![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...verleden.dhtml
http://www.gva.be/nieuws/media-en-cu...overleden.aspx Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een rasacteur. Zo van het type dat ze niet veel meer maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() Jef was echt een monument, zoals ze zeggen. Die man heeft zoveel gedaan, zoveel rollen gespeeld en is toch altijd heel gewoon gebleven. Eén van zijn mooiste rollen (volgens mij) was als "Charelke Dop". Schitterend gewoon. Ik weet dat Jef zijn laatste jaren doorgebracht heeft in een RVT hier in de buurt en dat hij ook daar het niet kon nalaten om zijn medebewoners te entertainen.
R.I.P., Jef en veel sterkte aan zijn familieleden. (zijn dochter heb ik verschillende malen persoonlijk ontmoet; ik hoop dat zij heel veel steun krijgt . Zo'n lieve vrouw; de goedheid zelve). |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een uitdrukking mijn beste.
![]() |
#187 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zangeres La Esterella is maandagavond in een Antwerps ziekenhuis overleden, zo werd vernomen van het rusthuis waar ze verbleef. Ze werd 91 jaar. De zangeres met de zware stem was vooral bekend van haar hit 'Oh! Lieve Vrouwentoren'. (bron HLN)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zonder zeveren, ik dacht dat die al een paar jaar terug overleden was. Ik wist echt niet dat die nog leefde. Wel een gezegende leeftijd om te mogen gaan.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 12 april 2011 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() Je was wellicht niet de enige die dacht dat La Esterella reeds enkele jaren dood was. Een monument is wederom gesneuveld.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() La Esterella
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() De actrice Marie-France Pisier (66) werd in de nacht van zaterdag op zondag levensloos aangetroffen in het zwembad van haar vakantiewoning in Saint-Cyr-sur-Mer (Var). De precieze omstandigheden van haar overlijden zijn op heden nog onbekend.
La suprême élégance qui naît de la plus parfaite simplicité…. Laatst gewijzigd door Gwylan : 24 april 2011 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Marie-France Pisier (nou ja, eigenlijk mevrouw Funck-Brentano) was overigens een schoolvoorbeeld van iemand met heel wat talent, cultuur en vakkennis, die het niet nodig vond om de star uit te hangen. Hoe bekend zij in Vlaanderen was weet ik niet, maar voor ons was zij in ieder geval een grote dame. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Albrecht Moortgat is vorige week overleden op 79-jarige leeftijd. Dat schrijft Het Nieuwsblad. Onder zijn leiding evolueerde de brouwerij Moortgat van een kleine lokale brouwerij naar een nationale. Hij maakte het door zijn vader gelanceerde Duvelbier in heel België en Nederland bekend.
Bert Moortgat, zoals hij genoemd werd, nam de brouwerij in de jaren vijftig over van zijn vader, Albert Moortgat. In 1994 trok hij er zich helemaal uit terug. Hij heeft drie dochters, die niet actief zijn in de brouwerij. (belga/sam) http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...verleden.dhtml Laatst gewijzigd door manta : 3 mei 2011 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laten we hem gedenken met een duvelke of 15 ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Duitse zakenman, fotograaf en playboy Gunter Sachs heeft gisteren in zijn huis in Zwitserland op 78-jarige leeftijd zelfmoord gepleegd. Dat melden Duitse media. Hij zou zichzelf in het wintersportplaatsje Gstaad dood hebben geschoten.
Sachs werd onder meer bekend door zijn huwelijk met de Franse actrice Brigitte Bardot. In 1966 trouwde het koppel in stijl, maar aan het glamourhuwelijk kwam drie jaar later een einde. Kunstenaar Sachs werd in 1932 geboren in een rijke familie. Hij werd in de jaren zestig en zeventig beroemd om zijn flamboyante levensstijl. Ondanks zijn imago van eeuwige playboy zag hij zichzelf het liefst als een kunstenaar. Hij maakte furore als fotograaf en kunstverzamelaar. Dankzij zijn slapeloosheid kon hij de twee leefstijlen succesvol combineren. Hij was onder meer bevriend met kunstenaars als Magritte, Warhol en Dali. ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 8 mei 2011 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn dochters.
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: