helemaal niet zo gemakkelijk zo een kazerne open te krijgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eerlijk gezegd geloof ik er al een tijdje niet meer in...
Ik hoop dat er snel organisaties komen die "de neutraliteit" verklaren tussen religie en politiek, waarbij allochtonen/autochtonen/religieuzen/atheïsten/.. zich kunnen aansluiten en binnen de eigen organisatie tot zelfs gebieden in België naast elkaar kunnen leven, waaruit iedere rechtse/linkse/religieuze/a-religieuze - fanatici worden gebannen. bah wat erger ik me aan bange-bevooroordeelde Vlamingen en allochtone rotjongeren op straat... Als het aan mij lag, stak ik ze allen in 1 grote ruimte tot ze elkaar levend hebben verslonden, zodat we er vanaf zijn. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 12 december 2010 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |