Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2010, 12:12   #181
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
goed hart hebben laten zien...terwijl er niets buitengewoons aan moet zijn)

maar goed, onze modale vlaming kan geen rusthuisfactuur meer betalen omwille van de asielzoekers...Goed te weten dat het NVA er zo over denkt, ze krijgen alvast mijn stem niet meer, zoveel is zeker.
Hier ga je weeral volkomen uit de bocht:

1.
Ik ben niet de N-VA, ik ben er wel lid van.
2.
De gelukzoekers onder de asielzoekers kosten ons land (te)veel geld, geld dat we niet kunnen uitgeven voor onze eigen mensen, geld dat we moeten afnemen van de hardwerkende mensen, die een uitzicht hebben op een pensioen dat iets hoger ligt dan het leefloon.
3.
Geen enkel land kan het zich permiteren om zoveel (procentueel) op te vangen zoals België momenteel.
4.
- N-VA is er voorstander van om de uitgeprocedeerden (die binnen 5 dagen het land moeten verlaten) niet meer op te vangen.
- N-VA wil een lijst aanleggen met "veilige landen", mensen die vandaar komen, krijgen een spoedbehandeling en worden meer dan waarschijnlijk terug uitgewezen.
N-VA wil hierdoor het aanzuigeffect temperen en de echte asielzoekers een humaan onderdak geven.
Oud 11 december 2010, 12:13   #182
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus uw oplossing is = die mensen slecht behandelen.

Het jammere is dat hier ellenlange discussies wordt gevoerd door hypocrieten die beweren geen racist te zijn, maar eigenlijk allochtonen nooit of te nimmer hun huis willen verhuren of ze aanwerven in hun zaak. (of ze hebben geen andere keuze...dan mss..met veel tralalala dat ze hun goed hart hebben laten zien...terwijl er niets buitengewoons aan moet zijn)

maar goed, onze modale vlaming kan geen rusthuisfactuur meer betalen omwille van de asielzoekers...Goed te weten dat het NVA er zo over denkt, ze krijgen alvast mijn stem niet meer, zoveel is zeker.

EDIT: welke zijn de partijen die de eigen criminaliteit in belgie ook zien? Welke ons veel meer kost dan 20K leefloners? Belasting betaald door electrabel zou al leuk zijn nietwaar? (och, dit werkt relativerend tov het _echte_ probleem?, kijk dan naar de post hiervoor...)
Het één sluit het ander niet uit. Maar ja, om dat te begrijpen ....
Oud 11 december 2010, 12:48   #183
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus uw oplossing is = die mensen slecht behandelen.
Dus mij niet laten oplichten = mensen slecht behandelen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 12:51   #184
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het jammere is dat hier ellenlange discussies wordt gevoerd door hypocrieten die beweren geen racist te zijn, maar eigenlijk allochtonen nooit of te nimmer hun huis willen verhuren of ze aanwerven in hun zaak. (of ze hebben geen andere keuze...dan mss..met veel tralalala dat ze hun goed hart hebben laten zien...terwijl er niets buitengewoons aan moet zijn)
Wat heeft dat nu met illegalen te maken ?
Oud 11 december 2010, 12:56   #185
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De modale vlaming heeft te weinig over door te hoge belastingen.
Belastingen dienen inderdaad ook om de asielindustrie te bekostigen.
Oud 11 december 2010, 12:59   #186
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
EDIT: welke zijn de partijen die de eigen criminaliteit in belgie ook zien? Welke ons veel meer kost dan 20K leefloners? Belasting betaald door electrabel zou al leuk zijn nietwaar? (och, dit werkt relativerend tov het _echte_ probleem?, kijk dan naar de post hiervoor...)
Natuurlijk.
Wellicht kunnen de pensioenen dan wat omhoog, of kan er wat meer geld naar het onderwijs, of kan de belasting op de laagste lonen wat omlaag, of ......
Oud 11 december 2010, 22:21   #187
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

belgie een derde wereld land...
nanana

Doordat er geen regering is kunnen alle bezuinigingsmaatregelen niet door gaan waar onze buren mee te kampen hebben met hun regereingen.

dus eh
ik eet er geen boterham minder om
en die kazernes met 4000 bedden .... jaja
waar is dat?
dat geloof je toch zelf niet?
dat is helemaal niet zo gemakkelijk zo een kazerne open te krijgen...
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 18:39   #188
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Eerlijk gezegd geloof ik er al een tijdje niet meer in...

Ik hoop dat er snel organisaties komen die "de neutraliteit" verklaren tussen religie en politiek, waarbij allochtonen/autochtonen/religieuzen/atheïsten/.. zich kunnen aansluiten en binnen de eigen organisatie tot zelfs gebieden in België naast elkaar kunnen leven, waaruit iedere rechtse/linkse/religieuze/a-religieuze - fanatici worden gebannen.

bah wat erger ik me aan bange-bevooroordeelde Vlamingen en allochtone rotjongeren op straat... Als het aan mij lag, stak ik ze allen in 1 grote ruimte tot ze elkaar levend hebben verslonden, zodat we er vanaf zijn.

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 12 december 2010 om 18:40.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 22:17   #189
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd geloof ik er al een tijdje niet meer in...

Ik hoop dat er snel organisaties komen die "de neutraliteit" verklaren tussen religie en politiek, waarbij allochtonen/autochtonen/religieuzen/atheïsten/.. zich kunnen aansluiten en binnen de eigen organisatie tot zelfs gebieden in België naast elkaar kunnen leven, waaruit iedere rechtse/linkse/religieuze/a-religieuze - fanatici worden gebannen.

bah wat erger ik me aan bange-bevooroordeelde Vlamingen en allochtone rotjongeren op straat... Als het aan mij lag, stak ik ze allen in 1 grote ruimte tot ze elkaar levend hebben verslonden, zodat we er vanaf zijn.
2 Wensdromen...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be