Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2011, 12:55   #181
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
aeeaeaeaeaeaeaeaeaaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeeeaeae aeaeaeeaeaeaeaeaeeaeaeaeaeeaeeaaaaaaaaaaaaaaeaeaee aeaeeaeaeaeaeaeeaeaeaeaeaeaeeaeaeaeaeeaeaea....... ...........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !

Een hoofddoek!!!! vLuchten kwezeltjes, vluchten!!!!!!!

aeeaeaeaeaeaeaeaeaaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeeeaeae aeaeaeeaeaeaeaeaeeaeaeaeaeeaeeaaaaaaaaaaaaaaeaeaee aeaeeaeaeaeaeaeeaeaeaeaeaeaeeaeaeaeaeeaeaea....... ...........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Drugs maakt meer kapot dan je lief is ...
Of is dit een typisch links postje ?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2011, 13:09   #182
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Ja zo is hem maar net. Toen die enquete begon en ik er kennis van nam was 87% tegen hoofddoek.
Op donderdag middag ( dus niet na het vrijdaggebed)was het gedaald tot 71% en 2 uur later tot 58%. Een uur later 46%.
Ik heb het bijgehouden vanwege een gokje. Ik stelde dat ze op een resultaat van 3/4 voor hoofddoek zouden mikken. De andere stelde 2/3 De weddenschap heb ik verloren: het werd 2/3.
sneu! ik had zo gehoopt dat het via het vrijdaggebed in de gang was gezet!

ze zijn er dus zelf opgekomen?
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2011, 13:29   #183
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
sneu! ik had zo gehoopt dat het via het vrijdaggebed in de gang was gezet!

ze zijn er dus zelf opgekomen?
Of 'ze' er zelf op gekomen zijn weet ik niet, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat er door iemand, of een paar iemanden, al dan niet met de zegen van een (cyber-)imam, een sms-actie is opgezet om alle broeders en zusters op te roepen even te gaan stemmen.
Een beetje zoals dat ook gebeurt wanneer men een aanvaring heeft met een enkele allahtoonse verrijker; aanvankelijk is het er slechts eentje, die dan vervolgens woest op de knopkes van zijn GSM'eke gaat rammen, en binnen de korste keren zijn het er twintig geworden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2011, 16:33   #184
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Op de site van vacature.com, antwoordt 67% op de vraag "Vind jij ontslag omwille van een hoofddoek discriminatie?" met "Ja, ik vind het discriminerend"
Welk ontslag?
Welke discriminatie?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2011, 20:36   #185
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
betwijfel je nu dat de meerderheid vindt dat het verbieden van de hoofddoek NIET discriminerend is?
Citaat:
de meerderheid
Welke meerderheid? de meerderheid van de toevalige 20 bezoekers van die site die avond?
Nogal reprentatief.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2011, 20:53   #186
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stiertje Bekijk bericht
Deftige klanten zouden niet afkomen met zo een bekrompenheid.

De klant is dom, achterlijk en vooral een angsthaas.
Los van het feit dat je dringend het cliënteel aan de Genkse Hema eens van naderbij moet bekijken en je ongelofelijk blijk geeft van simplismen, stel ik me de vraag hoe je de Islam noemt?
Daar maakt men kabaal over heel wat meer regeltjes dan al of niet een sluier dragen.
Oud 13 maart 2011, 20:59   #187
Groentje-18

Standaard

Citaat:
maar nee, simpel toch:

de eerste dagen was het de werkende vlaming die a) op de hoogte was en b) zijn mening snel te kennen gaf en c) rustig verder werkte.

De volgende dagen sijpelde het nieuws over het hoofddoekgeval op het ritme van de islamiet rustig door in de muzelmaanse bevolkingsgroep. Dezen wachtten rustig af tot vrijdag. Vrijdag heeft de imam gezegd dat ze op het knopje "JA" moesten duwen, en kijk: de cijfers schoten de hoogte in.

Wachten tot de imam gezegd heeft wat ze moesten denken hé! stel je voor dat ze tot zondag moesten wachten tot de pastoor vanop de kansel zijn voorkeur oplegde. D�*t zou pas erg zijn.
Toen werd er uitgelegd dat het soms belangrijk is om ook eens naar Vlaamse of Nederlandstalige websites te surfen, zelfs als je er werk tegen het lijf kon lopen...
Oud 13 maart 2011, 22:04   #188
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Eremoorden gebeuren wel eens. Maar niet bij Vlamingen, want die hebben geen eer.
Je maakt je belachelijk met dat soort nietszeggende oneliners. Ik vind het trouwens stuitend dat je blijkbaar nogal snel over het gruwelijk concept "eremoord" gaat, zo van "goh ja dat zal wel ergens gebeuren, maar een Vlaming zijn is toch nog erger."

Echt stuitend, maar ja, als je voor een oneliner gaat moet je al wat simplistischer denken uiteraard.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2011, 22:06   #189
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je maakt je belachelijk met dat soort nietszeggende oneliners. Ik vind het trouwens stuitend dat je blijkbaar nogal snel over het gruwelijk concept "eremoord" gaat, zo van "goh ja dat zal wel ergens gebeuren, maar een Vlaming zijn is toch nog erger."

Echt stuitend, maar ja, als je voor een oneliner gaat moet je al wat simplistischer denken uiteraard.
U zou beter kunnen weten. Ironie en provokatie is U onbekend?

Laatst gewijzigd door maddox : 13 maart 2011 om 22:06.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2011, 22:22   #190
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
U zou beter kunnen weten. Ironie en provokatie is U onbekend?
Slechte combinatie voor op een forum, zeker als de ander geen flauw idee heeft in hoeverre de betrokkene persoon ironisch bezig is.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 06:32   #191
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Terug on topic.

Het viel me op, dat bij de betoging zowel dames met als zonder hoofddoek meeliepen.

Op de site van vacature.com, antwoordt 67% op de vraag "Vind jij ontslag omwille van een hoofddoek discriminatie?" met "Ja, ik vind het discriminerend"
http://www.vacature.com/carriere/vin...minatie?page=3
Op verschillende islam fora werd uitgelegd hoe je de poll kan bezeiken om tot in den treure te kunnen blijven (tegen)stemmen..cookies verwijderen

De resultaten van de eerste dag waren dus de enige juiste en niet-gemanipuleerde met een dikke 70% die het normaal vinden dat een hoofddoek niet kan..logisch, dat sluit aan bij de doorsnee vlaamse mening..

http://www.ontdekislam.nl/forum/view...st=0&sk=t&sd=a
Citaat:
Re: Stem "Nee" tegen Hema hoofddoek verbod.
Ik ook maar ik heb (ssst... niet verder vertellen) na het stemmen het cookie van die website weggegooid, daarna de pagina ge-refreshed zodat ik weer kon stemmen. Dat tig keer herhaald net zo lang tot het percentage nee-stemmers met 1% gestegen was...

do maart 10, 2011 12:19 pm

Idjma'a
Super Poster!

Geslacht: Re: Stem "Nee" tegen Hema hoofddoek verbod.
Mensen doe het volgende als je firefox hebt.
Ga naar extra - opties en dan naar privacy. Kies daar voor aangepaste instellingen voor geschiedenis.
Daarna kies voor cookies niet accepteren.
Dan kun je achterelkaar stemmen dat is wat ik nu aan het doen ben.
Indien internet explorer ook naar privacy en dan uit zetten helemaal.

Geloof = bedriegen..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 14 maart 2011 om 06:36.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 07:08   #192
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw post zit vol hatelijk gezeik, besef je dat??? Als je mijn antwoorden niet kan verdragen citeer mij dan niet.
De waarheid =/= hatelijk gezeik.
Oud 14 maart 2011, 07:25   #193
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Een hoofddoek!!!! vLuchten kwezeltjes, vluchten!!!!!!!

Een kruisbeeld!!!!!! vluchten linkiewinkies, vluchten naar de dichtsbijzijnde moskee!!!!!!!!!!!!
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 07:43   #194
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Een kruisbeeld!!!!!! vluchten linkiewinkies, vluchten naar de dichtsbijzijnde moskee!!!!!!!!!!!!
Hela, niet racistisch worden hé.
Oud 14 maart 2011, 14:26   #195
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Geloof = bedriegen..
Wie zei hier ook alweer dat frauderen een "witte" misdaad was
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 14:40   #196
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
"Ik ben hier getrouwd met een Marokkaan die ik heb leren kennen via internet. We hebben eerst vier maanden gechat en gebeld en dan hebben we pas afgesproken”, vertelt ze.

Daarna ging het allemaal zeer snel. “Een week nadat we de eerste keer hebben afgesproken, heb ik zijn ouders al ontmoet. Diezelfde dag zijn we islamitisch getrouwd. Een week later ben ik naar Genk verhuisd en op 26 februari zijn we voor de wet getrouwd.”

Dit is een overtreding van de Strafwet! Het is verboden om een religieus huwelijk te sluiten, als men niet eerst burgerlijk is getrouwd.

Maar aangezien de volgelingen van Mo enkel de wetten van allah volgen die voor hen boven alles en iedereen staan, wordt hier weeral al eens een uitzondering toegestaan. Hoe ver gaat men nog gaan in het plaatsen van de wetten van allah boven onze grondwet en de seculiere wetten. Net zoals dat zwart spook dat bij H & M werkt, in de zevende dag gisteren liet verstaan dat ze 'de wetten van haar religie' volgt. De werkgever is voor deze fundi dus ook ondergeschikt aan de wetten van allah.....
Als de letter van de wet wordt gevolgd, zijn Joye en haar man strafbaar en moet hun huwelijk (dat niet geldig is) worden ontbonden.

Bovendien is goed vast te stellen dat dit dwaze, bekrompen wicht, wordt opgeruit door door haar extremistische, extreemrechtse achterban die haar opstookt. Onruststokers kan men op de werkvloer missen als de pest.

Eigenlijk heeft dat totaal gehersenspoeld meiske een een behandeling nodig door een psychiater, het is duidelijk dat er iets scheelt in haar bovenkamer.....
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 14:46   #197
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Artisjok, wat jij daar schrijft over die enqûete is puur leugen en bedrog.

Ik heb dit nummer van vacature en daarin spreekt 70 % zich uit VOOR een verbod om een hoofddoek te dragen op het werk. Ongeveer 7 % is het daar niet mee eens, maar vindt wel dat de werkgever het laatste woord heeft.
Oud 14 maart 2011, 14:48   #198
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Citaat:
"Ik ben hier getrouwd met een Marokkaan die ik heb leren kennen via internet. We hebben eerst vier maanden gechat en gebeld en dan hebben we pas afgesproken”, vertelt ze.

Daarna ging het allemaal zeer snel. “Een week nadat we de eerste keer hebben afgesproken, heb ik zijn ouders al ontmoet. Diezelfde dag zijn we islamitisch getrouwd. Een week later ben ik naar Genk verhuisd en op 26 februari zijn we voor de wet getrouwd.”

Dit is een overtreding van de Strafwet! Het is verboden om een religieus huwelijk te sluiten, als men niet eerst burgerlijk is getrouwd.

Maar aangezien de volgelingen van Mo enkel de wetten van allah volgen die voor hen boven alles en iedereen staan, wordt hier weeral al eens een uitzondering toegestaan. Hoe ver gaat men nog gaan in het plaatsen van de wetten van allah boven onze grondwet en de seculiere wetten. Net zoals dat zwart spook dat bij H & M werkt, in de zevende dag gisteren liet verstaan dat ze 'de wetten van haar religie' volgt. De werkgever is voor deze fundi dus ook ondergeschikt aan de wetten van allah.....
Als de letter van de wet wordt gevolgd, zijn Joye en haar man strafbaar en moet hun huwelijk (dat niet geldig is) worden ontbonden.

Bovendien is goed vast te stellen dat dit dwaze, bekrompen wicht, wordt opgeruit door door haar extremistische, extreemrechtse achterban die haar opstookt. Onruststokers kan men op de werkvloer missen als de pest.

Eigenlijk heeft dat totaal gehersenspoeld meiske een een behandeling nodig door een psychiater, het is duidelijk dat er iets scheelt in haar bovenkamer.....
Religieus huwelijk voor wettelijk huwelijk is idd een overtreding. Of die overtreding het wettelijk huwelijk ongeldig maakt weet ik niet.
Heb je dat nagekeken? Heb je die wettekst?
(werd het huwelijk van Liliane Baels ontbonden?)

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2011 om 14:49.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 14:55   #199
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En waarvoor gaan ze nu betogen in Genk? Voor verhoging van haar dopgeld?
Extra schaamhaardoeken die ook kunnen gebruikt worden als tafelkleed?
Ze weigert een passende betrekking, dus moet ze volgens de RVA worden geschorst...of zijn ze daar ook al bang voor inquisiteur de Witte....
Oud 14 maart 2011, 14:57   #200
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Religieus huwelijk voor wettelijk huwelijk is idd een overtreding. Of die overtreding het wettelijk huwelijk ongeldig maakt weet ik niet.
Heb je dat nagekeken? Heb je die wettekst?
(werd het huwelijk van Liliane Baels ontbonden?)
Ga het zelf nakijken in het Strafwetboek of ga je gewoon eens informeren bij een ambtenaar van de burgerlijke stand....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be