![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie-Rose Morel was een fantastische dame mooi, intelligent en welbespraakt. Zij was heel sterk in debat en discussie, had argumenten in overvloed en kon overtuigen en bezielen.
Ze heeft gevochten en gestreden met ongelijke wapens tegen de vreselijke ziekte, maar jammerlijk de strijd verloren. Natuurlijk gaan mijn gedachten naar die twee schattige kindjes die zonder mama verder door het leven moeten. Maar Frank zal er goed voor zorgen, dat wist Marie-Rose net als de vele vrienden. Hun huwelijk houdt meer gezond verstand in dan je terug kan vinden in heel het parlement. Marie-Rose bedankt voor alles wat je ooit deed voor de Vlaamse zaak. Rust nu in vrede. "Honi soit qui mal y pense !"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben juist ontgoocheld in Ter Zake van gisteren.
Niet omtrent de woorden van Seghers, die terecht verontwaardigd was over het blitzoptreden van De Winter bv wat ik hem ook kwalijk neem. Verdorie de enigste politicus op het moment die openlijk live op TV moet komen zijn zegske doen ![]() Maar al dat gezwam omtrent haar "erfenis". ![]() "was ze niet belangrijker voor kanker dan als politica?". Om te kotsen.
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
Het is gewoonweg pure vrouwendiscriminatie. Een vrouw mag naast de politiek perfect poppetje spelen maar belangrijk binnen een partij hmmmm liever niet. De Winter zal graag gekeken hebben.
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze wilde het VB veranderen, softer maken, milder maken, ze wilde af van de harde lijn van het VB. Dat maakt haar tot persona non-grata. Chapeau voor de dame, ik geniet nog van de haast ontelbare YouTube filmpjes waar ze van leer trok in het Vlaams Parlement. Dat ze in vrede moge rusten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is ook een paar keer de mist in gegaan en dat werd haar door Dewinter en Co niet in dank afgenomen. Ze is dood, spijtig want dat wens ik zelfs politiekers van partijen die lijnrecht tegenover mijn gedachtengoed staan niet toe. Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 februari 2011 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() Zomaar een opmerking.
Denk ook eens aan de levenden en hoe je daar mee omgaat. Dit is veel belangrijker dan alle lof-woorden bij een overlijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat dat stuk vuil de dodelijkste kater van zijn leven heeft. Idd, Debie, het haatmonster, werd met belastinggeld betaald, helaas. Nu nog waarschijnlijk, via de blokdotatie. Laatst gewijzigd door filosoof : 10 februari 2011 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Gouverneur
|
![]() Vergeet niet dat duizenden met kanker een even harde,moedige strijd hebben geleverd en leveren,zij was een BV,en kwam in het nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
|
![]() Citaat:
Waar vind ik die kotssmiley hier ergens?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 10 februari 2011 om 20:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
zij was een gezicht VOOR die strijdende mensen. ze helpt mensen sensibiliseren. En gelukkig winnen sommigen trouwens wel. En zie, je spreekt er nu zelf al weer over sinds haar overlijden! Job well done, Marie-rose. Mensen wakker schudden.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 februari 2011 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haalde ik in een andere topic ook al aan. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Ik verzeker u: marie rose morel leeft daar verder. Soms is men blij dat iémand temninste aandacht krijgt zonder dat men zelf aandacht moet zoeken. Het is toch vreemd: plotseling reacties over hoe erg het allemaal niet is voor anderen ... Het is bijna alsof er een sfeer is van intimidatie: "alstublief zwijg over kanker, want er zijn er nog" ![]() Verwijzen naar anderen om deze draad te smoren is in mijn ogen allemaal puur egoïsme.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 februari 2011 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het is natuurlijk volstrekt ondenkbaar dat iemand van mening verandert na het overlijden van een medemens, nietwaar? Zeker als het zo'n vermaledijde allochtoon is!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 februari 2011 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of dat nu een allochtoon of autochoon was geweest, mijn gedacht over die hypocriete houding was juist hetzelfde geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe je dat zelf niet?
Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |