![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() jouw gepruttel is totaal naast de kwestie
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Naast UW kwestie, wellicht. Als er één ding is wat ik in deze draad leerde, is dat de zichzelf bekroonde intellectuelen dikwijls zodanig wereldvreemd geworden zijn, dat ze hun eigen kromme visie door niemand laten bekritiseren.
Als iemand het aandurft om te twijfelen aan hun ideeën, wordt die meteen bedolven onder een kanonnade van scheldwoorden en kleinerende opmerkingen. Wat een schitterende geesten zijn jullie. Vol van jezelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die discussie is hier trouwens al uitvoerig aanbod gekomen http://forum.politics.be/showthread.php?t=119559
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 10 februari 2011 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() Artisjok, zet die oogkleppen toch eens af en breek uit die pose die je altijd aanneemt.
Mij interesseert die sheikh voor geen kloten! Het wordt tijd dat ze daar geen sheikhs meer voor nodig hebben, dat ze verdomme zelf eens leren nadenken!!! Snap je dat nu écht niet of doe je alsof je zo dom bent?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat Sharia for Belgium hoegenaamd iets lijkt voor te stellen is het louter door hun schreeuwige manier van doen en door de overmatige aandacht die eraan besteed wordt, door media, door het internet en uiteraard door heren als Filip Dewinter die SFB zien als het gedroomde middel ter bewijzing van het eigen grote gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deels heb je gelijk wat betreft het opkloppen via de kranten Doch je mag niet vergeten dat sommigen op de ziekte in paliatieve vorm van Morel de champagne reeds hadden klaargezet en dit openbaar op facebook hadden gepubliceerd. Waarschijnlijk ben jij een gezond mens - Ik niet en ben meer dan 80% invalide. (gelukkig ben ik nog niet paliatief) Morel was en is en zal een boegbeeld worden/zijn voor alle chronisch zieken en zeker voor kankerpatienten. Morel opent de ernst van die ziekte , zij trekt terug de aandacht hoe machteloos wij staan tov kanker en zij maakt de mensen wakker dat IEDEREEN dit kan overkomen. Indien jij vindt dat ze teveel aandacht hieraan besteden, waarom typ je dan hier een ongepaste reactie (blijf hier dan weg) Ik hoop voor jou dat je tot je 100 jaar gezond kan blijven - Morel was er amper 38 Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 11 februari 2011 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bewondering heeft ze daarvoor; hopelijk overkomt het u nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan enkel maar pruttelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ontelbare positieve lezersbrieven, ook zij die haar politiek standpunten helemaal niet deelden, zegt genoeg. Morel heeft op het gebied van het in beeld brengen van kanker veel meer verwezenlijkt dan eender welk spotje op tv. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 februari 2011 om 03:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die een beetje kan lezen ziet direct dat het niet over MRM gaat, maar over Valérie Seyns die schrijft over haar uitbatingsvergunning (laten we hopen dat het einde nu eindelijk in zicht is). Een vriendin wil mee komen drinken en krijgt een chauffeur aangeboden; En de vriendin van de ex van MRM zegt héhé.... wat ze later heeft verwijderd. DAT IS HET SERPENT! Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 11 februari 2011 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Dat is allemaal naast de kwestie. Morel heeft moedig gevochten. Net zoals veel andere terminale moeders met kinderen vechten of vochten tegen deze ziekte. Alleen komen die nooit in de kranten. Morel werd een hype en een media-ster omdat ze de publiciteit zocht, die ook kreeg omdat ze bekend was . En dus voor de kranten een goed verhaal was. Een verhaal dat de oplagen deed stijgen. Zo zit het in mekaar.
Laatst gewijzigd door system : 11 februari 2011 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben eens benieuwd, eens het stof neergedwarreld is, hoe diep je je pen in vitriool zal dopen.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 11 februari 2011 om 12:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je afkeer van MRM én haar publieke strijd maak je meer dan duidelijk en je onverschilligheid t.o.v. blijf je onderstrepen. Als het axelle red of joelle milquet dat zou overkomen, zou je moord en brand schreeuwen, mocht er een flamingant zo reageren zoals jij dat gedaan hebt. Je noemt het een hype, een negatief beladen woord. Vergeten dat je suggereerde (...al dan niet vrijwillig ...) dat haar strijd in de media haar opgedrongen werd uit politieke (en electorale) overwegingen? Ook jij had de kans om te zwijgen, maar dat is moeilijk, hé, als je áltijd gelijk hebt. Iemand moet toch de verkeerde wereld hun fouten doen inzien.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 11 februari 2011 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mocht nadame Non hetzelfde overkomen, ik zou hetzelfde zeggen, moest het verhaal zich op die manier ontwikkelen. |
|
![]() |
![]() |