![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft christendom, nazisme of facisme te maken met een onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister
|
![]() Uw post bewijst zowat mijn punt. U geeft toe dat u over een troebel en eenzijdig wereldbeeld beschikt?
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat onderscheid gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en het nazisme, fascisme en islamisme maken natuurlijk wèl onderscheid, uitsluiting, beperking of of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong dus daar mag je geen/wel kritiek op hebben? nu ben ik even de weg kwijt. Wat zal het zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Staatssecretaris
|
![]() Er zijn zeker problemen met islam, ik denk niet dat er iemand dat ontkent. Maar de draden worden enkel opgestart met de bedoeling om wat simplistische quotes te gooien en men mag vooral niet uitwijden of nuanceren. Elke misdaad door een moslim is een misdaad door de koran en mensen en de hele menselijke natuur bestaat binnen de islam niet.
Als men ee draad opent onderwerpt men het topic aan verschillende perspectieven en moet men ook daar een gesprek rond kunnen voeren. Als men een er een one-man show van wil maken, begin dan een blog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 december 2010 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen , dermee da'k me afvraag waarom 't misdienaartje zomaar zegt ''t Is al goe" ...
Of 't moest zijn dat als we de lijn doortrekken van haat tegen dit of dat ook uw haatposts tegen de Heilige kerk u zullen raken ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Oei, loopt de beerput over?
Misschien tijd om weer wat str*nt weg te pompen in de vorm van enkele welgemikte bannetjes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Neen, ik weet niet zo veel af van de islam als jij en andere imams.
Hoe oud Aïsha toen was, is niet eenduidig te achterhalen. http://www.flw.ugent.be/cie/bogaert/bogaert39.htm Ik weet dat je de bovenstaande bron niet wil aanvaarden omdat ze niet in je kraam past, ze is nochtans ruim gedocumenteerd. Ik geef toch even het besluit, voor degenen die wel nog open geest hebben. BESLUIT Op grond van de islamitische bronnen is niet met 100% zekerheid te zeggen hoe oud Aisha was bij haar huwelijk, maar als zij op 9-jarige leeftijd trouwde, was dit niet onwelvoeglijk voor haar tijd. Ook in onze streken lag de huwbare leeftijd in de pre-moderne samenlevingen rond deze leeftijd en werd de stap van kindertijd naar volwassenheid zonder tussenliggende lange adolescentie gezet. Pas de voorbije 150 jaar werd parallel met de ingrijpende veranderingen in de samenleving en demografie ten gevolge van de industrialisatie de leeftijd van meerderjarigheid geleidelijk opgetrokken. Dergelijke leeftijdsgrenzen hangen samen met de structuur en demografie van een pre-moderne samenleving en met de veel lagere algemene levensverwachting die toen gold. Historische informatie dient bekeken te worden in de context van de periode waarin ze zich voordeed, niet vanuit een waarde-oordeel dat men enkele honderden jaren later zou uitspreken mochten dezelfde feiten zich vandaag voordoen. Profeet Mohamed op grond van zijn huwelijk met Aisha een pedofiel noemen, getuigt op zijn minst van onwetendheid, op zijn slechtst van kwaadwilligheid en is hoe dan ook een ernstige vorm van laster. Laster houdt in dat men iemand - in dit geval profeet Mohamed - in het openbaar ten onrechte beschuldigt van feiten die niet waar zijn met als doel zijn reputatie te ruïneren [44]. En zoals altijd het geval is met laster, zegt dit iets over denkwereld van diegene die de laster uitspreekt, maar niets over diegene die belasterd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat je dat eens zegt, tot daaraan toe, maar wat grimbergen doet is niets anders dan trollen. Zijn of haar berichten zijn zo dramatisch dat het een karikatuur wordt. En nogmaals: hij/zij is lang niet de enige.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 26 december 2010 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en waarom is kritiek op islam dan racisme en kritiek op Rome niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een oude bok van 50 die een kind van NEGEN neukt IS EEN PEDOFIEL! wat wil jij er anders van maken? een HEILIGE? Het is niet omdat homosexualiteit ondertussen algemeen aanvaard wordt dat iedereen dan maar homo wordt? Ik krijg in ieder geval geen sexuele oprispingen bij het zien van lesbische vrouwen. een oude bok van 53 die een kind van NEGEN neukt IS EEN PEDOFIEL! Een kind van 9 is helemaal nog niet sexueel volgroeid, iemand die op kinderlijfjes valt IS EEN PEDOFIEL. Deze dingen willen ontkennen getuigt van het allerlaagste niveau! Jij had toch een dochter meen ik?
|
![]() |
![]() |